Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
er det mig der ikke fatter det ?????
bz
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-01-2012 13:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 236
Tilmeldt: 04.08.09
 Status: Offline

hej
jeg kommer lidt rundt på dirv. thaisider og er blevet noget forbavset

jeg har hele tiden troet på at ville du lege med pigerne i thailand, var det kun de såkaldte slemme piger der vil lege med farang-erne og de vil have betaling for det helst i form af kontanter.

nu læser jeg at flere på en side (A-Nøglen) samler såkaldte pæne piger op leger lidt med dem og så ud til højre med piger, for de står i kø kun for at have det sjovt med farang-erne og det er gratis , uden bagtanke fra pigernes side

er det også jeres erfaring at de såkaldte pæne pige i thailand stiller op til sex for sjov
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-01-2012 14:04
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1832
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Thumb Prøv at spørge på Thaitime ? jeg tror de er mere erfarne i den slags griner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-01-2012 14:50
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3825
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Thaitime?
Er de ikke mere til katoyer derovre Grin
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dardi
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-01-2012 19:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 256
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Uha jow .. free girls findes ... men pas på .. de kan også nogle trix....husk at tænke med hjernen. Og over hele verden kigger mange efter et forhold hvor man økonomisk og kærligt kan tage sig af hinanden. Der er bare megen ubalance mellem Thai og Dk .. derfor er vi eftertragtede.
Det gode ved kristendommen er, den har givet os noget at sige, når vi slår foden.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-01-2012 02:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1733
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

free girls findes findes ikke, dem der kun vil have sex for sjov finder en thai, ikke en undskyld udtrykket
halvfed, halvfuld, halv dum, farang som de ikke kan snakke med
pas på med at drømme herude, jeres drømme ender tit som et mareridt
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-01-2012 08:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Jubiiiii en der har fattet det
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dardi
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-01-2012 10:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 256
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Ja det er synd for IT.

Jeg og en Kammerat har kendt 3 dejlige damer, hvor der ikke var penge mellem os, men en dejlig stemning.
Hende jeg kendte var leverandør/grossist i artikler til dame salon'er. Jeg var med hende rund på mange steder, når hun skulle besøge kunder, eller kradse penge ind. Hun talte flydende Engelsk og tysk, pga. import samarbejde fra disse lande. Der var ikke en baht imellem os, og hun inviterede mig ud at spise et par gange...

Hvilken oplevelse min ven havde, vil jeg ikke beskrive her.... men var da samstemmende med min.
Men IT og Lillemand .. det er nok ikke mange man finder af den slags .. og for det meste er det jo løgn og thai'latin det hele.
Slut herfra.... ha' en god dag ølkrus
Det gode ved kristendommen er, den har givet os noget at sige, når vi slår foden.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thai
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-01-2012 11:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3252
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

IT skrev:
free girls findes findes ikke, dem der kun vil have sex for sjov finder en thai, ikke en undskyld udtrykket
halvfed, halvfuld, halv dum, farang som de ikke kan snakke med
pas på med at drømme herude, jeres drømme ender tit som et mareridt


@IT

det var satans (undskyld udtrykket) godag . Du har har forstået fattet det og tør sige sandheden , TAK for det godag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
eneber
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-01-2012 12:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1010
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

bz skrev:
hej
jeg kommer lidt rundt på dirv. thaisider og er blevet noget forbavset

jeg har hele tiden troet på at ville du lege med pigerne i thailand, var det kun de såkaldte slemme piger der vil lege med farang-erne og de vil have betaling for det helst i form af kontanter.

nu læser jeg at flere på en side (A-Nøglen) samler såkaldte pæne piger op leger lidt med dem og så ud til højre med piger, for de står i kø kun for at have det sjovt med farang-erne og det er gratis , uden bagtanke fra pigernes side

er det også jeres erfaring at de såkaldte pæne pige i thailand stiller op til sex for sjov


gider ikke svare dig du provokerer intet andet
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bz
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-01-2012 12:52
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 236
Tilmeldt: 04.08.09
 Status: Offline

eneber skrev:
bz skrev:
hej
jeg kommer lidt rundt på dirv. thaisider og er blevet noget forbavset

jeg har hele tiden troet på at ville du lege med pigerne i thailand, var det kun de såkaldte slemme piger der vil lege med farang-erne og de vil have betaling for det helst i form af kontanter.

nu læser jeg at flere på en side (A-Nøglen) samler såkaldte pæne piger op leger lidt med dem og så ud til højre med piger, for de står i kø kun for at have det sjovt med farang-erne og det er gratis , uden bagtanke fra pigernes side

er det også jeres erfaring at de såkaldte pæne pige i thailand stiller op til sex for sjov


gider ikke svare dig du provokerer intet andet


provokerer gør jeg det, er det ikke de personer som udstiller sig selv og thaipigene som løsagtige der provokerer

citat fra IT
IT skrev:
free girls findes findes ikke, dem der kun vil have sex for sjov finder en thai, ikke en undskyld udtrykket
halvfed, halvfuld, halv dum, farang som de ikke kan snakke med
pas på med at drømme herude, jeres drømme ender tit som et mareridt

godt skrevet ITThumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ATM
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-02-2012 04:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 204
Tilmeldt: 23.09.10
 Status: Offline

folk kommer til Thailand, lige med et kommer de store drømme , de lever i en anden verden, alt er nu muligt

her er lidt om en dansker der drømmer om 10.000.000.000 (10 milliarder baht) manden er på pension ,drømmer alligevelGrin

[b]THE USD 400 MILLION CLUB KOH SAMUI DEVELOPMENT BREAKS GROUND, KOH SAMUI, THAILAND (1 AUGUST 2011)[/b
]

The Club Koh Samui Group broke ground on the first phases of Club Koh Samui, Thailand’s first sports-and-leisure destination resort. To develop Koh Samui as an international destination for people who enjoy sports and an active lifestyle, the Club Koh Samui Group is investing USD 400 million (THB 12 billion) into the island to develop the largest resort project ever built in Thailand. Club Koh Samui will be an integrated destination resort that revolves around an extensive sports & leisure complex in the mountains above Chaweng Beach.

"Club Koh Samui will change the face of Koh Samui tourism and enable the island to reach its full potential,” said Finn Hyttel, Club Koh Samui’s Group Managing Director. “Koh Samui desperately needs a landmark tourist attraction, and Club Koh Samui will satisfy this need and be a signature amenity and demand generator for the entire island.

While Thailand and Koh Samui are successful destinations in their own right, Club Koh Samui will have the needed range of tourism drivers and attractions to become a global tourist destination all on its own. As Samui’s signature tourist attraction and only destination resort, Club Koh Samui will be both a sound investment vehicle and an exciting lifestyle holiday choice. The overall concept combines fantasy, luxury, and numerous entertainment possibilities and has already proven to be hugely successful in other venues around the world like Club La Santa on Lanzarote in the Canary Islands. As a destination resort, it will generate significant economic benefits for Koh Samui and Thailand and create substantial jobs and economic spin-offs, attract more regional and international visitors, increase tourism receipts and boost the country’s tourism industry as a whole.

Green Paradise Island

Samui needs to become sustainable and truly be a “green” paradise island, and the Club Koh Samui Group will work to protect the island and its inhabitants from overdevelopment, create sustainable projects and jobs, and redevelop the island’s faltering agricultural base. Its sustainable development plans include a massive solar power project, a unique waste management project that turns garbage into needed topsoil, an effective wind-generated electricity system, multiple water management programs, and diverse platforms to revive the island’s farms and agriculture. All this will make Samui healthy, self-reliant and economically sound, and the world will then see an island that is really doing it, not just talking about it.

For detailed information about Club Koh Samui, Thailand’s first sports-and-leisure destination resort, contact: .


THE CLUB KOH SAMUI RESORT

A 250 key 5-Star Resort and Conference & Entertainment Center
A comprehensive, world-class Stadium and Sports Academy including football and tennis academies
The V Rezidences Collections - apartments and villas
The Club Koh Samui Cable-Car – a modern high-speed gondola that rises from Chaweng Noi to the CKS Project and continues to the summit of Samui’s second highest mountain.
The Club Koh Samui EXPO
A Theme Park, Water Park and Manmade lake
Ski Samui – one of the largest indoor ski slopes in the world.
A 5-Star Suites Complex
A 4-Star Hotel
The Club Koh Samui Group is also looking into other high profile destination attractions such as a Luxury Marina and 18-hole Champion Golf Course


http://www.clubko...


fantasien fejler intet Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
mavesur
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-02-2012 16:47

Bruger

Antal indlæg: 9
Tilmeldt: 13.07.11
 Status: Offline

Jeg kan ikke nøære mig nu min elsker at hade profil igen kvaje sig og jeg er næsten adru. På et af de andre danske thaiforums fortæller Badedyr på en ulækker kynisk måde hvodan han har tal på hvor meget et knald skal kost og som altvidende kan fortælle hvodan thai pigerne liger på knæ for at få et knald af en falang på a nøglen. Aaby der tror at fremtiden er en side med en masse sex sluger den rot og har enda fået den tank at han er blevet berømt, du milde skaber som hening siger. Han forstår ingenting Og ligesom med hans skrøner om bilige forsikringer der faldt helt til jorden og aldrig blev blev til mere end støv, fortsæter denn her thai expert nu med sine efaringer med dame han nu han er så hansom, som dyr og som blir skifte ud et par gange om uge
Hening har lært mig noet jeg ikke kune før. Så nu kan jeg vise jer hva han skrive, se her

Vi er jo alle forskellig, jeg går ikke og tænker over thai-kvinders fremtid, og kommer heller aldrig til det (eller en kvinder fra et andet land), tager det som kommer på livet vej, om det så er for 1 gang, en week-end, uger eller måned...

Jeg forvente da at få penge tilbage når kvinden købe en vand i 7/11 for min 20 baht, sådan er jeg bare...
Kan ike finde ud af hvordan man viser side, håbe det okay

http://www.anoegl...#post_4356
Læse man hans historie om hans oplevelser i thailnad som er hel 1 år gamle, skule man tro man befandt sig på en anden planet med blot en anelse kenskab til den thailnadske kultur, den her utrolig smuke og atraktive fyr der får det ene tilbud efter det andet af ’helt almindelige’ thai damer er en ener i mine øjne, den ene gang efter den anden får han tilbud sex uden at det koste noget ja selv når han køber et måltid mad til 10 bath er den gal. Vor kan man spise sig mæt for 10 b ?Han har helt nøjagtig tal på hvor mange underbukser han købe til sin dame. Selv prisen kan han husk når han kikker på sine små sedler han har gemt får ikke at blive snyt, se det er en ægte sex turist++++Var der ikke noet med at du betalte 30,000 bahgt for noget hospital til din dame, og fortæler du ike at du har givet hend penge i ny og næ. Så hvor er alt det gratis fisse hende du snakke om, hvis det var så nemt var der vel ike behov for by som pattaya og puket var det? Jeg bode i thailand i 2 år nærmere bestem i chaiyaphum hos en kvindlig bekent om man vil, i de to år opfatede jeg lidt af hvodan man gør og ike gør, hvis en kvind som han fortæler villigt sprede ben for en falang, er kvinde udskudt af samfunet uden undtagelse. INGEN thai kvinde kan hvis det er en ordenlig thaikvind gør som du skrive de gør konstant der hvor du færdes, hun vil til evig tid være udstøt af lokalsamfundet og set ned på som en ,ja falang. Badering du eer et svin for mig, sådan kan man ike behandle eller tænke om kvinder
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
BentBP
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-02-2012 19:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 22.03.11
 Status: Offline

Mavesur , hvorfor melder du dig ikke ind ovre på det forum , hvor Badedyr har sine indlæg ? så kan du jo kommentere dem over for ham , i stedet for at svine ham til her , hvor han ikke kan kommentere , det du skriver her .
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
BentBP
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-02-2012 19:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 22.03.11
 Status: Offline

"er det også jeres erfaring at de såkaldte pæne pige i thailand stiller op til sex for sjov"

bz , hvad tror du selv ? Har du aldrig været i Thailand ?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bz
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-02-2012 02:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 236
Tilmeldt: 04.08.09
 Status: Offline

Paveraya skrev:
"er det også jeres erfaring at de såkaldte pæne pige i thailand stiller op til sex for sjov"

bz , hvad tror du selv ? Har du aldrig været i Thailand ?


hej Paveraya

jeg er i thailand på ferier i 60 dage driller

vil du have sex for sjov koster det mellem 1 og 2000 pr nat, sådan er det .Angry


Mavesur er det ikke jack d i ny forklædningGrin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bz
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-02-2012 02:40
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 236
Tilmeldt: 04.08.09
 Status: Offline

Paveraya skrev:
Mavesur , hvorfor melder du dig ikke ind ovre på det forum , hvor Badedyr har sine indlæg ? så kan du jo kommentere dem over for ham , i stedet for at svine ham til her , hvor han ikke kan kommentere , det du skriver her .


hej

vi har en badedyr på siden http://thai-dk.dk...lookup=199
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
alene
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-02-2012 09:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 201
Tilmeldt: 06.07.10
 Status: Offline

skal vi bruge tid på løgne og løse postulater fra thai eksperter der har boet i landet under et år Sad

nej det skal vi ikke, glem ham den smukke lystløgner og hans gratis damer, han betaler dobbelt i forhold til os andreGrin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
egon
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-02-2012 12:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 201
Tilmeldt: 16.11.09
 Status: Offline

dardi skrev:
Uha jow .. free girls findes ... men pas på .. de kan også nogle trix....husk at tænke med hjernen. Og over hele verden kigger mange efter et forhold hvor man økonomisk og kærligt kan tage sig af hinanden. Der er bare megen ubalance mellem Thai og Dk .. derfor er vi eftertragtede.


den må vi lige have en gang til, hvorfor er vi så eftertragtede, er det vores udseende , penge ,charme , eller hvadved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dardi
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-02-2012 16:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 256
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

@egon

Du er inde på noget af det rigtige ... driller
Det gode ved kristendommen er, den har givet os noget at sige, når vi slår foden.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-02-2012 18:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3825
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Ak ja bette børn. I har meget at lære.

For det første får I ikke noget gratis dame i Thailand.

For det andet betaler I 1000 Bath for noget thailænderne betaler 100 Bath for.
Og for det tredie er det deres gamle aflagte I ligger og knokler på.

Men hva faen, lidt romantik skal der jo også være plads til.Love
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Det starter ikke altid med kærlighed Skik og brug 4 11-05-2024 13:24
Mandens faldskærm foldede sig ikke ordentligt ud Nyheder på dansk 1 29-01-2024 10:40
Er livet ikke bare en herlig ting Manse's Klumme 6 29-10-2023 03:14
Der er ikke noget galt med thaikoner Hele Thailand 11 29-10-2023 03:09
Jeg ved sgu snart ikke. Alt det andet 8 13-10-2023 20:58

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.25 sekunder | 100,528,318 Unikke besøg | jQ Blog