Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Problemer/indsamlig
Webmaster
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-01-2012 01:35
Bruger avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 83
Tilmeldt: 16.02.09
 Status: Offline

hej alle
fik en PB fra en bruger den syntes vi skal hjælpe en person med at komme hjem til danmark der er en indsamling igang på dtw
http://www.dansk-...rowstart=0

godt nok dem om det, til afsenderen af PBen, syntes du der skal være en indsamlings tråd står det dig frit for at oprette en tråd om emnet

venlig hilsen Web
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
per1234
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-01-2012 05:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 888
Tilmeldt: 19.12.11
 Status: Offline

tak Webmaster


nu er tråden oprettet uden min hjælp

nej jeg syntes ikke vi skal sende penge til den indsamling, læser du tråden vil du se at den styres af tre nye profiler, alene det er nok til at jeg siger fra

bortset set fra det er det et godt skrevet tiggerbrev der spiller på alle tangenter. moderen er død for nylig halv broderen er narkoman
hans dame har spillet alt op uden hans viden, bankbog er der ikke noget af.

han ved heller ikke hvad han vil, nu vil blive og arbejde for at i næste øjeblik vil han hjem til dk med det samme
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nick
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-01-2012 08:53
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 288
Tilmeldt: 01.12.09
 Status: Offline

alt for mange har samlet ind til mange ting som var lidt ufine i kanten, har vi en ole skyrum sag . Det kan kun tiden vise

jeg venter vil ikke give noget før alt er på plads
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-01-2012 09:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

per1234 skrev:
tak Webmaster


nu er tråden oprettet uden min hjælp

nej jeg syntes ikke vi skal sende penge til den indsamling, læser du tråden vil du se at den styres af tre nye profiler, alene det er nok til at jeg siger fra

bortset set fra det er det et godt skrevet tiggerbrev der spiller på alle tangenter. moderen er død for nylig halv broderen er narkoman
hans dame har spillet alt op uden hans viden, bankbog er der ikke noget af.

han ved heller ikke hvad han vil, nu vil blive og arbejde for at i næste øjeblik vil han hjem til dk med det samme


Hvorfor nu dreje det hen til at vi skal være så mistroiske med det samme?
Hvis du læste hele tråden, så ville du også kunne se at det ikke er Kenneth(trådstarter) der selv har drejet det derhen at han skulle til DK med det samme. Det var efter et medlem havde talt med ham i tlf. og skrevet at han trængte til at komme til DK med det samme. - Da tog tråden en anden drejning.
Trådstarter (Kenneth) var ellers tilbudt arb. så han selv kunne tjene til rejsen, hvilket han halvvejs havde sagt ja tak til (derfor svendborg´s arrigskab).
Hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
per1234
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-01-2012 09:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 888
Tilmeldt: 19.12.11
 Status: Offline

AL 48 skrev:


Hvorfor nu dreje det hen til at vi skal være så mistroiske med det samme?
Hvis du læste hele tråden, så ville du også kunne se at det ikke er Kenneth(trådstarter) der selv har drejet det derhen at han skulle til DK med det samme. Det var efter et medlem havde talt med ham i tlf. og skrevet at han trængte til at komme til DK med det samme. - Da tog tråden en anden drejning.
Trådstarter (Kenneth) var ellers tilbudt arb. så han selv kunne tjene til rejsen, hvilket han halvvejs havde sagt ja tak til (derfor svendborg´s arrigskab).
Hej


hej Svenborg alias Manse er altid sur hvis ikke han er i centrum
de to andre nye profiler , nye og nye det er så meget sagt er ikke kendt for det seriøse

har Trådstarter (Kenneth) fået arbejde fint så er den sag ude af verden og hjælpen skal stoppe indtil der er klarhed over hvad han kan vil, lige nu syntes jeg at det kører på bedste beskub ingen er klar over hvor meget der er brug for

citat fra dtw
2focus skriver
Men er super taknemmelig faar dem som har givet tilsagn om at hjaelpe paa den eller anden maade
men har forsat brug faar hjaelp,


brug for hjælp ikke et ord om hvor meget, bare brug for mere hjælp

du AL48 skriver skal være så mistroiske med det samme?
mit klare svar ja det er snusfornuftig at være mistroisk på nettet
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-01-2012 10:07

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

ØH hvad har jeg nu lige gjort, som skal afsted komme en professionel betragter som jeg ikke kender per1234.

Når i nu alligevel skal tale om indsamling til ligegyldige idioter, så har jeg altså prøvet dette før, men det var altså på den hårde måde... Ikke som ikke jer hængerøve som ikke har andet at gå op i end, om det er den ene eller anden der bruger Manses navn.

Børnehave..

[img]i298.photobucket.com/albums/mm241/manse_01/indsamling.jpg[/img]
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-01-2012 12:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Thumb Flot billede Manse er det også dig der må trække læsset der ? nå men det er jo lidt selvforskyldt at nogen forfægter dit navn ? da jeg jo kan huske en del af dem ? og når nogen så kommer ind og skriver på dit sprog tja ? så må du forvende det. Men husker da bedst den glade Manse godag kan du nu have en lykkelig aften hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pirat
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-01-2012 14:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 713
Tilmeldt: 13.01.10
 Status: Offline

manse skrev:
ØH hvad har jeg nu lige gjort, som skal afsted komme en professionel betragter som jeg ikke kender per1234.

Når i nu alligevel skal tale om indsamling til ligegyldige idioter, så har jeg altså prøvet dette før, men det var altså på den hårde måde... Ikke som ikke jer hængerøve som ikke har andet at gå op i end, om det er den ene eller anden der bruger Manses navn.

Børnehave..

[img]i298.photobucket.com/albums/mm241/manse_01/indsamling.jpg[/img]


igen manse i centrum manse har prøvet alt, set alt, kan alt,Ikke SEhvad kan du ikke, vugge stue aspirant pusle
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-01-2012 17:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Så kører karusellen igen, endnu en er blevet snydt af en thailandsk barpige.
Egentlig burde man ikke kommentere det, det har foregået i alle de år jeg har besøgt/boet i Thailand, det der forbavser mig hver gang er at det er det samme gamle trick der virker på alle.

Lad dog for fanden være med at oprette bankkontoer hvor hendes navn bliver nævnt, lad være med at købe noget hvor kun hun kan stå som ejer.
Behold dine penge på en konto hvor kun du kan hæve på den.

Gør som du ville have gjort i Danmark, hvem fanden opretter en fælles bankkonto med en pige der arbejder på et hak nede i Istedgade?

Men det er vel spildte ord på Ballelarsved ikke
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-01-2012 00:04
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1750
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

skipper skrev:
Så kører karusellen igen, endnu en er blevet snydt af en thailandsk barpige.
Egentlig burde man ikke kommentere det, det har foregået i alle de år jeg har besøgt/boet i Thailand, det der forbavser mig hver gang er at det er det samme gamle trick der virker på alle.

Lad dog for fanden være med at oprette bankkontoer hvor hendes navn bliver nævnt, lad være med at købe noget hvor kun hun kan stå som ejer.
Behold dine penge på en konto hvor kun du kan hæve på den.

Gør som du ville have gjort i Danmark, hvem fanden opretter en fælles bankkonto med en pige der arbejder på et hak nede i Istedgade?

Men det er vel spildte ord på Ballelarsved ikke


hej skipper

du er tæt på sandheden alligevel langt fra Grin
Ballelars har snydt sig selv godt og grundigt, for mig ser det ud til at han nu er igang med at snyde andreved ikke

det der forbavser mig hver gang er at det er det samme gamle trick der virker på alle.

utroligt ikke sandt, det virker hver gang
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-01-2012 01:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hej
jeg har skam også en mening om den sag, du får den offentlig ikke via PB

mener du virkelig at vi skal give manden en chance og penge, står det dig frit for at melde dig ind på dtw og sende dit bidrag via den side, jeg vil ikke hverken være kasse mester eller stå for en indsamling her på siden. Så nemt er det

vil ud trykke min mening om den sag ved at citerer Poo på dtw

Poo skriver
Underlig tråd.
Alle starter med at ryste på hovedet af Kenneth og fortælle ham hvor naiv han har været.
Og lige pludselig er der flere der vil hjælpe med penge, flybillet, arbejde og bolig ~ det er jo egentlig fint nok men hvorfor?

I mine øjne er hans indlæg bare en omvendt barpige historie ~ så jeg ved ikke hvem der er mest naiv.

Skulle jeg tage fejl, så har vi i bedste fald at gøre med

* en der kan skrive en tåre presser om sin familie i danmark
* en mand som ikke kan finde ud af at stave sit navn rigtigt Kennet ~Kenneth
* han skriver under på en bank aftale hvor han ikke ved hvad der står, og tjekker ikke sine konti løbende
* han har boet 7-8 år i thailand med en thai der spiller, holdt fester og omgået thais uden at kende til thai kortspil
* han og kæresten er gået på røven med 2 foretninger i thailand
* han har googlet omkring thailand og fundet dette forum, hvorfor er der ikke et ord om ham i de andre thai forums
* han har ikke gidet bruge tid og penge på visa run det var for besværligt

Ville du tro på det hvis en barpige fortalte dig en tilsvarende historie?
Mine nakke hår står lige ud i luften ~ er det en avanceret Ole Skyum vi har her?




Kennet ~Kenneth har levet livet, spillet den store mand arbejdet lidt ulovligt, opholdt sig ulovligt i thailand, alt hvad han har foretaget sig er på grænsen til enten det ulovlige eller skal vi sige det tåbelige

nu vil Kennet ~Kenneth gud hjælpe mig, have at andre skal betale for hans dumheder, glem det Kennet ~Kenneth

Olsen 99 har givet Kennet ~Kenneth sit telefon nr (samme nummer som jeg også har) og har til budt dig en billet hjem, tag imod tilbudet

vores såkaldte ven Svendborg, bedre kendt som Manse har til budt Kennet ~Kenneth arbejde og han ville give dig kost og logi plus en billet hjem

Kennet ~Kenneth har ikke taget imod nogen af de to tilbud, hvorfor mon , nej Kennet ~Kenneth du er dømt ude i min verden

vil slutte af med at citerer
Per 1234
det er snusfornuftig at være mistroisk på nettet


til dig Per 1234
det er snusfornuftig at være mistroisk på ikke kun nettet, men også her i Thailand
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-01-2012 02:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Vi har været udsat for noget ligende her i Byen fra en Dansker og det have jeg sat ind på DTW og et andet indlæg hvor jeg åbenbart kom til at træde Svendborg over tærene Shock Til Svendborg som på PB spørger hvad Fan... jeg biller mig ind og formentlig lider af Alzheimer ( håber det ikke ) vil jeg naturligvis undskylde mit indlæg da jeg nu ser at du er helt nyt medlem så naturligvis kender du ikke Manse og Sank ?? men din skrivemåde lignede en der ofte skifter navn på diverse fora. Og jeg skriver at når Manse blander sig. Og jeg er skam ikke ude på at provokere dig. Og Kenneth lyder som en i Thailand jeg kendte lidt ved navn Palle hvis Datter lige var bleven kørt ihjel på en P plads i Flensborg så han manglede lige 6000 så han kunde komme hjem til begravelse ? og tårene piskede ud af ham Jeg ringede til min Niece i DK som kende en Politi mand i Flensborg ? det have de efter store undersøgelser aldrig hørt om God dag og MVH Men Palle fik heller ingen penge udover dem han nåede at platte lillemanden for ? og det var da kun et mindre beløb ? Men da vi er et par gamle pæne menesker opsøgte vi Palle næsten dagligt og kaldte ham en Platugle så naboerne kunde høre det Angry da vi kom året efter var Palle rejst ? og stakkels lillemand 250 kr. fatigere griner

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-01-2012 07:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

yindee skrev:
hej
jeg har skam også en mening om den sag, du får den offentlig ikke via PB

mener du virkelig at vi skal give manden en chance og penge, står det dig frit for at melde dig ind på dtw og sende dit bidrag via den side, jeg vil ikke hverken være kasse mester eller stå for en indsamling her på siden. Så nemt er det

vil ud trykke min mening om den sag ved at citerer Poo på dtw

Poo skriver
Underlig tråd.
Alle starter med at ryste på hovedet af Kenneth og fortælle ham hvor naiv han har været.
Og lige pludselig er der flere der vil hjælpe med penge, flybillet, arbejde og bolig ~ det er jo egentlig fint nok men hvorfor?

I mine øjne er hans indlæg bare en omvendt barpige historie ~ så jeg ved ikke hvem der er mest naiv.

Skulle jeg tage fejl, så har vi i bedste fald at gøre med

* en der kan skrive en tåre presser om sin familie i danmark
* en mand som ikke kan finde ud af at stave sit navn rigtigt Kennet ~Kenneth
* han skriver under på en bank aftale hvor han ikke ved hvad der står, og tjekker ikke sine konti løbende
* han har boet 7-8 år i thailand med en thai der spiller, holdt fester og omgået thais uden at kende til thai kortspil
* han og kæresten er gået på røven med 2 foretninger i thailand
* han har googlet omkring thailand og fundet dette forum, hvorfor er der ikke et ord om ham i de andre thai forums
* han har ikke gidet bruge tid og penge på visa run det var for besværligt

Ville du tro på det hvis en barpige fortalte dig en tilsvarende historie?
Mine nakke hår står lige ud i luften ~ er det en avanceret Ole Skyum vi har her?




Kennet ~Kenneth har levet livet, spillet den store mand arbejdet lidt ulovligt, opholdt sig ulovligt i thailand, alt hvad han har foretaget sig er på grænsen til enten det ulovlige eller skal vi sige det tåbelige

nu vil Kennet ~Kenneth gud hjælpe mig, have at andre skal betale for hans dumheder, glem det Kennet ~Kenneth

Olsen 99 har givet Kennet ~Kenneth sit telefon nr (samme nummer som jeg også har) og har til budt dig en billet hjem, tag imod tilbudet

vores såkaldte ven Svendborg, bedre kendt som Manse har til budt Kennet ~Kenneth arbejde og han ville give dig kost og logi plus en billet hjem

Kennet ~Kenneth har ikke taget imod nogen af de to tilbud, hvorfor mon , nej Kennet ~Kenneth du er dømt ude i min verden

vil slutte af med at citerer
Per 1234
det er snusfornuftig at være mistroisk på nettet


til dig Per 1234
det er snusfornuftig at være mistroisk på ikke kun nettet, men også her i Thailand


Thumb

ham som du kalder Kennet ~Kenneth har ingen internet derhjemme. han bruger en internet cafe skriver han, sjovt nok, jeg tror han opholder sig på den cafe 24 timer i døgnet han er utrolig hurtig til at svare på indlæg
sidste nyt ham som du kalder Kennet ~Kenneth er blevet grov i tonen kalder visse personer for tåge horn igen en indsamling som ender i problemer
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
per1234
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-01-2012 09:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 888
Tilmeldt: 19.12.11
 Status: Offline

til dig Per 1234
det er snusfornuftig at være mistroisk på ikke kun nettet, men også her i Thailand


hvad kan jeg sige andet end boller fra koberg griner
tro ikke alt hvad du læser slet ikke fra en dansker i thailand.
der er ikke mange der tror på ham K og K mere, han er en troll eller svindler

@Sank
Til Svendborg som på PB spørger hvad Fan... jeg biller mig ind og formentlig lider af Alzheimer ( håber det ikke ) vil jeg naturligvis undskylde mit indlæg da jeg nu ser at du er helt nyt medlem så naturligvis kender du ikke Manse og Sank ??


Svendborg eller Manse det er lige fedt det er en og samme person, han er blevet bitter og gammel før tiden, nu er han bange for at blive udelukket fra dtw for 27 tyvende gangGrin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-01-2012 09:54

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hehe Per du sad da ikke forrest i klassen, da du engang for mange år siden gik i skole...

Specielt ikke i matematik timerne, for så vil du da kunne konstatere, at ham din fjende Manse kun er blevet udelukket 1. gang fra din ynglings side.

Dette har noget med X og Y at gøre tror jeg, men det ved du jo sikkert alt om.

Hvor ved du fra, at jeg hedder Svendborg... Kom nu med de beviser, som du jo må have, siden du kan bringe et sådant rygte til torvs. Jeg var engang ansat på Fyns Amtsavis.. Dejlig tid.

Du er da vist bare ude med den store rive, for du ved jo alt, så kom nu med det, så dine venner på forreste række kan klappe i deres gigtbefængte hænder.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pen
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-01-2012 11:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 337
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

manse skrev:
Jeg er da bare en stolt person, som er blevet så berømmet af personer med pondus...

Ja jeg er sgu stolt... Tak skal i haveLove


+ et flot billede bortset fra det Thumb

Men hvor kommer den her fra ??

manse skrev:
ØH hvad har jeg nu lige gjort, som skal afsted komme en professionel betragter som jeg ikke kender per1234.

Når i nu alligevel skal tale om indsamling til ligegyldige idioter, så har jeg altså prøvet dette før, men det var altså på den hårde måde... Ikke som ikke jer hængerøve som ikke har andet at gå op i end, om det er den ene eller anden der bruger Manses navn.

Børnehave..

[img]i298.photobucket.com/albums/mm241/manse_01/indsamling.jpg[/img]


om det er den ene eller anden der bruger Manses navn. !!!!!!!!!!!!!!


Det her indlæg er skrevet for at minde Manse - Svendborg + det løse om hvad han selv har skrevet for et par dage siden og intet andet, er man så dum at give en bukket femøre på baggrund af den både rørende og forvirrende tiggergang, ja så sur røv ved ikke
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-01-2012 12:34

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Det er jo dejligt når mennesker som dig fortællende pensionisten åbner sig, for så finder man jo ud af alle de profiler du har...
Jeg har kun en... Manse, og den er kun udelukket 1. sted DTW, men du har jo lovet at kommer forbi pensionist...

Du er velkommen til en lille passiar, så dette emne kan uddebatteres...

Derom skal der ikke være nogen tvivl.. men dette vil jo nok ikke ske....

Du kan jo skrive en PB, hvis du så gerne vil vide mit navn på DTW, for du kan jo nok ikke sove førend dette bliver belyst.dans
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-01-2012 14:05
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1750
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

nick skrev:
alt for mange har samlet ind til mange ting som var lidt ufine i kanten, har vi en ole skyrum sag . Det kan kun tiden vise

jeg venter vil ikke give noget før alt er på plads


på tirsdag eller onsdag i næste uge lykkes det måske at få nogle ting på plads, lige nu ser det sort ud med de nye regler for over stay.

BANGKOK (thaivisa.com): -- Allegedly tired of overstaying foreigners arriving at Suvarnabhumi airport with a valid air ticket and the maximum fine of 20,000 baht in their hands, the Immigration Department is now arresting and jailing people before permitting them to leave Thailand.

Anybody who has overstayed a valid visa in Thailand beyond a period of six weeks (42 days) is no longer permitted to simply turn up with the cash and an air ticket and leave the country after filling in a few forms and handing over the wedge.

For many years now it has been possible for people on long overstay to simply gather together the maximum fine under law of 20,000 baht, purchase an air ticket, travel to Suvarnabhumi and leave Thailand after completing a few formalities. With a change in the command at the top of the Immigration Department ladder this has now altered and anyone whose overstay is 42 days or longer is likely to be arrested.

People on overstay of less than three weeks (21 days) are still able to arrive at the airport with the correct amount of folding stuff, pay the fine due and leave Thailand.

The grey area is for those whose overstay falls in the period between three and six weeks; that is, between 22 and 41 days. They can potentially have a problem. It is being suggested anyone whose overstay falls into this time frame should be aware that it will be up to the Immigration officer and his superiors at an airport or land border crossing to decide whether to detain the recalcitrant foreigner or permit him, or her, to leave unhindered, after payment of the overstay fine has been levied.

As with many legal situations in Thailand involving foreigners and money, the rules tend to bend with the circumstances, and the mood of the relevant official or officials.

Nonetheless, it is being stated quite unequivocally that anyone on overstay exceeding 42 days (six weeks) will be arrested. They will then spend at the very least one or two days behind bars while waiting for the necessary paperwork to be processed. Most will eventually spend some time inspecting the stripy sunlight at the Immigration Detention Centre (IDC) in Bangkok.

CLEAR UP OVERSTAY IN BANGKOK

Thaivisa.com has been told it is better to clear up long overstay issues in Bangkok rather than in Phuket, Pattaya or elsewhere.

SEEK LEGAL ADVICE AND ASSISTANCE FROM YOUR EMBASSY

While embassy officers cannot circumvent or interfere in the process of Thai law they can advise overstayers on the best course of action and provide assistance for their nationals while in custody.
where'''
http://www.thaivi...erstayers/
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pen
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-01-2012 15:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 337
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

Jeg skal prøve at beherske mig selv om du godt nok presser mig Manse, jeg stillede blot spørgsmålstegn ved dine to indlæg hvor du i det ene, var vældig stolt over at blive genkendt, dog under et andet nickname, og i det andet, nu kom med påstanden om at andre brugte dit navn (eller profilnavn !!) Det vil altså sige at der på DTW er 2 personer med samme nickname som dig, Svendborg ??

I forhold til dig (jeg var lige ved at remse op af alle dine nick fra de forskellige sider, men kom på bedre tanker for at du måske kan få en forståelse for min påstand !!), har jeg kun ét nick som jeg står ved til enhver tid, og som jeg altid bruger. På Thaitime hedder jeg Pen, på Nielsen hedder jeg Pen, og her på Thai-dk hedder jeg Pen, og selv om jeg gerne ville blande mig i debatten på DTW, får jeg hver gang jeg prøver at oprette en profil med en af mine Email adresser altid et negativt svar. Jeg er ikke ønsket derovre af en eller anden grund, måske husker jeg for godt, hvad ved jeg ved ikke

Jeg kom blot med en kommentar i en debat og ikke andet, og personlige relationer har jeg bestemt ingen planer om at oprette med dig, det kan jeg simpelthen ikke se nogen fornuft i, så pænt nej tak til din invitation der nok var venlig ment.

Med Venlig Hilsen Pen

P.S. At jeg fortæller hvad jeg gør, har egentlig ikke noget med sagen at gøre, har det ??
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sam
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-01-2012 05:57

Bruger

Antal indlæg: 258
Tilmeldt: 24.05.10
 Status: Offline

Har nu læst diverse indlæg både her og på en anden, og kan egentlig ikke finde ud af hvad fyren vil.

Flere har tilbudt ham arbejde,så der er til en billet hjem, men det ser ikke ud til at være godt nok.

Hvordan kan en dansker,der har boet 8 år i Thailand glemme at forny sit visa?

Hvis han nu oplyser,hvor i Thailand han befinder sig,var der måske et par dansker der kunne hjælpe med et eller andet.

Men tråden er allerede skredet over i personfnider og fnadder fra de mange thailandseksperter,der er over alt.

Jeg kan ikke gennemskue om hans problemer er reelle?

Nogle alarmklokker ringer!
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Problemer med at veksle... Hele Thailand 2 20-08-2022 10:05
Kæmper for livet: En hund var i alvorlige problemer i Thailand, Nyheder på dansk 1 03-07-2018 10:16
Problemer med NetBank (NemID) Udenfor Thailand 8 23-04-2013 02:44
Server Problemer Nyt fra Administrationen 4 28-07-2012 12:23
Problemer med siden Nyt fra Administrationen 8 13-02-2012 10:00

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.26 sekunder | 99,386,003 Unikke besøg | jQ Blog