Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
tonen på Thai siderne
ATM
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-11-2011 03:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 204
Tilmeldt: 23.09.10
 Status: Offline

Undskyld Fede Finn, jeg har stjålet teksten og omskrevet den lidt i troen på at dét måske kan få nogle til at aktivere deres fornuft.




Vi er de rene giro 413, langt fra de ophedede hidsige diskussioner man uden besvær kan læse andetsteds, vi hygger os med den snak der er her på siden og er sjældent ude i direkte kamphandlinger som nede på gaden, når jeg lader som om jeg ikke hører min gamle veninde hyle når jeg snakker med en anden model. Sådan er livet, og det gamle ordsprog om at at forlade bageriet hvis man ikke kan holde lugten ud, er vel et gennemgående træk i vores liv.




Vi kommer nok desværre ALDRIG til at høre disse meget kloge og rammende ord fra webmaster her på siden til trods for at de sidder lige i plet.




”Dette er VORES webside, VORES interesse og vi har VORES måde at leve på. Vi vil give alle besøgende og folk med seriøs interesse for Thailand muligheden til at nyde godt af alt dette, inklusiv retten til at spørge og i de fleste tilfælde få svar. Men dersom du er gæst her på siden og klager, snyder og brokker dig over VORES webside, VORES opførsel, VORES opfattelse af tilværelsen eller VORES måde at leve på,’’ Så vil jeg på det stærkeste opfordre dig til at benytte dig af en anden webside hvis du ikke forstår at skabe en ordentlig debat, og dér bruge retten til at opføre dig ubehøvlet, og der er ingen besvær i at forlade websiden uden forpligtelser af nogen art. Dersom du ikke føler dig tilpas her på websiden, så fjern venligst Thai-dk.dk fra dine fortrukne og lad os enfoldige kvajhoveder være i fred. Vi tvang dig ikke til ind på Thai-dk.dk, du valgte selv at besøge os !

så behold din gylle og sure opstød på din eje pc,,,, skriv det ikke på nettet
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-11-2011 02:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

svært, faktisk umuligt for flere selv, vores ven Pen skriger sin gylle og sure opstød ud på nettet

ikke på Thai-dk men kig lidt på thaitime. Der er han sprog gloser ikke for kønne

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dardi
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-11-2011 09:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 256
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

@M55

Hvorfor blive du VED med at skrive om Pen .. det er SÅÅÅ trættende.... og faktisk har han argumenteret meget klart, hvorfor han opponerer mod visse personer, der forfølger ham og konen. En naturlig reaktion må man sige.

Er det noget personligt - noget du ikke fatter - eller er det bare et alias, der gemmer en person med gammelt nag til ham.

STOP DET .. vi (jeg) gider ikke høre mere om det....
Det gode ved kristendommen er, den har givet os noget at sige, når vi slår foden.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
alene
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-11-2011 09:40
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 201
Tilmeldt: 06.07.10
 Status: Offline

Tak jack d du er virkelig en skiderik og et dumt svin, du er det laveste af alt, gemmer dig og sviner folk til, ødelægger det for andre

intelligent er du nogle gange,, så hvad med at du fik taget dig bare lidt sammen, og begyndte at bidrage med lidt positive ting.

du skriver et sted at du har sejlet med konge skibet sikkert en ny løgn, søfolk har pli og moral. Det har du ikke

Pen det er nu 5 eller 6 gang du stopper , tag dig dog sammen mand. ulven kommer kun en gang
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sam
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-11-2011 12:47

Bruger

Antal indlæg: 258
Tilmeldt: 24.05.10
 Status: Offline

moralen,s vogter hr. Sam er på pletten for at sætte andre på plads , hvad med at kigge lidt på dig selv mister sam


M55- hvad med om du selv læste dine egne indlæg inden du trykker på <GEM SVAR

Jeg er ikke moralens vogter, det er vi alle, og den nedlandende tone-kan du holde for dig selv!
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Casper
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-11-2011 16:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 90
Tilmeldt: 18.09.10
 Status: Offline

hej alle

kender i det lille ord der hedder undskyld det kan bruges sammen med flere andre som kan være tilgiv mig det var ikke min mening at såre dig eller andre

blev det lille ord brugt bare lidt mere tror jeg vi vil få en bedre side og måske en bedre verden

husk det er den lille mand der sviner andre til,for det krævet intet at skrive slemme ord . Det kræver mandsmod at skrive det lille ord,
undskyld derfor bliver det nok brugt for lidt
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
eneber
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-11-2011 04:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1017
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

det går godt syntes i også det kælk
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-11-2011 20:07

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

alene skrev:
Tak jack d du er virkelig en skiderik og et dumt svin, du er det laveste af alt, gemmer dig og sviner folk til, ødelægger det for andre

intelligent er du nogle gange,, så hvad med at du fik taget dig bare lidt sammen, og begyndte at bidrage med lidt positive ting.

du skriver et sted at du har sejlet med konge skibet sikkert en ny løgn, søfolk har pli og moral. Det har du ikke

Pen det er nu 5 eller 6 gang du stopper , tag dig dog sammen mand. ulven kommer kun en gang


Tak for komplimenten!

Jeg vil forsøge at svare dig pænt:

Pen bestemmer selv om han vil fortsætte med dagbogen eller ej, og jeg håber da han fortsætter, for med denne tåbelige (geniale, måske? ) manøvre der dæmoniserer han alle os "xxxx" - for det er nemt og praktisk!

Skub problemerne og skyggen væk fra dig selv, det er alle de andre der er xxxx og ikke fatter en skid...

Pen har måske for første gang i sit ret beskedne gennemsnitlige hidtidige trucker-liv fundet ud af at det er besnærende for ego´et med opmærksomhed og rygklappere, fint nok, men så vær dog for h..... mandfolk nok til modtage evtl. kritik uden at lave denne ynkelige manøvre:

AT GI´ ANDRE SKYLDEN FOR SIT EGET TÅBELIGE EGO xxx!!

Capiche?

(Har lige set The Soprano´s for 25. gang, sorry.. )
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Kanchalee
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-12-2011 11:00
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 145
Tilmeldt: 14.09.10
 Status: Offline

Jeg syn's at det er sjovt at laese alle novicernes beretning om hvordan Thailand er og ikke er. Jeg bli'r dog sjaeldent klogere. driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pirat
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-12-2011 11:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 713
Tilmeldt: 13.01.10
 Status: Offline

Kanchalee skrev:
Jeg syn's at det er sjovt at laese alle novicernes beretning om hvordan Thailand er og ikke er. Jeg bli'r dog sjaeldent klogere. driller


rolig nu ingen forventer det umulige drille
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-12-2011 11:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

Kanchalee skrev:
Jeg syn's at det er sjovt at laese alle novicernes beretning om hvordan Thailand er og ikke er. Jeg bli'r dog sjaeldent klogere. driller



interessant , hvad er dit bud, hvornår er man novice contra thai ekspert. Vi vil alle gerne være lidt klogere ,tror jeg nokkat
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Kanchalee
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-12-2011 11:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 145
Tilmeldt: 14.09.10
 Status: Offline

Ekspert er maaske at stramme den, men en novice er en der udbreder en viden som der ej er hold i....Der er vel ingen som bliver eksperter, ej heller de indfoedte.....ja, maaske du goer...griner isaafald vil jeg gerne ha' mig frabedt eksperthjaelp fra din side, da det da kun kan gaa galt !

Jeg mener : Pattaya / Esbjerg...55555555
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-12-2011 12:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Kanchalee skrev:
Ekspert er maaske at stramme den, men en novice er en der udbreder en viden som der ej er hold i....Der er vel ingen som bliver eksperter, ej heller de indfoedte.....ja, maaske du goer...griner isaafald vil jeg gerne ha' mig frabedt eksperthjaelp fra din side, da det da kun kan gaa galt !

Jeg mener : Pattaya / Esbjerg...55555555


Du skriver, en novice er en der udbreder en viden, der ikke er hold i, faktisk forholder det sig således, at en novice er en, der har en, om end den er lille, så dog en vis viden, på et specifikt område.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Kanchalee
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-12-2011 12:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 145
Tilmeldt: 14.09.10
 Status: Offline

jamen tak Freja, der kan du se, jeg er ikke ekspert.

Det jeg mener er at naar een kommer med et sporgsmaal, det kan vaere koerekort, koeb af bolig, visa-regler, Thaimassage osv. saa staar folk paa spring med deres viden eller mangel paa samme, der er ligesaa mange forskellige svar som der medlemer der svare...ofte ser man dog at de fleste uduelige svar kommer fra ham/hende/ dem som har besoegt TH et par gange, de svar der som oftes kan bruges komer fra den tunge ende fra folk der har boet her i mange aar, hvilket vel egentligt siger sig selv...

Du ville krumme taer hvis du viste hvad jeg har hoert blandt turister her i landet, jeg goer dog aldrig opmaerksom paa hvor langt tid jeg har vaeret i landet, heller ej at jeg taler Thai. Og nej, jeg er ikke ekspert.Thai
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-12-2011 13:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Selv tak, drillede dig også bare lidt.music
Men du har ret, man skal være forsigtig med at give råd til andre. Især hvis man selv, kun tror.

Du kan tro jeg af og til krummer tæer, selv om jeg bestemt ikke er ekspert kan jeg dog af og til høre et par dumheder, jeg små fniser af.



.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-12-2011 17:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Betegnelsen novice bruger man normalt om en uerfaren person.

Med et andet ord en nybegynder.

Og det har vi jo alle væretgodag
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
jager
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-12-2011 01:59

Bruger

Antal indlæg: 78
Tilmeldt: 05.04.09
 Status: Offline

ja og nogle er stadig selv efter mange år bosat dernede, men lever man livet i en flaske så lærer man ikke meget

og nej jeg er ikke bosat dernede, men passer fint mit arbejde i DK så vi har råd til at forsørge alle de kloge hoveder der har bosat sig dernede. og nej jeg er ikke jalous på jer jeg syntes danmark er et fint sted at bo
jager
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
FedeFinn
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-12-2011 02:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 66
Tilmeldt: 10.10.11
 Status: Offline

Jeg vil vove den påstand, at al balladen er centret omkring en og samme person.
Jack D er alfahannen og han har så ubegavede typer, som sabai sabai og hn med som tågehorn ved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-12-2011 03:53
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Kanchalee skrev:
jamen tak Freja, der kan du se, jeg er ikke ekspert.

Det jeg mener er at naar een kommer med et sporgsmaal, det kan vaere koerekort, koeb af bolig, visa-regler, Thaimassage osv. saa staar folk paa spring med deres viden eller mangel paa samme, der er ligesaa mange forskellige svar som der medlemer der svare...ofte ser man dog at de fleste uduelige svar kommer fra ham/hende/ dem som har besoegt TH et par gange, de svar der som oftes kan bruges komer fra den tunge ende fra folk der har boet her i mange aar, hvilket vel egentligt siger sig selv...

Du ville krumme taer hvis du viste hvad jeg har hoert blandt turister her i landet, jeg goer dog aldrig opmaerksom paa hvor langt tid jeg har vaeret i landet, heller ej at jeg taler Thai. Og nej, jeg er ikke ekspert.Thai


ikke enig i det med frem hævet skrift, mange giver misvigende svar eller totalt forkerte svar der hersker total forvirring på området. du kender det stil et spørgsmål om visa og du får 100 forskellige svar

visse fastboende ser en fordel i det, for de har oprettet små firmaer som rådgiver i visa og andre ting, for denne service tager de sig godt betalt for helt op til 50.000 baht for visa hjælp har jeg set
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pirat
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-12-2011 05:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 713
Tilmeldt: 13.01.10
 Status: Offline

he he der er da et par stykker på dtw der kalder sig rådgiverer og det der er værre

vil du have et kørekort gå på mortor kontoret, spør dem de ved besked

angående visa en tur på immigration immigration.go.th...n/base.php eller hvide sande thai-consulate.dk...ageID=visa de ved også besked hjælper dig gerne kvit og frit

eller spør suk,yindee,lief, eller en af de andre som har været herude i lang tid, er sikker på de også hjælper dig uden beregning
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Inside a Thai prison... and more stories Discover Thainess 9 28-03-2024 09:47
Thai man survives black bear attack during ant egg hunt Nordøst Thailand 1 13-03-2024 14:14
World Muay Thai Championship Kicks Off Today on Jomtien Beach! Nyheder fra Pattaya 1 11-03-2024 14:18
Jailed former Thai leader Thaksin granted parole - PM Nyheder på andre sprog 4 19-02-2024 11:31
Thai Airways klar med stor ordre Flyselskaber 1 12-02-2024 15:04

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.45 sekunder | 97,906,061 Unikke besøg | jQ Blog