Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Stickman Weekly
JackD
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-10-2011 12:10

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

www.stickmanbangkok.com/images/Pattaya-farang4.jpg

3 nydelige herrer på rad og række, gad vide hvad de glor på?

Hvorfor mon den tatoverede Isaan-rapand holder sig for munden?

http://www.stickm...bsites.htm
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-10-2011 12:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

hvem hvad hvor, de kigger efter ham her, er han ikke sendt retur til tyskland
www.thai-dk.dk/uploads/German-in-Pattaya-please-help.jpg
IF ANYONE FROM THE GERMAN EMBASSY IN BANGKOK IS READING THIS, THIS GUY HAS REAL PROBLEMS AND *DESPERATELY* NEEDS HELP!

foto fundet her http://www.stickm...bsites.htm
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-10-2011 13:01

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

Nej, det er ganske forfærdeligt, han har levet sådan siden 2009...

Folk må sgu´ da snart gøre et eller andet?

Det mest utrolige er at Policen bare lader ham gå, hver gang de har fat i ham pga. ballade m.m.

Sateme uhyggeligt med de Thai´er - totalt ligeglade, må være fordi det er "his karma, not mine"!

ked
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pirat
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-10-2011 13:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 713
Tilmeldt: 13.01.10
 Status: Offline

det er uhyggeligt, han skal sendes hjem til tyskland, eller hvor han kommer fra. problemet er nok hvem skal betale

thaierne vil ikke tyskerne vil ikkeked
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-10-2011 13:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1751
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

se her fra den
Published : September 22, 2011 :: 09:09:29 [ 7,863 views ]
Mentally Unstable German Found Walking Naked in Pattaya


The police detained him and brought a big towel to cover his lower body. The tourists and local Thais pitied him and donated 1,080 THB for food. The police detained the man in order to take him to the immigration office in Pattaya but he resisted and the police had to tie him for his own safety. He did not carry any documents.
http://www.pattay...n-pattaya/
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-10-2011 14:04

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

Her er adresser og e-mail til:

Den Tyske Ambassade i Bangkok

Tyske Konsulater i hhv. Chiang Mai og Phuket

http://germany.vi.../Thailand/

Sidstnævnte - Dirk Naumann - har utallige gange udtalt sig til pressen om hvor forfærdeligt turister behandles i LOS, måske på tide han udviste lidt "walk the talk"!

Jeg sender e-mails til dem nu, med link til dagens Stickman, så må vi hvad der sker...

nørd
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-10-2011 14:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

JackD skrev:
Her er adresser og e-mail til:

Den Tyske Ambassade i Bangkok

Tyske Konsulater i hhv. Chiang Mai og Phuket

http://germany.vi.../Thailand/

Sidstnævnte - Dirk Naumann - har utallige gange udtalt sig til pressen om hvor forfærdeligt turister behandles i LOS, måske på tide han udviste lidt "walk the talk"!

Jeg sender e-mails til dem nu, med link til dagens Stickman, så må vi hvad der sker...

nørd


hej god ide jack d

min mail er send til

www.thai-dk.dk/uploads/German-in-Pattaya-please-help.jpg
bitte helfen sie Michael

http://www.pattay...n-pattaya/

http://www.stickm...bsites.htm
IF ANYONE FROM THE GERMAN EMBASSY IN BANGKOK IS READING THIS, THIS GUY HAS REAL PROBLEMS AND *DESPERATELY* NEEDS HELP!
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-10-2011 14:37

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

her er mail adressen hilsen web

Her er et forslag:


Dear Sirs

Are You aware that a German citizen is living in very dire straits since 2009 in Thailand?

According to a wellknown website about Bangkok and Thailand Living - www.stickmanweekl... - he was first seen living on the streets in Bangkok, later in Pattaya.

Here´s an excerpt from the mentioned website:

"More is coming to light about the German vagrant, Michael, who first came to prominence in this column and who has since become a discussion topic in expat circles and on message boards. It now seems that he has been homeless since - you're not going to believe this - late 2009! If true, he has been living rough for close to 2 years! One Stickman reader who used to actually know him says the claims Michael made about how he fell into his current predicament over a Thai woman whom he did not have enough money to support being the trigger which set him off on the path that led him to where he is today is bollocks. He used to hang out in the bars on Sukhumvit soi 22 and drink whiskey. He showed almost no interest in the women in the bars. When his money ran out he became a scavenger on the streets of Bangkok, collecting empty plastic bottles, sometimes removing them from the few public trash bins in central Bangkok. He would carry around a couple of huge trash bags full of them. His mental decline escalated rapidly and with that the recycling ended. He would carry around a couple of huge trash bags full of them. His mental decline escalated rapidly and with that the recycling ended. One night he tried to enter New Cowboy Bar on Soi 22 and a customer attempted to prevent him. They got into a scuffle and crashed through the door, breaking the glass and unhinging the door. Police were summoned. The outcome of that is unclear but Michael was released which as history would show was not to be the first time police would take him in and set him free. He is still living rough on the streets of Sin City as seen in the photo here taken this week by Pattaya correspondent, Gary. IF ANYONE FROM THE GERMAN EMBASSY IN BANGKOK IS READING THIS, THIS GUY HAS REAL PROBLEMS AND *DESPERATELY* NEEDS HELP!"

http://www.stickm...bsites.htm

Here is an article from www. pattayadailynews.com:

http://www.pattay...n-pattaya/

Someone really needs to take action so this poor guy can get help!

You are hereby informed...


Sincerely
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-10-2011 14:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

tak jack d så får de to mail fra mig
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-10-2011 14:49

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

Ok, sendt fra mig også!

Men brug - den anden "rk" - kom retur...

Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-10-2011 15:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

JackD skrev:
Ok, sendt fra mig også!

Men brug - den anden "rk" - kom retur...

Thumb


den kom også retur der er ingen adresser der virker
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-10-2011 15:46

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

Typisk scheisse når man bruger google.th, outdated lort er hvad man får!rasende

Ok, fandt denne, en kontaktformular, de har ingen e-mail åbenbart...

https://bangkok.d...ntakt.html

Så er det bare at kopiere min tekst i indlæg #8 ind i text-feltet...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-10-2011 14:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

sendte en mail til den tyske ambassade om tyskeren, Michael der lever eller rettere sagt dør på gaden, intet svar
har også sendt mail til et par tyske aviser, intet svar
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
rinpoche
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-10-2011 15:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 245
Tilmeldt: 24.02.09
 Status: Offline

JackD skrev:
Nej, det er ganske forfærdeligt, han har levet sådan siden 2009...

Folk må sgu´ da snart gøre et eller andet?

Det mest utrolige er at Policen bare lader ham gå, hver gang de har fat i ham pga. ballade m.m.

Sateme uhyggeligt med de Thai´er - totalt ligeglade, må være fordi det er "his karma, not mine"!

ked


Jeg ser ingen grund til at de thailandske myndigheder skulle tage aktion herpå.
Udover ved at formidle kontakt til de tyske do.
Dybest set skulle han jo udvises, fordi han ikke har dokumenter på sig, ikke har midler på sig og ej heller visum.

Hvor mange subsistensløse thailændere lever ikke på gaden under samme omstændigheder? Uden at modtage det ringeste tilløb til en håndsrækning udover det forbipasserende evt. giver dem af håndører..

Skal man nu gå i selvsving fordi det drejer sig om en farang? Ikke her.

Såre uklædeligt fra tysk side, at de ikke går ind.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-10-2011 15:45

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

Ingen går i selvsving over det her, men jeg er pistræt af at læse om ham nu på 2. år, først da han tumlede rundt på Suckcumbitch Road und umgebung, senere Pattaya.

Action? Jeg kræver sgu´ ikke anden action fra de gemene ungemütliche Boys in Brown end at de håndhæver de regler der foreligger, dvs. har han pas? Hvis ikke, jamen så find ud af hvem han er, kontakt den Tyske Ambassade, færdig, punktum, lorten er sendt videre.

Men jeg kender de abekatte, de hygger sig lidt i smug over at se en Farang i sølet, ondskabsfulde typer er de.

Du forstår ikke at de tyske myndigheder ikke går ind?

Jamen herregud mand, de skal da først vide hvad der foregår, derfor min idé om mails til dem, men det kalder du jo selvsving eller hva´?

ved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
rinpoche
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-10-2011 16:40
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 245
Tilmeldt: 24.02.09
 Status: Offline

Du har kunnet læse om ham i 2 år.

Jeg har meget svært ved at forestille mig, at med tidshorisonten taget i betragtning, de tyske myndigheder ikke udmærket er klar herover.

Selvsving er antallet af indlæg i denne tråd pga af en streetwalker.
Dem er der dæleme mange af, af thailandsk orientering.
Dem har jeg aldrig set adresseret.

Personligt vil jeg skrupskide på hans nationalitet, det mener jeg slet ikke er relevant.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-10-2011 17:30

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

Er de tyske myndigheder klar over det?

Det tvivler jeg stærkt på...

"Streetwalker" kalder du ham, manden er psykisk syg, åbenbart i en eller anden psykose, og det vil du bagatellisere som en "streetwalker"?

Endvidere blander du nu to gange Thai´erne og deres skæbne som evtl. "gadespadserende" ind i snakken. Det handler ikke om dem, så havde jeg skrevet om alle de fortabte sjæle, nu handler det om en turist, en farang, en europæer, og der vil jeg som farang og europæer sgu´ da ikke blive ved at læse og se billeder om den triste skæbne!

Thai´erne må klare deres egne problemer, det er ikke lige mit område, jeg er for godtroende når jeg giver dem penge på gaden, de kravlende, de krybende, dem uden lemmer, de forbrændte, de syge, døve, blinde, de beskidte, de dovne, osv. osv. i en forbandet uendelighed, fordi konen skælder mig ud og siger de er Burmesere, Cambodianere, Laoter, Hmong, Gong, DingDong og gud ved hvilke utallige etniske tiggersammenrend der findes i LOS.

Rant over, du er en kold skid Rinpoche.

Sad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nnn
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-10-2011 18:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 21.05.09
 Status: Offline

JackD skrev:
Er de tyske myndigheder klar over det?

Det tvivler jeg stærkt på...

"Streetwalker" kalder du ham, manden er psykisk syg, åbenbart i en eller anden psykose, og det vil du bagatellisere som en "streetwalker"?

Endvidere blander du nu to gange Thai´erne og deres skæbne som evtl. "gadespadserende" ind i snakken. Det handler ikke om dem, så havde jeg skrevet om alle de fortabte sjæle, nu handler det om en turist, en farang, en europæer, og der vil jeg som farang og europæer sgu´ da ikke blive ved at læse og se billeder om den triste skæbne!

Thai´erne må klare deres egne problemer, det er ikke lige mit område, jeg er for godtroende når jeg giver dem penge på gaden, de kravlende, de krybende, dem uden lemmer, de forbrændte, de syge, døve, blinde, de beskidte, de dovne, osv. osv. i en forbandet uendelighed, fordi konen skælder mig ud og siger de er Burmesere, Cambodianere, Laoter, Hmong, Gong, DingDong og gud ved hvilke utallige etniske tiggersammenrend der findes i LOS.

Rant over, du er en kold skid Rinpoche.

Sad


+1

nnn
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
rinpoche
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-10-2011 20:59
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 245
Tilmeldt: 24.02.09
 Status: Offline

Thai`erne må klare deres egne problemer siger du?

Som en logisk konsekvens heraf, det må farang sgu da også.
Jeg kan se, at du skelner mellem etniciteter?

Jeg har set en god del psykisk syge thailændere lalle rundt på gaden.
Ingen løfter et øjenbryn.
Forstå mig nu ret, jeg forsøger ikke at være overdreven PC.
Ikke desto mindre kan det ikke få mit pis i kog at en farang er havnet i samme situation.

Men her har vi nu en tysker, der har taget den ulyksaglige beslutning at relokere til et land, der ikke har det samme sikkerhedsnet som i Frankfurt..
Giv mig ikke den gang pis med at de tyske myndigheder ikke kender hertil.
Det er en gang fucking bullshit, hvilket du udmærket ved, ikke mindst taget i betragtning af at hvor længe denne sørgelige skæbne har huseret rundt omkring på nettet. No?

Nå, men det korte af det lange er som så:

Jeg vil give manden lige så meget opmærksomhed som jeg vil give andre i tilsvarende situationer af thailandsk oprindelse.

Du står dig frit for at kalde mig en kold skid, men det kunne meget vel være fordi du ikke ved noget om mine engagementer i andet regi.

Herunder hører dog ikke håbløse, psykiske tilfælde af farang, der går helt i hundene i Thailand.
Jeg har mere tilbøjelighed til at anvende midler i en produktiv og fremadrettet henseende.

"Kold skid"? I take pride in that.
Det er simpelthen total tab af såvel tid som penge at bruge penge på "lost cases".
Få prioriteterne på plads.









Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nnn
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-10-2011 23:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 21.05.09
 Status: Offline

rinpoche skrev:
Thai`erne må klare deres egne problemer siger du?

Som en logisk konsekvens heraf, det må farang sgu da også.
Jeg kan se, at du skelner mellem etniciteter?

Jeg har set en god del psykisk syge thailændere lalle rundt på gaden.
Ingen løfter et øjenbryn.
Forstå mig nu ret, jeg forsøger ikke at være overdreven PC.
Ikke desto mindre kan det ikke få mit pis i kog at en farang er havnet i samme situation.

Men her har vi nu en tysker, der har taget den ulyksaglige beslutning at relokere til et land, der ikke har det samme sikkerhedsnet som i Frankfurt..
Giv mig ikke den gang pis med at de tyske myndigheder ikke kender hertil.
Det er en gang fucking bullshit, hvilket du udmærket ved, ikke mindst taget i betragtning af at hvor længe denne sørgelige skæbne har huseret rundt omkring på nettet. No?

Nå, men det korte af det lange er som så:

Jeg vil give manden lige så meget opmærksomhed som jeg vil give andre i tilsvarende situationer af thailandsk oprindelse.

Du står dig frit for at kalde mig en kold skid, men det kunne meget vel være fordi du ikke ved noget om mine engagementer i andet regi.

Herunder hører dog ikke håbløse, psykiske tilfælde af farang, der går helt i hundene i Thailand.
Jeg har mere tilbøjelighed til at anvende midler i en produktiv og fremadrettet henseende.

"Kold skid"? I take pride in that.
Det er simpelthen total tab af såvel tid som penge at bruge penge på "lost cases".
Få prioriteterne på plads.




Kold skid, selvforherligende, opblæst og arrogant nar, [ikke kært] barn har mange navne, rinpis.

nnn
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Stickman Weekly Hele Thailand 51 05-06-2022 12:36
Stickman Weekly Hele Thailand 85 27-09-2019 21:42
Stickman Weekly Diverse 2 18-03-2013 02:41
Stickman Weekly Hele Thailand 1 30-10-2011 10:27
Stickman Weekly Hele Thailand 4 24-10-2011 15:35

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.22 sekunder | 99,758,862 Unikke besøg | jQ Blog