Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Det blev ikke ægte rødt denne gang.
skipper
#61 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-09-2011 18:45
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Sikke da grisene kà øffe, hvorfor øffede de ikke når VK holdt møder på Marienborg slot, det var vel heller ikke noget de betalte af egen lomme.
Den lille spassede Pia K. klædte sig gerne i laktaske og tyl for at tækkes dem der alligevel aldrig, åbentlyst, ville befatte sig med den underklasse de forsøger at udsuge.

Er du dum Hansen?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#62 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-09-2011 19:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Men interressant er det at se højrefløjens medier gå til angreb på dem der har andre synspunkter end dem selv.

De tabte et valg til et folk der tørstede efter forbedringer for dem der behøver det mest.
Hvem fanden syntes det er retfærdigt at give mere til en flok nasserøve der render rundt og køber mærkevarer for at impe på naboen?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
#63 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-09-2011 20:09

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

Hvem er Hansen?

Har du fat i øl-ankeret, ohøj!!

Nå, iflg. denne Wiki på Sass Larsen, så har han sgu´ studeret HA/forvaltning ved RUC..

http://da.wikiped...ass_Larsen

HA-forvaltning?

Måske kvalificeret til en toppost hos Hells Angels?

griner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#64 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-09-2011 20:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jamen jeg er sgu da alt hvad jeg vil være din lille desperate gnom. jeg gemmer mig ikke bag en, påstået syg kone. for at fedet mig ind på damerne.

Skam digGrin

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
#65 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-09-2011 20:34

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

"Fede ind" ?

Jeg feder sgu´ ingen steder, men "nursing-genet" hos vore to on-site madammer fejler godtnok ingenting, hæ!

Undrer mig over hvorfor de gider være her..?

Den ene vil "lære mere om Thailand" - håhåhåhåhå!

Jeg vil gerne aflære hvad jeg har fyldt fyldebøtten med, måske man kan blive normal igen?

ved ikke

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nnn
#66 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-09-2011 20:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 21.05.09
 Status: Offline

JackD skrev:
Det er da rystende at du har den opfattelse!

Måske tilhører du "Nikolaj og Julie" ell. "Stein Bagger" generationen, som konsekvent mener at alt er ligegyldigt / lige gyldigt, skidt, godt eller betydningsløst.

Kaldes også det post-post-postmoderne menneske, som ingen holdninger har til nogetsomhelst, andet end at alt bør tillades...

Weird, jeg er sgu´ gammel og især gammeldags.

Det ku´ da lige passe at sådan en idiot sku´ blive minister, han burde hældes helt ud af Borgen.

Eller måske dette navn var bedre:

Rockerborgen!

Grin


Jeg finder dine udtalelser rystende og overraskende !

Nu har jeg ikke opholdt mig så meget i Danmark i mange år, så jeg ved slet ikke, hvem
Nikolai og Julie - samt Stein Bagger generationerne er !

Jeg synes, at man skal forholde sig til argumenter og ikke vægte dem efter den alder, folk har !

Hvad er det egentlig, han har gjort forkert ?
Hvis han kun har gjort det, der er beskrevet i JP's artikel, så har han efter min mening ikke gjort noget forkert.

Hvis man skal følge din holdning, så skal alle folketingsmedlemmer i fremtiden, hvis de ellers vil have en karrierre "på Borgen", have PET til at se enhver borger efter i sømmene, som beder om et møde med folketingsmedlemmet. Er det det, du vil have ?

Mere følger, men jeg skal lige være færdig med den sene aftensmad ! ( Ak, gid man var i Thailand, og kunne gå i byen og købe aftensmaden til rimelige penge!) Thumb

nnn
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
islander
#67 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-09-2011 20:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 141
Tilmeldt: 21.12.09
 Status: Offline

Ingen over folketinget. Det skulle måske lige PET, DA Græder
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
#68 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-09-2011 21:06

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

@nnn:

Ok, hvis du ikke har været i Danmark i flere år er du undskyldt, og du har sandsynligvis bevaret en smule sund fornuft, modsat de fleste danskere som jeg mener bliver dummere og dummere, også politikerne, men det er jo ikke noget nyt!

Forskellen er nu at det er ganske normalt at det man førhen kaldte "de fine" - eller den øvre middelklasse, ganske åbenlyst omgåes, ses med, synes det er "in" at flokkes om rockere, og andre kriminelle, f.eks. Stein Bagger, Kurt Thorsen, Klaus Riskær m.fl.

Værdierne er skredet totalt, og det er derfor jeg harmes over at Sass Larsen ikke har haft tilstrækkelig vurderingsevne til at vide han var på gal vej ved at mødes med kriminelle rockere, to gange, og måske flere, og hvis min fornemmelse er korrekt, så ligger der langt mere snas begravet i denne affære...

Men de unge levebrødspolitikere - som er ½ akademikere de fleste - og uden afsluttende eksamen, har ikke en kæft begreb om ære, selvagtelse, fornuft og moral, de er pisligeglade, det er jobbet og Ego´et der tæller.


PS: Ja, det ku´ være rart med en gang billig sen aftensmad, "gai jaarn" med klisterris og somtham thai, skyllet ned med kolde Archa hestebajere!

skaal
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nnn
#69 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-09-2011 21:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 21.05.09
 Status: Offline

JackD skrev:
Det er da rystende at du har den opfattelse!

Måske tilhører du "Nikolaj og Julie" ell. "Stein Bagger" generationen, som konsekvent mener at alt er ligegyldigt / lige gyldigt, skidt, godt eller betydningsløst.

Kaldes også det post-post-postmoderne menneske, som ingen holdninger har til nogetsomhelst, andet end at alt bør tillades...

Weird, jeg er sgu´ gammel og især gammeldags.

Det ku´ da lige passe at sådan en idiot sku´ blive minister, han burde hældes helt ud af Borgen.

Eller måske dette navn var bedre:

Rockerborgen!

Grin


Igen spørger jeg, hvad har han gjort forkert ?

For en gangs skyld er jeg enig med Søren Espersen fra Dansk Folkeparti:

http://politiken....-paa-sass/

"Der må ligge meget mere bag i sagen om Henrik Sass Larsens (S) forbindelse til en Bandidos-rocker, som har kostet den socialdemokratiske toppolitiker en ellers oplagt ministerpost i den kommende regering.

Det vurderer Søren Espersen fra Dansk Folkeparti. Han afviser blankt, at et tilfældigt cafémøde mellem rockeren og socialdemokraten kan være nok til drage Sass' sikkerhedsgodkendelse i tvivl.


»PET må have mange flere ting i ærmet, der har gjort det så alvorligt, at de siger, at Henrik Sass Larsen ikke kan blive minister«, lyder det.

»Det er altså en alvorlig sag, hvis efterretningsvæsnet siger, at han ikke kan blive minister«, tilføjer Søren Espersen.

Thornings højre hånd
Henrik Sass Larsen har fungeret som tro væbner for Helle Thorning-Schmidt (S) i flere år, men måtte torsdag trække sit eget navn fra listen over ministeremner, fordi Politiets Efterretningstjeneste har rejst tvivl om hans sikkerhedsgodkendelse.

Det skyldes angiveligt, at socialdemokraten tidligere på året mødtes med en højtstående Bandidos-rocker på en beværtning i Køge.

Men Søren Espersen peger på, at folketingspolitikere fra alle partier ustandseligt mødes med alle mulige mennesker i deres daglige arbejde.

»Jeg ved ikke, hvor mange gangstere, jeg har mødtes med i tidens løb. Fra Kasakhstan og Tjetjenien og fra alle mulige steder. Jeg aner ikke, hvad det er for nogle mennesker«, siger Søren Espersen, som er udenrigsordfører for sit parti.

»En borger beder om et møde, og så tager man det møde, hvis man har tid til det. Jeg aner, ikke hvad det er for nogle folk, der har været til møde hos mig. Det kan jeg jo ikke vide«, tilføjer DF-profilen.


Derfor må der være »langt mere i sagen«, end det, som Henrik Sass Larsen giver udtryk for, lyder det fra Søren Espersen. "

nnn
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
#70 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-09-2011 21:12

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

nnn skrev:

"Hvis man skal følge din holdning, så skal alle folketingsmedlemmer i fremtiden, hvis de ellers vil have en karrierre "på Borgen", have PET til at se enhver borger efter i sømmene, som beder om et møde med folketingsmedlemmet. Er det det, du vil have ?"

Nej, jeg vil ej, men Sass Larsen har mødt dem ude i byen, på værtshuse..

Hvorfor ikke på MF kontoret?

PET ved hvad de har fat i, sku´ ikkke undre mig om han er virkelig råddent involveret med rockere..

Det er jo in i fucking Danmark at ses med kriminelle, de er rådne i moralen alle til hobe!


Shock
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nnn
#71 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-09-2011 21:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 21.05.09
 Status: Offline

JackD skrev:



PS: Ja, det ku´ være rart med en gang billig sen aftensmad, "gai jaarn" med klisterris og somtham thai, skyllet ned med kolde Archa hestebajere!


skaal


He he, du var tæt på at gætte aftenens menu, som var ovnstegt kylling, Jasminris og en god, kraftig karrysovs, det smagte.
Men, hvor er jeg træt af OPVASK!

P.S. Hvad er du for en "tøsedreng", spiser du bare somtham thai, hva' ! Mai pet, mai pet ! griner

nnn
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
#72 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-09-2011 21:16

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

Opvask?

Kyl da det plasticbestik uj´!

Somtam? Er du bindegal, der er krabber i, og det lugter af lort...

Shock
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nnn
#73 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-09-2011 21:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 21.05.09
 Status: Offline

JackD skrev:
Opvask?

Kyl da det plasticbestik uj´!

Somtam? Er du bindegal, der er krabber i, og det lugter af lort...

Shock


Ja selvfølgelig er der krabber i. driller
Har du en sart mave ? Hvad med en gang friturestegte insekter ? godag

vil du have, at jeg skal kyle mit kgl. porcelæn ud ? Shock

nnn
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#74 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-09-2011 21:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

JackD skrev:
Opvask?

Kyl da det plasticbestik uj´!

Somtam? Er du bindegal, der er krabber i, og det lugter af lort...

Shock



Fuck da dine plastickbestik din narrøv, og koncentrer dig om hvad det drejer sig om.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nnn
#75 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-09-2011 21:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 21.05.09
 Status: Offline

skipper skrev:



Fuck da dine plastickbestik din narrøv, og koncentrer dig om hvad det drejer sig om.


Splitte mine bramsejl, var din mund, din loppebefængte hjulbenede undermåler, der med garanti aldrig har bestået en skipper-eksamen !

du burde kølhales og efterfølgende få munden vasket grundigt i sæbe !

nnn
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#76 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-09-2011 21:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Nåeh, jeg syntes man ligeså godt kunne få afleveret et par svedsker i farten, men undskyld da.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
#77 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-09-2011 21:36

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

Nå, tilbage til sagen...

Måske det er Maggie Vestager der står bag!

Sass var jo arkitekten bag "Sass-doktrinen" - som ikke ville give nogetsomhelst til De Radikale.

Paybacktime, man skal ikke undervurdere hende den kølige ½ grønlænder...

Krokodille
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nnn
#78 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-09-2011 21:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 21.05.09
 Status: Offline

skipper skrev:
Nåeh, jeg syntes man ligeså godt kunne få afleveret et par svedsker i farten, men undskyld da.


du skal da ikke undskylde, skipper, jeg skriver ind imellem efter devisen, vi har kun det sjov, vi selv laver, så jeg tager det ikke altid så alvorligt, og jeg kender dig jo ikke sådan rigtigt.
nnn
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nnn
#79 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-09-2011 21:40
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 21.05.09
 Status: Offline

JackD skrev:
Nå, tilbage til sagen...

Måske det er Maggie Vestager der står bag!

Sass var jo arkitekten bag "Sass-doktrinen" - som ikke ville give nogetsomhelst til De Radikale.

Paybacktime, man skal ikke undervurdere hende den kølige ½ grønlænder...

Krokodille


fortæl fortæl, lad os høre noget sladder, er hun virkelig halvt grønlænder ? ( du ved sikkert selv, hvor trykket skal lægges ! )

nnn
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#80 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-09-2011 21:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Vi gamle sladre kællinger må jo holde sammen, efter ham bøssen fra Viby væltede med...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Mandens faldskærm foldede sig ikke ordentligt ud Nyheder på dansk 1 29-01-2024 10:40
Se verden fra toppen af en 85 meter høj havmølle i denne 360-graders video Udenfor Thailand 3 07-11-2023 17:21
Er livet ikke bare en herlig ting Manse's Klumme 6 29-10-2023 03:14
Der er ikke noget galt med thaikoner Hele Thailand 11 29-10-2023 03:09
Jeg ved sgu snart ikke. Alt det andet 8 13-10-2023 20:58

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.57 sekunder | 99,879,684 Unikke besøg | jQ Blog