Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Diverse
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Sawangård er bare dejlig
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-02-2009 02:12

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

:):)Ja Sawangård har her på det sidste ikke været så positiv, som dens ejere gerne vil have det skal være. Der har været lidt negativitet inde at vende på gården, men da glade Manse har en forstående kone, så blev alt dette vendt til positivitet.

Som jeg har skrevet om før, så revnede min forholdsvise nye pool flere steder, og når man så på flere danske websider havde hørt skrækhistorier om, at noget sådan er sket flere steder, uden at problemet var blevet løst eller lavet, ja, så var glade Manse da lidt nervøs for, at den kontrakt han havde med det pågældende pool firma, nu også var det papir værd, som den var skrevet på.

Firmaet har nu været her i mere end 2 måneder, og jeg må sige, at min nervøsitet var ubegrundet, for de har lavet det hele virkelig professionelt denne gang. Ja det er faktisk en ny pool, og de har lavet det hele 650.000.- bath uden at tigge om penge. Denne renovering har egentlig taget længere tid end at bygge et nyt. Jeg har endvidere fået en ny underskrevet garanti på poolen, så skulle uheldet været ude igen, hvilket jeg ikke tror sker, så må glade Manse da bare håbe, at firmaet igen overholder sine aftaler, men man kan jo aldrig føle sig sikker. Det er jo Thailand.


Glade Manses dejlige kones søster har været ansat hos os i mere end et år. Vi har virkelig været glade for at have hende her. Hun har altid virket så glad, og har altid sagt, at hun havde det godt, men pludselig for ikke så længe siden, forsvandt hun tilbage til Bangkok. Hun blev ved med at undskylde sig med, at hun snart vil komme, men jeg synes nu der var gået lidt lang tid, og tænkte at jeg måske havde betalt hende for meget om måneden, så hun nu ville have lidt tid til sig selv. Dette undrede mig nu meget, for med mit kendskab til thailændernes glæde for penge, så ville noget sådant ikke ske.

Jeg blev da også klogere, for pludselig en dag jeg kom hjem, mødte jeg en stortudende kone. Hun forklarede, at søsteren havde ringet for at fortælle hun ikke ville komme tilbage, fordi hun ikke ville være husets kone nummer 2, uden også at få mere del i glade Manses baglomme, og så for øvrigt ville hun da fortælle min dejlige kone, at jeg næsten hver dag havde haft sex med hende.

Glade Manse vil da godt indrømme, at hans IQ engang imellem havde været flyttet til et andet hoved, men at lave noget sådan i ens eget hjem. Det var simpelthen for langt ude. Hvilket jeg da også fortalte min dejlige kone, som efter kort tid så accepterede fakta og smilte lystigt igen. Ja forholdet er nu egentlig blevet som vores første dejlige tid sammen haha. Ja de kan godt være underlige disse thaier.

Det sjove ved hele denne historie med søsteren er egentligt, at alle min kones tidligere veninder pludselig er begyndt, at komme på uventet besøg hele tiden, med et specielt glimt i øjet. Ja glade Manse keder sig sgu ikke i hverdagen.

Ja livet på Sawangård går jo sin vante gang, og nu er vi blevet en rigtig kernefamilie, far mor og datter uden nogen form for andre familie medlemmers indblanding.

Nogen vil jo sikkert tænke, hvorfor fanden lukke ham glade Manse alt dette her ud på nettet. Det kan jeg så men godt sige. Det er fordi han godt vil fortælle, at Thailand er ganske almindeligt, som Danmark og alle andre steder på kloden, og ikke bare så eventyragtigt som nogle ynder at fortælle.

Glade Manse har det bare dejligt…. Sawangård er stadig glade Sawangård, men der sker jo sjove ting hele tiden, så jeg vil da forsøge at poste lidt sjove oplevelser engang imellem.

Kan i have en god dag

Glade Manseskaalskaal
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-02-2009 07:46



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

må nu nok sige at du af og til har lidt bøvl med dine

famillie medlemmer, men hvad gør det når man nu engang er glade skaal manse

næ tag du og hyg dig sammen med konen, dattern, og selfølgelig også hunden, du mangler bare volvoen :) skaal
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-02-2009 09:05



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja sådan har jeg også opfattelsen af thailand at de er ligeså almindelige som os andre, de har bare en anden kultur.

Men det er klart kommer man kun på phuket eller pattaya og de andre turist steder i 14 dage ad gangen, kommer man aldrig ind på livet af thaiere. Mig selv (sagde hunden) har de sidste 4 år været afsted ca 2 måneder ad gangen og kommer oppe i landsbyen i det meste af tiden og der ser man da hvordan hverdagen er. Det er noget helt helt andet end på turiststederne, og hvad er så bedst? Tjaaaa jeg elsker at være i landsbyen, men har da ikke noget imod at tage en tur til pattaya men mest kun fordi man kan få noget forbandet godt mad der. Jeg kan bare ikke holde ud at være i pat i for lang tid ad gangen, så bliver jeg sgu træt af det. Undeligt nok for der er altid gang i den og i landsbyen sker der som regel aldrig noget, aner ikke hvorfor jeg har det bedst deroppe men selvfølgelig selv deroppe ved man ikke hvad der sker.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-02-2009 09:07

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Kære quickmouse

Glade Manse har skam ikke nogen problemer. Han har bare haft en masse begynder opgaver der skulle løses. Jeg føler selv, at vi nu har det, som jeg fra første færd ønskede det.

Det med alle disse familiemedlemmer er jo hvad alle kommer ud for, hvis de bosætter sig herude, så det er der ikke noget specielt ved. Det er nok løsningsmodellen, som har været lidt anderledes:LOL
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-02-2009 15:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Thumb
den er til dig manse



...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-02-2009 20:58



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Manse du får også sådan Thumb :TH:DK
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Er livet ikke bare en herlig ting Manse's Klumme 6 29-10-2023 03:14
Hvorfor trækker vi ikke bare lod til Folketinget? Alt mellem himmel og jord 2 17-08-2019 17:22
Væk, han er bare HELT VÆK Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 16-03-2019 07:58
Fodbold, min bare r.. Nyheder på dansk 2 17-09-2017 06:48
Nogle mennesker burde bare være blevet i deres hjemland... Diverse 1 17-08-2017 01:47

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.18 sekunder | 99,120,003 Unikke besøg | jQ Blog