Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Passiv rygning
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-04-2009 11:07



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja ikke engang i ens egen lejlighed er man sikret imod røg, og når man så åbner vinduet i opgangen fordi folk absolut skal ryge når de går ned af trappen, brokker de sig sgu over man åbner vinduet.


http://ekstrablad...153784.ece
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ubon lynge
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-04-2009 16:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 184
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

jsh vi har samme problem her i opgangen hvor jeg bor, der er skilte oppe med rygning forbudt på opgang samt kælder, men der er et fjols som er lige glad med det, og ryger når det passer ham på opgangen. Og når vi åbner vinduet lukker han det igen. FJOLS
Nu ved jeg der er ander som har klaget over ham og han vil ryge ud af sin lejlighed hvis det gentager sig SÅDAN så ka han lære det ka han. :D

Jeg er selv ryger men jeg ryger aldrig inde i lejligheden uden der bliver luftet godt ud på sammetid, jeg har min egen lille hule min altan som er lukket som en udestur hvor alt kan åbnes, konen ryger heller ikke og min søn og kone skal ikke gå i den lugt når de ikke selv ryger.
Jeg fik jo aldrig held til at holde op med at ryge, det er jeg åbenbart ikke stærk nok til ved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-04-2009 16:56



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jov du er ubon det samme sagde jeg, men alligevel har jeg da været stoppet i over 4 år nu, og jeg kan da fortælle dig det er fandme noget af det bedste jeg har gjort i mange mange år. Men ok ingen tvivl selv her efter over 4 år har jeg sgu noglegange lysten, men heldigvis er det mig der har magten over den forbandede nikotin.

Ellers vil jeg foreslå dig og læse bogen endelig ikke ryger skrevet af Allen Carr det er en rigtig god bog, ok det er da ikke sikkert du stopper men det er en god hjælp og du kan låne den på bibliotekket, ellers koster den 200 kr, men tro mig de 200 kr er givet godt ud.


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-04-2009 17:16



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

http://www.willia...pAod0mmYQw
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-04-2009 18:59
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Davs Suk

Tak for det links
jeg har lige bestilt den bog til en anden
eller flere så de kan se om det hjælper
Så jeg er fri for at lugte til dem.
Så kanb det også være jeg kan gi dem et kram uden at være ved at brække mig.:D

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
claus31130
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-04-2009 04:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 154
Tilmeldt: 19.02.09
 Status: Offline

Synes sku det er værre med dem der oversprøjter sig selv med deo og alskens parfumer,det burde sku osse forbydes i det offentlige rum......
Shock
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
www.nielsen.in.th
yindee
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-04-2009 06:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

alt med måde også dufte vand

at holde op med at ryge kræver vilje styrke og det er ingen nem kamp

du kan dog vinde over nikotinen og de andre ca 100 stoffer som de tilsætter tobakken

det tog mig ca 7 år før jeg holdt om med at tænke nu trænger jeg til en cigaret ok nu er jeg jo også lidt langsom men ja det er svært men ikke umuligt

..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-04-2009 08:04



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Hejsa Yindee

Du skrev!!!


du kan dog vinde over nikotinen og de andre ca 100 stoffer som de tilsætter tobakken


Det er faktisk kun nikotin du sådan set skal afvænnes fra, ok det er da rigtigt nok alle de andre stoffer er nok mere usunde , men hvorfor bliver der ikke lavet cigaretter uden nikotin? Det er gjort der var bare ingen salg i dem, kun dem som tobaks industrien BEVIST tilsætter nikotin er der salg i.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-04-2009 05:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hej Jsh 71


Cigaretter tilsættes forskellige stoffer for at ændre bl.a. smag og forbrænding. USA og flere EU-lande har positivlister med op til 600 stoffer, som industrien må tilsætte. Danmark har (2005) ingen regler for tilsætningsstoffer i tobak, da tobak ikke hører under dansk levnedsmiddellovgivning. Dansk tobaksindustri har frivilligt oplyst, at de anvender 37 tilsætningsstoffer i cigaretter. Nogle af tilsætningsstofferne er med til at forøge optagelsen af nikotin i kroppen og dermed fremme afhængighed af cigaretrygning. Dette forhold har skabt debat om skærpet lovgivning.

kilde http://www.densto...er/Cigaret
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-04-2009 09:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Nu er der 2 fine værtshuse her i byen 1 over 40 kv m og 1 under 40 kv m. kikker man ind på den første sidder der 2 gæster og surmuler kikker man ind på den anden er der fuldt hus og det er kun de halve af dem er rygere!!!!!!....

Det samme på hospitalet før var der opholdsstue for rygere og ikke rygere,i rygeafdelingen var der fuldt hus og det var kun halvdelen der var rygere.

Nu står alle rygere uden for hospitalet både patienter og personalet!!!!..og får sig en kraftig lungebetændelse.

Og hvad kan man lære af det----POLETIK OG LOGIK ER IKKE DET SAMME.

Jeg ryger selv

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-04-2009 13:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Davs

Ja så må vi håbe at dem som går ud og ryger bliver trukket i løn for dem tid de bruger på at gå derud,og lave spiltid. :D:D

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-04-2009 14:35



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Suk Rak Ning skrev:
http://www.willia...pAod0mmYQw



Her er et andet link man kan prøve, alt den hjælp man kan få er uvurderlig, men må da indrømme den her lydbog synes jeg er tyvsjålet fra Allen Carr

http://www.rygest...3wod03ixQQ
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Rygning. Alt mellem himmel og jord 41 09-05-2018 07:03
Nu falder hammeren i ferieparadis: Rygning kan ende med fængselsstraf Nyheder på dansk 5 08-02-2018 15:48
Hash rygning/straf heraf Helvede 113 05-12-2013 17:25
Hvad med jeres rygning????????? Manse's Klumme 7 14-02-2010 03:19
Rygning-FEDME-død??????? Manse's Klumme 10 23-11-2009 15:24

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.22 sekunder | 97,875,161 Unikke besøg | jQ Blog