Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Susan Boyle - Singer
yindee
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-04-2009 15:59
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

en pragt fuld stemme


kig ind her

http://www.youtub...lp0IWv8QZY

..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-04-2009 17:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

uha ja sikken en stor stemme
jeg fik sgu tårer i mine øjne af at høre hende synge.

uha da

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-04-2009 19:36



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja det er Poul Potts om igen :)
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-04-2009 04:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

bamsen skrev:
uha ja sikken en stor stemme
jeg fik sgu tårer i mine øjne af at høre hende synge.

uha da

bamsen


så er vi to aldrig har jeg set og hørt noget så smukt

hun kom og de smågrinede af hende hun sang i dag er der inden der griner hun er barer fantastik


...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-04-2009 08:53
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

www.yindee.dk/foto%202/gg.jpg

Gammeljomfru tager verden med storm
Videoklippet med den 47-årige Susan Boyles skønsang er blevet set af mere end 25 millioner mennesker på Youtube, og tallet er stadigt stigende. Alle er vilde med hende, og de kendte elsker hende også. Demi More skriver på Twitter, at hun græd da hun så klippet.

18. april 2009, 0:01
Opdateret den 18. april 2009, 8:59 Af STINE HANSEN,

Selvom Susan Boyle ikke har vundet det store talentshow endnu, er der stor rift om den noget specielle kvinde, der med sin stemme har slået benene væk under de fleste

SE VIDEOEN HER http://www.youtub...lp0IWv8QZY

Til den åbne audition så hun ikke ud af meget, men hun vandt alles hjerter, da hun begyndte at synge. Efter Susan er blevet en stor stjerne i England , er det gået stærkt med hendes berømmelse og hun er nu en kæmpe stjerne i USA.

Skal synge hos Oprah

Efter hun er blevet kendt i USA, vælter det ind med invitationer fra amerikanske TV-stationer der vil have fingrene i hende. Talkshow dronningen over dem alle, Oprah Winfrey, har også lagt billet ind på den engelske kvinde.

Susan Boyle har i mange år levet alene med sin kat, og hun har åbenhjertet fortalt at hun aldrig har kysset en mand. Efter sin enorme succes, håber Susan nu, at hun kan finde sig en mand.

- Jeg har ikke tænkt mig at være alene i lang tid endnu, siger hun til The Sun.

Helt ny stil

Susan Boyle ligner måske ikke den fødte superstjerne, med sit grå hår og kedelige tøjstil, men det er der mange, der er klar til at ændre på. Talrige magasiner har allerede proklameret, at de vil give Susan en makeover.

kilde http://www.bt.dk/.../90417053/


...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-04-2009 23:51



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja hun synger da næsten ligeså godt som mig :MU
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-04-2009 15:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline


Sangfænomenet Susan Boyle har fået en 12-årig konkurrent


Bedst som hele verden gik og troede, at gammeljomfruen Susan Boyle var den sikre vinder af 'Britain's got Talent', er banen nu kridtet op til kamp. En kun 12-årig knægt tog lørdag fusen på alle med sin forrygende stemme.


'Britain's got Talent' har i år formået, at få de allerbedste talenter til at stille sig på scenen.

Lørdag var det den kun12-årige Shaheen Jafargholi fra Whales, der på fornemvis slog benene væk under publikum og dommere.

Den 12-årige knægt, der har en iransk far, trådte ind på scenen og begyndte noget usikkert at synge Amy Winehouse nummeret 'Valerie'. Der gik ikke mange sekunder før den brydske dommer Simon Cowell stoppede drengen i sin sang.

SE VIDEOEN HER. http://www.youtub...VU4IkzMNIo


- Det der er helt forkert. Har du ikke noget andet du kan synge, spurgte en tydeligt irriteret dommer.

Der gik et sus gennem publikum, og efter det havde de ikke høje forventninger. Det fik Shaheen til at synge sit andet nummer, og her havde han valgt Jackson 5 hittet 'Who’s Loving You'. Og det valg fortryder han nok ikke nu. Det fik også det helt store smil frem hos Simon Cowell.

- Det er sådan her, at én sang kan ændre dit liv. Det her er måske starten på noget ganske specielt for dig unge mand, lød dommen fra Simon Cowell.

Shaheen er glad for at han mødte op til talentshowet, og synes det er federe at deltage i 'Britains got Talent' end X Factor.

- Jeg deltager i det her show, fordi det er et underholdningsshow, og jeg er en entertainer. Jeg ser mig selv som en solo artist. Jeg elsker tanken om at det kan blive mig der står derude i mit eget spotlys, fortæller en meget glad Shaheen The Sun.

Medierne spår nu, at kampen om sejren står mellem Susan Boyle og Shaheen Jafargholi. Den endelige vinder løber med en præmie på 100.000 Pund, og får lov til at synge for dronningen.

Shaheen er ydmyg, og han synes, Susan Boyle er fantastisk.

- Susans optræden var fantastisk. Det er vildt, hvor imponerende hun var, siger Shaheen.


kilde www.bt.dk
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-04-2009 06:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

en ny sang fra susan

kig her http://www.youtub...Yd-gvQieOU


...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-04-2009 12:11

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Er dette her så dejlige internet ikke bare dejligt, for en kwwwwinde som hende havde sikkert ikke fået den opmærksomhed. Hvis internettet ikke var opfundet. Det er bare dejligt, og samtidig med, så synger hun jo pragtfuldtThumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Singer Setha Sirachaya dies of cancer, aged 77 Thai Musik 2 20-02-2022 10:12
Singer Kan Kaewsuphan dies at 74 Diverse 1 06-10-2013 06:59
The Tennessee Waltz - singer Patti Page 1950 Alt mellem himmel og jord 2 03-01-2013 11:32
Susan Boyle **Baren** 1 16-11-2011 01:47

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.82 sekunder | 97,838,347 Unikke besøg | jQ Blog