Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Manse's Klumme
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Mit hjerte bløder
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-04-2009 10:52

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hvor er det dog sørgeligt, hvad der nu sker endnu engang her i Thailand. For mig ser det ud som om befolkningen ikke forstår alvorligheden i deres efterhånden voldelige protester. Jeg er for den sags skyld ligeglad med om de er gule, røde eller blå, for det de nu er i gang med bomber Thailand 10 år tilbage, hvilket jeg er sikker på vil bevirke, at kriminaliteten vil få et alvorligt pust, for man har jo fundet ud af først med de gule, så de røde og nu blå, at der ikke sker noget med den enkelte, hvis man deltager i noget sådant. Ja jeg ved godt at de rødes leder nu er arresteret, men jeg er overbevist om, at dette kun er gjort for en kort bemærkning, for hvis denne arrestation opretholdes, så vil der jo nok udbryde en mindre borgerkrig, hvilket ingen kan være tjent med.

Mit dejlige Thailand bløder lige nu. Jeg er ikke bange for at være her, men jeg er mere observerende end ellers, og jeg må jo nok desværre konstatere, efter jeg de sidste dage har fulgt med på TV, og hørt de fordkellige høje herre udtale sig. Ja så tror jeg desværre nok, at det inden for et kort tidsrum, sker noget drastisk igen.

Kan i alle have en god dag herude og derhjemme……
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-04-2009 10:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

ja vi får nok snart en grøn regering

...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-04-2009 15:08



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja mit hjerte bløder satme også, det er ikke spor sjovt alt det man læser og det er kun en vej for thailand og det er undergang.

Ja sidst der var ballade var det de gule og der var jeg i thailand, men nu her hvor jeg er hjemme oplever jeg næsten mere end da jeg var i thailand. Eller i hvert fald får mere at vide.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.25 sekunder | 99,063,211 Unikke besøg | jQ Blog