Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Manse's Klumme
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
den nye afstemning
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-04-2009 12:13

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Jeg sad lige og tænkte på forskellige ting, som jeg har læst fra andre sider omhandlende Thailand, Denne side er en konkurrerende side. Denne side er kun de gamles paradis. Denne side er kun for de få. Ja meget kan jo være rigtigt, men skal denne side have kvalitet, ja så er man vel nødt til at lave den til en lukket side, for jeg er af den overbevisning, at hvis den er lukket, så vil der måske komme de positive tanker ind her. Dermed ikke sagt at det negative skal undlades, men der vil nok blive lidt mere pli over det. Bare min mening.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-04-2009 13:37



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jeg ser nu ikke siden som konkurerende, men mere som hyggeligt og rart at være hvis man kan sige det på den måde.

Om den skal være en lukket side, tjaaaa det ved jeg nu ikke men det er vel webdrengen der skal afgøre, synes i hvert fald det er fair folk får en chance for at være her. Så kan webdrengen jo altid selv vurdere om man skal være her.




Ja selv bamsen er hyggelig hæ hæ :MU
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-04-2009 14:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

jsh71 skrev:
Jeg ser nu ikke siden som konkurerende, men mere som hyggeligt og rart at være hvis man kan sige det på den måde.

Om den skal være en lukket side, tjaaaa det ved jeg nu ikke men det er vel webdrengen der skal afgøre, synes i hvert fald det er fair folk får en chance for at være her. Så kan webdrengen jo altid selv vurdere om man skal være her.
Ja selv bamsen er hyggelig hæ hæ :MU



du har sku ret jhs71 jeg ser gerne at denne side er for alle der kan lide Thailand


..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.19 sekunder | 99,134,781 Unikke besøg | jQ Blog