Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Manse's Klumme
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Pattaya som lovet????
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-04-2009 11:08

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hej alle

Ja nu er ham den glade ved at komme ovenpå igen, så han synes lige i skal have hans oplevelser fra Pattaya de første 5 dage inden han pådrog sig alskens ondskab fra nyankomne fra Danmark.

Ja min gode ven her fra Nakhon Sawan er jo taget derned, og han (konen) har startet en ny restaurant sammen med en bekendt, så den skulle vi da lige forbi, for vi ville da lige se, hvordan noget sådant bliver lavet. Det var da en oplevelse, som jeg sent vil glemme, for jeg har igennem mit lange liv, sjældent haft det så sjovt. Det skal da bemærkes, at jeg sjældent har hørt så mange historier (løgn eller ikke) på så kort tid, men det var da en enormt positiv oplevelse. Jeg tror jo nok oplevelsen bliver så specielt fordi, vi jo trods alt kommer fra landet, og pludselig får hele verdenshistorien (den danske) smidt lige i hovedet, men det var da hyggeligt. Jeg fandt det specielt hyggeligt ved at konstatere, at mange af dem jeg talte med nu havde det meget dårligt, fordi de nu havde spekuleret i aktier med deres surt opsparede pensioner. Ja de havde jo fået så hatten passer, både økonomisk og i fortælling om deres tidligere gevinster. Ja glade Manse han hyggede sig sgu virkeligt.

Ja Pattaya er da en dejlig by, specielt for os der kommer herfra landet og er dansk. For vi vil jo gerne have den kære Eyvins hjemmelavede medister, samt hans fantastiske rullepølse, alt hjemmelavet, ja så er der ikke et øje tørt når jeg kommer tilbage til landsbyen og invitere de få danskere på hjemmelavet rulle og hjemmelavet medister med min egen hjemmelavet rødkål, samt nyindkøbte sild fra dafour og friskbagt rugbrød fra bageren. Ja så kan man jo sagtens blive populær her på landet.

Nå Pataya walking street nåede jeg jo ikke denne gang, men det skyldes jo dette besøg af en influenza ramt dansker, men det hele var turen værd. Jeg fik mine ting til poolen, ny maksine så jeg ikke behøver at betale folk 3.500.- bath per måned for rengøring. For nu kan jeg sidde med en iskold Singha og se ham, den nye ansatte (maskine) arbejde, ganske gratis. Ja vi landboer forstår sgu at spare penge haha.

Nå Pattaya er da en dejlig by. Jeg elsker at komme der på besøg, specielt fordi jeg godt kan lide at spille golf, den korte tid jeg endnu kan gøre dette, så det vil de næste måneder få mig til at komme på besøg hos Golf Peter. Ja ham golf Peter er speciel, han har et lille hotel mellem Pattaya og Jumtien. 2 min gang fra den mest beautifulllllll strand. Det er råhygge så det batter, hvis man vil have et roligt sted, at tage tilbage til efter besøg på de urolige steder.

Min familie og jeg siger undskyld fordi vi endnu engang bruger denne side til at fortælle om vores vidunderlige oplevelser. De er bestemt aldrig kedelige.

Så alle jer derude kan i have en god dag.

Ham Manse
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Pattaya's Darkside. What's it like? Fri debat: Pattaya 1 11-04-2024 13:29
Pattaya’s Holi Festival 2024 a Major Success Nyheder fra Pattaya 3 29-03-2024 11:29
Happy Holi Festival of Colours 2024 Returns on March 23rd to Pattaya Nyheder fra Pattaya 1 10-03-2024 05:33
Pattaya Police Seize 300 Bottles of Illicit Kratom Juice Nyheder fra Pattaya 1 07-03-2024 11:12
Discover Excellence at Regents International School Pattaya | Your Future Begins Here Amazing Pattaya 1 04-03-2024 10:55

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.44 sekunder | 98,970,038 Unikke besøg | jQ Blog