Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Manse's Klumme
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Pattaya here we come
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-03-2009 10:17

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Ja nu skal det det være. Familien har pakket og vi har fået en til at passe vovse og hus, så i morgen tidlig skal vi til paradiset Pattaya???. Jeg glæder mig meget for den kære slagter Eivin har lavet medister til ham Manse, så han kan invitere sine danske venner her i Nakhon Sawan til medister med brun sovs og kartofler. Jeg skal jo også have købt lidt usundt (den store røde) spegepølse, så jeg kan nyde den kære Bamsens remoulade fra stryn, når han kommer til Thailand. Jeg glæder mig også til at få spillet lidt golf, og selvom det koster en time ekstra næste morgen med gymnastik førend benene kan bære den så invalide Manse, men han vil sgu ikke være dette foruden. Jeg glæder mig sørme også til at shoppe i butikkerne. Dejligt rugbrød og meget andet. Ja det bliver sgu et helt slaraffenland at komme til.

Jeg har jo været der nogle gange, men den første gang på vores bryllupsrejse, er nok den sjoveste. Min dejlige kone har truet med, at vi da lige skal prøve walkingstreet igen, for sidste gang da jeg vejede 20 kg. mere kaldte de mig handsome, og hun mener ikke de vil gøre det denne gang haha, men jeg tror jeg vil tage hende på ordet.

En af mine venner her fra Nakhon Sawan, gud bedre det, er også taget derned, men det er fordi han og konen skal starte en restaurant, så der skal vi den 1. til party. Jeg håber det vil gå dem godt, men jeg tror nu ikke det er den bedste tid, at starte noget sådant på i Pattaya, men pyt bare de er glade, ja så vil ham Manse også være det.

Jeg tager min gamle laptop med, så jeg vil da lige se forbi siden her og fortælle lidt om vores oplevelser dernede, for de plejer ikke at være kedelige, så i morgen starter vi bilen kl. 0600 og er på hotellet ca. 0900 hvis jeg endnu engang er heldig, at finde en hare her fra Nakhon Sawan som køre sine 180km. Vejen herfra er god som de fleste veje her i Thailand, så det er nok ikke noget problem.

Og kære webmoster, når du nu har lyst til at kalde det noget med ham Manse, kan du så ikke sige Manses klumme

Kan i alle herude og derhjemme have en god dag:MU
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-03-2009 13:44



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Rigtig god tur til det dejlige paradis som du kalder det.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-03-2009 16:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Davs
Ja god tur
det var er jo lidt inden jeg kommer derned og hilser på folk
og piger.

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
the missing link
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-03-2009 06:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 21
Tilmeldt: 22.03.09
 Status: Offline

manse skrev:
Ja nu skal det det være. Familien har pakket og vi har fået en til at passe vovse og hus, så i morgen tidlig skal vi til paradiset Pattaya???. Jeg glæder mig meget for den kære slagter Eivin har lavet medister til ham Manse, så han kan invitere sine danske venner her i Nakhon Sawan til medister med brun sovs og kartofler. Jeg skal jo også have købt lidt usundt (den store røde) spegepølse, så jeg kan nyde den kære Bamsens remoulade fra stryn, når han kommer til Thailand. Jeg glæder mig også til at få spillet lidt golf, og selvom det koster en time ekstra næste morgen med gymnastik førend benene kan bære den så invalide Manse, men han vil sgu ikke være dette foruden. Jeg glæder mig sørme også til at shoppe i butikkerne. Dejligt rugbrød og meget andet. Ja det bliver sgu et helt slaraffenland at komme til.

Jeg har jo været der nogle gange, men den første gang på vores bryllupsrejse, er nok den sjoveste. Min dejlige kone har truet med, at vi da lige skal prøve walkingstreet igen, for sidste gang da jeg vejede 20 kg. mere kaldte de mig handsome, og hun mener ikke de vil gøre det denne gang haha, men jeg tror jeg vil tage hende på ordet.

En af mine venner her fra Nakhon Sawan, gud bedre det, er også taget derned, men det er fordi han og konen skal starte en restaurant, så der skal vi den 1. til party. Jeg håber det vil gå dem godt, men jeg tror nu ikke det er den bedste tid, at starte noget sådant på i Pattaya, men pyt bare de er glade, ja så vil ham Manse også være det.

Jeg tager min gamle laptop med, så jeg vil da lige se forbi siden her og fortælle lidt om vores oplevelser dernede, for de plejer ikke at være kedelige, så i morgen starter vi bilen kl. 0600 og er på hotellet ca. 0900 hvis jeg endnu engang er heldig, at finde en hare her fra Nakhon Sawan som køre sine 180km. Vejen herfra er god som de fleste veje her i Thailand, så det er nok ikke noget problem.

Og kære webmoster, når du nu har lyst til at kalde det noget med ham Manse, kan du så ikke sige Manses klumme

Kan i alle herude og derhjemme have en god dag:MU


Hej manse,

Jeg kan desværre ikke komme med til paradiset fordi jeg har fået "husarest" af DTW, jeg fik alle tre røde priker på en dag ThumbThumbThai*DK*

Livet er godt i Thailand, men nu skal vi hjem og kede os i Struer. ShockShock
The Missing Link
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-03-2009 14:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

tre røde prikker rasende jeg jeg ville nu gerne have 3 kolde pilsner:MU men dem deler han nok ikke ud af ham kim:@

kan du have en god tur hjem til Dk kommer selv en tut til Dk i maj mdr

.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Ingolf
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-03-2009 20:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 76
Tilmeldt: 01.03.09
 Status: Offline

Ja, god tur Manse til syndens hule.

Om det er slakter Ejvin ude i Lalana, Jomtien--må du da hilse ham.

Åbne restaurant i Pattaya i disse tider--det var sgu våget--er bange for det kun kan gå på en måde ved ikke

Ingolf
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
the missing link
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-03-2009 04:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 21
Tilmeldt: 22.03.09
 Status: Offline

yindee skrev:
tre røde prikker rasende jeg jeg ville nu gerne have 3 kolde pilsner:MU men dem deler han nok ikke ud af ham kim:@

kan du have en god tur hjem til Dk kommer selv en tut til Dk i maj mdr

.


du må undskylde men jeg kan ikke stave til "prikker" med 2 K-er, da der kun er et K på mit key-board *DR*


kim ved ikke er det ham der er skyld i at jeg bedrøvet fald i "syndens-huld" og fik mange flere end 3 kolde. *DK*
Den undskyldning skal jeg prøve på min kone Thumb

.
The Missing Link
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-04-2009 14:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hvad er der sket i syndens hule ingen raport fra vores ven Manse:HI

..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Ingolf
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-04-2009 15:59
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 76
Tilmeldt: 01.03.09
 Status: Offline

Tror han er röget i syndThumb

bliver du der nu Manse Thumb:HI:HI

Ingolf
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-04-2009 09:05



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja han ligger nok sammen med en masse skønheder og en masse singhaer :MU*DR*
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-04-2009 10:18

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hej drenge

Ked af, at jeg ikke har berettet noget dernedefra, men dagen efter ankomst fik jeg en forfærdelig dengue feber. Jeg har sgu ikke prøvet noget så ubehageligt siden min Malaria. Hold da kæft hvor har jeg og stadig er syg. Feberen er bare høj alle led trænger til smørrelse. Det gør bare så hulens ondt.

Vender tilbage senere
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-04-2009 10:35



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Kaere Manse.

God bedring.

Ning & Suk...........
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-04-2009 11:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Davser Manse

Ja god bedring
Det var da irreterende at når man tager på tur,
at så udbryder en sygdom.
Men jeg håber du snart får det bedre.

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-04-2009 11:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hej Manse

go bedring bliv rask hurtig

..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Pattaya's Darkside. What's it like? Fri debat: Pattaya 1 11-04-2024 13:29
Pattaya’s Holi Festival 2024 a Major Success Nyheder fra Pattaya 3 29-03-2024 11:29
Happy Holi Festival of Colours 2024 Returns on March 23rd to Pattaya Nyheder fra Pattaya 1 10-03-2024 05:33
Pattaya Police Seize 300 Bottles of Illicit Kratom Juice Nyheder fra Pattaya 1 07-03-2024 11:12
Discover Excellence at Regents International School Pattaya | Your Future Begins Here Amazing Pattaya 1 04-03-2024 10:55

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.23 sekunder | 99,059,289 Unikke besøg | jQ Blog