Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Manse's Klumme
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
det er vel derfor vi er glade???
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-03-2009 11:07

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Ja Thailand er udfordringernes land til tider. Vi har jo verdens bedste hund Nanok, og jeg skal til Pattaya for at se nogle danske venner, men ingen til at passe min dejlige hund, så jeg forklarede familien, at der desværre kun blev en tur for mig. Så skal jeg love for der skete noget pludseligt. Min elskelige datter ringede til sin far, for at sige, at hvis han ikke ville bo i huset og passe vores dejlige hund, ja så måtte hun blive hjemme… Vupti han har lige været på besøg, så nu kan hel familien tage til Pattaya på sommerferie.. Ja de familiebånd som de har her i Thailand mindes jeg ikke, jeg har set ret mange steder rundt i verden.

Som jeg jo har skrevet så mange gange før, har vores lille familie ikke så mange mere, efter at ham Manse har smidt de fleste ud, men jeg har da fundet ud af, at der altid er hjælp at hente, hvis man har brug for det, og det varmer sørme ens hjerte. Ja da rygtet var sivet i vores lille landsby, ja så var der ingen grænser for, hvor mange der vil tage sig af hus og hund, så kom bare her drenge og piger. Thailand er bare dejligt.

Jeg sidder lige nu i mit lille lysthus med en enkelt iskold singha og beundre min dejlige pool. Flot arbejde med renoveringen, og hvis det knækker på midten engang til, ja så laver de det igen, men måske vil jeg bare fylde det op med jord, men det nægter firmaet, for jeg har nu Thailands dyreste pool, og denne pool skal bestå. Jeg tror nu også efter den sidste renovering med boring af 8 huller med 1 meter i diameter og 10 meter dyb, fyldt op med cement, ja så skal der sgu godt nok meget til førend det knækker igen.

Nå, det jeg egentlig bare vil sige. Ham Manse er bare en glad fætter, som har haft utroligt meget ud af at leve herude. Jeg taler af erfaring kære venner, for han har levet mange steder rundt i verden, og jeg har ikke og jeg mener aldrig været ude for så meget positivt i mit liv, men det var jo også sidste chance nu, så måske er man blevet lidt blød på sine gamle dage.

Selvfølgelig har der været problemer, og det er der ingen der kan sige sig fri for, men jeg er af den overbevisning, at hvis man tackler disse problemer i opløbet, ja så får man en god tid.

Ham Manse kan godt blive lidt harm, når han læser tilfældige menneskers indlæg på andre sider, forklarende at en som ham Manse på 100 kg, halvskallet men rar, kun er herude fordi han ikke havde en chance med en dansk pige… Haha ham Manse har sgu haft chancer nok, men for helvede hvor har det været dyrt, med de danske kvinder mener jeg. De har sgu taget røven på ham Manse. Jeg klager ikke fordi som jeg altid har sagt, at flytter ens IQ sig først ned mellem benene, ja så er man for nem, ikke kun ham Manse, men også alle andre der flytter deres IQ.

Det jeg egentlig bare vil med ovenstående er, at forklare eventuelle nye her på siden, at Thailand såmen ikke er så forskellig fra andre steder på kloden. Det skulle da lige være, at jeg har den bedste sygehjælper på jorden, som passer mig op i hoved og r.. uden at stille spørgsmål ved noget som helst. Jeg fik af det danske system stillet en plejehjemsplads i udsigt resten af livet, og nu lever jeg i paradis. Ja ham den Manse er et skarn, men han er glad.

Skulle denne så dejlige kone tage r…. på en, ja så kan ham Manse så sige her i sit efterår, at så bliver jo nok den sidste gang det sker. Ja ham Manse er bare en lykkelig mand…. Lige nu…

Kan i alle have det godet herude og derhjemme også.

Manse. :HI
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-03-2009 11:23



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Dejligt indlæg Manse, rart du kan nyde dit otium i thailand i stedet for og sidde som en grønsag på et dødsygt plejehjem herhjemme. Og det eneste du har og se frem til er din udbragte mad der bare skal ind i microen. Og hvis du er heldig så kan du se tv med 3 kanaler på.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-03-2009 11:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Davser Manse
jeg er sgu misundelig på dig :)

tænk at ha det så dejligt som dig.
jeg kan desværre ikke tage min pension med derud
ellers ville jeg sikkert også prøve at gå i lære hos dig
så jeg kunne lære at hygge mig sådan.
Kan du tage en læerling Manse :)

hehehe

dejligt at se dig hygge skrive manse


bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-03-2009 11:34

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Kære ven
Jeg siger det igen og igen. Du er altid velkommen, derom ingen tvivl, og jeg har lavet rum for dig i underetagen, så du kan have din rullestol med også haha

Kære ven du skal være så velkommen, hvis din vej falder forbi pludselig. Derom ingen tvivl....Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-03-2009 11:37

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

hvorfor skal ham den glade Manse altid blog'es webmaster. Det er ikke fair eller forstår jeg bare ikke en dyt:LOL
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-03-2009 11:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Davs Manse

ja jeg skal se om jeg kan finde en bus der kører derop
så jeg kan se på den slange/ drage som går igennem hovedgaden.
Den er dælme glot,men vi kørte lidt hurtigt igennem sidst
så jeg så ikke rigtigt noget derfra.
Men i rullestolen går det ikke så hurtigt, så burde jeg kunne se lidt mere.
PS er swømmpølen ,sikret imod oversvømmelse
ja mere hvis bamsen skulle falde i ved en fejl
:)

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-03-2009 11:45

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

haha kære ven ingen problemer der er vand nok, og den er stor nok selv til dig og mig sammen. Det kan da godt være min datter får lidt mere vand at svømme i, men det er da ikke nagativt haha.

Har du ingen bus min ven, vil den glade manse sætte en æra i at afhente dig i lufthavnen, så kan du tage bus fra her, hvor du ønsker, for alt mødes her i Nakhon Sawan.

Men skulle det ske min ven, så kan det da godt være, at jeg for køreturen til Bangkok og tilbage vil ønske en flaske remoulade. Jeg håber ikke prisen er for høj:MU
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-03-2009 11:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Uha du er vist en krejler
Men det behøver du ikke manse
når jeg kommer derud,skal jeg op til chaiyaphum
i huset. så derfor skal jeg undersøge hvordan jeg kommer rundt med bus.

Jeg har ikke engang en cykel.
Og jeg er for doven til at gå de 300 km

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-03-2009 11:53

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Kære ven

Hvis du skal i huset, køre jeg gerne de 300 km for at hente dig. Vi og familien kan jo lave en lille tur ud af det... Så op på mærkerne kære ven. I do not let you of the hook now, så lad os tales over mail, når du nu engang får lyst til at se Thailand igen min ven....Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-03-2009 11:57



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Bamse jeg har ellers en cykel du kan købe.

Du skal nok med den bus jeg også køre op til landsbyen med, så lad lige være med og svine så meget til ikke.:MU
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Hvorfor Rejser Danske Mænd til Pattaya? DERFOR Fri debat: Pattaya 11 03-06-2023 12:20
Derfor er coronavirus værre end influenza Udenfor Thailand 1 12-03-2020 15:20
Herberts brev til Thyra: Derfor skal Danmark bygge plejehjem i Thailand Pension undenfor for EU 1 01-03-2017 12:37
Derfor skal du droppe de dyre virusprogrammer Computer 3 18-11-2016 08:41
Thaierne er evigt-glade – her er deres hemmelighed Hele Thailand 7 13-12-2015 14:37

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.27 sekunder | 99,591,012 Unikke besøg | jQ Blog