Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Manse's Klumme
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
ham Manse er sgu en drømmer eller?????
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-03-2009 10:56

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

I have a dream, and that dream would be, that everyone in the world could live in harmony.

Ja det er store ord, og de kommer jo nok heller aldrig til at blive ført ud I livet. Jeg vil da ikke undlade at fortælle om min virkelig drøm og den er, at man her ude i Thailand kan få lavet et netværk for os der bor her, så hvis der skulle opstå det ene eller andet problem, ja så var der altid nogen der kunne hjælpe med eventuelle svar eller skulder til at græde ud ved.

Ja dette har jeg gennem mine mange år i udlandet været med til at praktisere andre steder, og det fungerede bare, ikke fordi man overrendte hinanden med spørgsmål, men udelukkende fordi, at hvis man havde et eller andet problem, det være sig myndigheder. Det være sig vare sendt til udlandet eller hvad ved jeg, ja så var der altid en eller anden der havde et svar.

Jeg er da ikke blind for at konstatere, at en hjemmeside som denne nok ikke kan bruges til slige ting, for der kommer jo nok engang imellem for mange båthorn forbi, fordi de lige vil pisse deres territorium af, men netværket kunne jo alligevel laves, ved at lave en lukket tråd for disse mennesker, der måske ønsker at være med i et sådant sammenhold. Var det en ide eller drømmer ham Manse for meget.

Det samme med hjælp til dette projekt, med de så uskyldige aidsramte børn oppe hos Huratho. Jeg har desværre ikke forstand på dette med hjemmesider, men der må da for pokker være nogen der kan aktivere dette projekt, men en lille håndsrækning, men jeg siger lige her og nu. Jeg har glemt at spørge Huratho om han overhovedet ønsker mere hjælp.

Jeg kan ikke forestille mig, at han ikke gør, for det er da noget så alvorligt, at det må tale til alle vores hjerter, men ham Manse er jo nok blød igen, uden at have tænkt nok over situationen, men havde jeg muligheden for at skaffe noget til disse børn, ja så vil jeg være den første i rækken.

Jeg har nu skrevet til flere af journalist vennerne, og mit håb er da, at de nu siger. Manse tag derop og lav en skildring af problemet, så skal vi nok sørge for at den danske befolkning bliver gjort opmærksom på dette. Ja Manse er nok en drømmer endnu engang, men jeg er sikker på, at hvis jeg fortsætter vil det en dag bære frugt.

Ja drømme er jo skattefrie, så dem har man da heldigvis lov til have, uden ham skatte far kommer forbi, med den løftede pegefinger.

Jeg drømmer videre, så kan i alle have en god dag derhjemme og herude.

Manse
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-03-2009 13:12



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jeg synes at Leif (LeSi) havde en sådan hjemmeside, besøg de fastboende på din ferie side... Jeg forsøgte at kontakte gennem siden, og senere faktisk også dig manse skaal men fik ingen reaktion...

Selv gør jeg det at jeg på forskellige fora skriver "Der er kaffe på taget" - nu har jeg så høj tagrejsning så nu er taget for svært - men tilgengæld mere plads, og skulle folk komme forbi Bangkok - så er det jo bare at kigge ind...

Det er der indtil nu en del der har gjort, og i næste uge har jeg igen en overnattende gæst...

Jeg ved ikke om det behøver at være en lukket tråd/forum - det er vel OK at folk kommenterer ??? Også de der ikke er til sociale events...



.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
kimsen
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-03-2009 13:43

Bruger

Antal indlæg: 4
Tilmeldt: 12.03.09
 Status: Offline

Ja det vil sikkert være en dejlig ting, til jer som bor i det fjerne ( thailand )
at have et netværk.
Jeg må sige jeg nyder at lige komme herind, og læse dine indlæg manse,jeg bliver i godt humør når jeg læser dem.
Så tak for det,nu kommer jeg ikke så meget herind.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-03-2009 14:00

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Ja det var faktisk noget lesi og jeg blev enige om kunne være en god ide. Jeg har da også haft meget glæde af de forskellige besøg, ingen tvivl om dette, men hvad har det med mit oplæg at gøre. Dette har intet med overnattende gæster at gøre. Ja i år har jeg allerede haft mere end 30 dage besat af besøg.
Ingen af de besøgene har indtil nu været negative.

Det var netværk jeg snakkede om og ikke vores free hosta, som jo også døede fordi for mange hundehoveder skulle omdirigere hensigten med dette tiltag.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
the missing link
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-03-2009 02:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 21
Tilmeldt: 22.03.09
 Status: Offline

manse skrev:


I have a dream, and that dream would be, that everyone in the world could live in harmony.

Ja det er store ord, og de kommer jo nok heller aldrig til at blive ført ud I livet.


Manse



Må jeg have mig undskylde, men "I have a dream ----". er ikke store ord, det er kun kun en stor drøm.

Muslimerne har haft den samme "dream" som Martin Luther King siden Muhammed fik sin "dream" under et træ for 1500 år siden. Selvfølig er Muhammeds "dream" en "muslimsk drøm" hvor alle der ikke acceptere Allah er vandtro og skal dø.

Men Muhammedes og Martins drømme er som grundlag den samme, fred harmoni, fældesskab, broderskab og kyskhed uden grænser :MU:MU


Jeg har selv en "dream", for 38.000 bath fik jeg denne "dream" og den har vi nu kørt 55.000 km på, uden at denne "dream" er gået i ustand.






.
The Missing Link
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-03-2009 03:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

manse skrev
Det samme med hjælp til dette projekt, med de så uskyldige aidsramte børn oppe hos Huratho. Jeg har desværre ikke forstand på dette med hjemmesider, men der må da for pokker være nogen der kan aktivere dette projekt, men en lille håndsrækning, men jeg siger lige her og nu. Jeg har glemt at spørge Huratho om han overhovedet ønsker mere hjælp.

det er jo hvad vi er i gang de får deres egen side her al så en hjemmeside i hjemmesiden eller sagt på en anden måde 2 i 1nørd

jos 38 skrev
Jeg ved ikke om det behøver at være en lukket tråd/forum - det er vel OK at folk kommenterer ??? Også de der ikke er til sociale events...

lukkede tråde skal man nok undgå , åbenhed om alt er det bedste

the missing link skrev
Jeg har selv en "dream", for 38.000 bath fik jeg denne "dream" og den har vi nu kørt 55.000 km på, uden at denne "dream" er gået i ustand.

ja de er gode de honda drømmer:)

,
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-03-2009 06:16



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

manse skrev:
Det var netværk jeg snakkede om og ikke vores free hosta, som jo også døede fordi for mange hundehoveder skulle omdirigere hensigten med dette tiltag.


Hundehoveder og hængerøve er der overalt, og vi er det jo selv... i andres øjne - så gør vi et forum privat, vil hundehovederne som ikke ansøger om adgang, eller som bliver venligt afvist ved indgangen, jo starte deres egne rygtedannelser og beskyldninger - hundehoveder og hængerøve er blot en del af livet og dagligdagen, væn dig til dem - de har også en eksistensberettigelse...



.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
the missing link
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-03-2009 03:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 21
Tilmeldt: 22.03.09
 Status: Offline

Jos_38 skrev:
manse skrev:
Det var netværk jeg snakkede om og ikke vores free hosta, som jo også døede fordi for mange hundehoveder skulle omdirigere hensigten med dette tiltag.


Hundehoveder og hængerøve er der overalt, og vi er det jo selv... i andres øjne - så gør vi et forum privat, vil hundehovederne som ikke ansøger om adgang, eller som bliver venligt afvist ved indgangen, jo starte deres egne rygtedannelser og beskyldninger - hundehoveder og hængerøve er blot en del af livet og dagligdagen, væn dig til dem - de har også en eksistensberettigelse...



.



er der ingen "Hundehoveder og hængerøve" er der heller ikke en debat,

Som sikkert næsten alle ved, en debat er ikke at få ret i sine indlæg, men også at blive bekendt med andres syn og ideer.

Alle steder er der mennesker der ikke tåler at blive sagt imod i en debat men skal have ret, så er der hundehoveder og hængerøve der ingen meninger har dem svare man bare ikke.... hip-hip- hurra til fri debat i Danmark *DK*ThumbThumbThumb*DK*


debat
Samfund, jura og politikSprogFremmedordd-dhdebat
(af fr. débat), drøftelse; meningsudveksling



.
The Missing Link
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-03-2009 09:14

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hej missing link

Kan kun give dig ret i dine synspunkter, og det er jo det der mange gange gør, at vi lære noget.

Jeg er nok den type, der engang imellem har en kort lunte, men det skal vel ikke stille en ringere, eller hvad:MU


For øvrigt er dette billede et af de bedste billeder jeg har observeret længe, og jeg taler af erfaring. DejligtThumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-03-2009 09:19

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hej igen missing link

Jeg ser lige du har en honda motorcykel til 38.000.- bath, ja det må det da være, så det kan da kun være den samme som min Honda Phantom. Sikke en arbejdshest, men jeg kan desværre ikke bruge min mere på grund af ryg problemer, så den står flot og lystig som varetegn for sawangård haha
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
the missing link
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-03-2009 04:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 21
Tilmeldt: 22.03.09
 Status: Offline

manse skrev:
Hej igen missing link

Jeg ser lige du har en honda motorcykel til 38.000.- bath, ja det må det da være, så det kan da kun være den samme som min Honda Phantom. Sikke en arbejdshest, men jeg kan desværre ikke bruge min mere på grund af ryg problemer, så den står flot og lystig som varetegn for sawangård haha



Hej, min Honda er en Dream ikke en Fhantom

Men da jeg kom til Thailand måtte jeg absolut have en Honda Phantom, den var kedelig at køre på da jeg aldrig kunne bruge alle gear inde i Hua Hin, den var klosset og vanskelig at parkere på markedet, særlig at få den uf fra pakeringen da den var stører en de andre MC.

til sidst stod den bare at fyldte op til ingen nytte,

En dag kom der en pølse Tysker og købte den og vi var begge lykkelige,

her er sidste minde,


i725.photobucket.com/albums/ww255/erikelarsen/kaudau20.jpg
The Missing Link
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-03-2009 04:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

uh jeg kunne sgu også godt bruge en knallert oppe i huset
det kunne være dejligt.

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Danmark dejligt eller ??? Nyheder på dansk 1230 01-03-2024 11:52
Art fra Risskov drømmer om et comeback til professionel fodbold i Thailand Nyheder på dansk 3 17-02-2024 10:34
Jarunee drømmer om at hjælpe Nyheder på dansk 1 04-04-2023 17:31
Hvis du opholder dig i Pattaya.Husk altid dit pas eller en fotokopi Nyheder fra Pattaya 3 23-11-2022 09:17
Løse rygter eller hvad Hele Thailand 2 14-08-2020 10:24

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 1.38 sekunder | 99,089,534 Unikke besøg | jQ Blog