Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Eftertanker
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-10-2025 14:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3885
 Status: Offline

Det jeg skriver her er noget jeg aldrig har talt med mine børn om.
Nemlig om jeg og min kone tog den rigtige beslutning da vi bosatte os i Sverige for mange år siden.
Danmark var udelukket på grund af den racisme der var dengang med Pia Kjærsgaard og Dansk Folkeparti, så vi/jeg valgte Sverige.
På trods af det tror jeg de har haft en svær barndom, det var nok ikke meget bedre her, som vi havde håbet.
Både min søn og min datter har stiftet deres familier nu, og er gifte eller samboende med svenskere, har fået børn og er kommet ind i svenske familier.
så der har det fungeret.
Men jeg kan mærke min søn brænder inde med noget, at han ikke altid bliver behandlet så godt på grund af hans hudfarve og afstamning.
En gang sagde jeg til ham, skid på dem, de er ingenting, du skal bare være dig selv.
Men det jeg er bange for er at han måske giver mig skylden for at han ikke er som de andre, for uanset alt andet, så er han min søn, så op i røven med Pia Kjærsgaard og hendes facisterThumb
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768