Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Diverse
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Lykkeligt forelsket i ladyboy
thai
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-08-2023 11:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3441
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

Grin det breder sig, over alt

Danske Tony forelskede sig i en thailandsk ladyboy og blev skilt fra konen

»Læs nærmere her:Se og Hør





se også her:

Tv-deltager skilt fra konen: Forelsket i ladyboy
Danske Tony fortæller ærligt om at have en forkærlighed for ladyboys i ny sæson af 'Grænseløst forelsket'

»Læs nærmere her: Ekstrabladet

endnu en Historie denne gang fra Filippinere

Han er gift med en kvinde – der er født som mand
Johnni Hertz var gift med den samme kvinde i mere end 30 år, men for fem år siden fandt han kærligheden.

»Læs nærmere her:tvmidtvest.


»Se udsendelsen her På tvmidtvest
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-08-2023 14:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Altså, hvordan kan det være romantisk at to mænd stikker deres penis op i hinandens anusved ikke
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thai
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-09-2023 17:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3441
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline






Folk tog afstand og vendte mig ryggen

Det har på godt og ondt haft store konsekvenser for midtjyske Tony Dakota, at han på en rejse til Thailand fik øjnene op for ladyboys.

Tony bor på en helt almindelig villavej i Ilskov ved Herning, har børn og børnebørn, et helt almindeligt job og en Toyota Yaris holdende i indkørslen - og så er han nyforelsket i Saiyan.

- De der asiatiske piger kan jeg simpelthen ikke stå for. De er jo søde og så smukke. Ladyboys er mange gange mere feminine end almindelige piger, siger han.

Hvorfor vil du ikke have en dansk kvinde?

- Så skal jeg til at have en på min egen alder. Det gider jeg sgu da ikke, når jeg kan få en, der er 20 år yngre, siger han klukkende.

»Læs og se nærmere her: TV Midtvest
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thai
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-09-2023 17:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3441
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline






Folk tog afstand og vendte mig ryggen

Det har på godt og ondt haft store konsekvenser for midtjyske Tony Dakota, at han på en rejse til Thailand fik øjnene op for ladyboys.

Tony bor på en helt almindelig villavej i Ilskov ved Herning, har børn og børnebørn, et helt almindeligt job og en Toyota Yaris holdende i indkørslen - og så er han nyforelsket i Saiyan.

- De der asiatiske piger kan jeg simpelthen ikke stå for. De er jo søde og så smukke. Ladyboys er mange gange mere feminine end almindelige piger, siger han.

Hvorfor vil du ikke have en dansk kvinde?

- Så skal jeg til at have en på min egen alder. Det gider jeg sgu da ikke, når jeg kan få en, der er 20 år yngre, siger han klukkende.

»Læs og se nærmere her: TV Midtvest
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Interview with a Ladyboy Skik og brug 3 08-04-2023 09:02
Thailand Ladyboy - Facts You Never Knew about Ladyboy Culture in Thailand Diverse 5 29-11-2022 12:40
Thai ladyboy cabaret dancers sell spicy salad to survive coronavirus pandemic Thaimad 1 01-11-2021 12:34
PATONG PHUKET: SIMON CABARET - LADYBOY SHOW - DU TROR AT DET ER LØGN Amazing Phuket 3 24-05-2019 10:44
Danish man marries his Thai ladyboy sweetheart - but has never asked if she's a he! Skik og brug 3 04-12-2018 18:39

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 2.06 sekunder | 99,662,706 Unikke besøg | jQ Blog