Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Danish man found dead in Kata hotel
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-03-2009 16:17



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Saturday, March 14, 2009


Danish man found dead in Kata hotel

KARON, PHUKET: In what police are treating as a case of death by natural causes, a Danish tourist was found dead in his hotel room at Kata Beach on Wednesday morning.

Chalong Police Duty Officer Parichat Jaturonphan identified the deceased as 60-year-old Svarre Mortensen, a guest at the Tropical Garden Resort in Kata.

Mr Svarre’s body was discovered lying face up in the bathroom by a room maid on her morning rounds who let herself into the room after knocking several times.

At 8:30 am, hotel staff reported the death to Chalong Police, who arrived at the scene with rescue workers from the Phuket Ruamjai Kupai foundation.

Police found no signs of struggle or foul play in the room.

They estimated the time of death at around 3 am.

Mr Mortensen’s body was sent to Vachira Phuket Hospital and the Danish Embassy has notified his relatives.

http://www.phuket...;display=1
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-03-2009 10:10



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

WOW - går hotelpersonalet in på rummene før klokken 8 :-| det er godt nok tidligt når man må formode at folk er på ferie, det er ikke den bedste reklame, til dato, jeg har set for et hotel...

Ellers så er det jo altid trist for de der bliver ladt tilbage efter et dødsfald, men folk dør jo over hele verden, og 60 år gammel så kan man jo godt have tildraget sig lidt skavanker...



.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-03-2009 15:28



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jos_38 skrev:
WOW - går hotelpersonalet in på rummene før klokken 8 :-| det er godt nok tidligt når man må formode at folk er på ferie, det er ikke den bedste reklame, til dato, jeg har set for et hotel...

Ellers så er det jo altid trist for de der bliver ladt tilbage efter et dødsfald, men folk dør jo over hele verden, og 60 år gammel så kan man jo godt have tildraget sig lidt skavanker...



.


synes nu også at 08:30 er noget tidlig at blive vækket, sæt nu man havde været i byen og var kommet sent
hjem, det at ligge og gnaske hø er en dejlig ting gerne til omkring 10:00 Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-03-2009 15:32



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Det kunne jo være de gjorde rent der på det tidspunkt hverdag, men ok ja det lyder godt nok tidligt.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-03-2009 17:48



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

jsh71 skrev:
Det kunne jo være de gjorde rent der på det tidspunkt hverdag, men ok ja det lyder godt nok tidligt.


Jeg har aldrig boet på et hotel hvor de gjorde rent hvis ikke de havde nøglen i receptionen, FØR klokken 12... Så klokken 08:30 synes jeg er uforskammet tidligt at vække folk... I lige dette tilfælde naturligvis en meget god ide - der skulle de have startet klokken ca. 3 - så havde de reddet hans liv vel sagtens... men ellers ville jeg nu nok kalde det tæt på uartigt...



(jeg står selv op hver morgen klokken 06:30 - så det er ikke fordi jeg gumler noget hø hele formiddagen selv - derfor kan man jo godt mene at det ville være anstændigt at vente til efter klokken 10)

.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
claus31130
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-03-2009 03:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 154
Tilmeldt: 19.02.09
 Status: Offline

Ved skutte,men kan godt lugte som om der er nogle ugler i mosen.....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
www.nielsen.in.th
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-03-2009 18:36



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

claus31130 skrev:
Ved skutte,men kan godt lugte som om der er nogle ugler i mosen.....


ja, den tanke har sgu´ osse strejfet mig......
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
helge
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-03-2009 19:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 60
Tilmeldt: 28.02.09
 Status: Offline

quickmouse skrev:
claus31130 skrev:
Ved skutte,men kan godt lugte som om der er nogle ugler i mosen.....


ja, den tanke har sgu´ osse strejfet mig......


Også mig. Man har vel sine fordomme.

Men det kan jo være , at han sædvanligvis var morgenmand, eller havde en eller anden aftale om morgenrengøring.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-03-2009 05:48



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Hvis "man" nu er i sit absolut mest naive hjørne - så kan jeg strække konspirationen til noget lignende dette scenarie :

Manden har haft en besøgende med hjem, har taget lidt medicin for at kunne vise tilstrækkelig gæstfrihed, det har ikke virket hurtigt nok, så der er taget lidt ekstra - dette kombineret med en lille (eller større) promille har givet et ubehag, han er gået på toilettet men går stendød i dørken...

Hans gæst småpanikker - forlader værelset, men har omløb nok til at give receptionen den korte version - i receptionen venter man indtil dagvagten overtager (omkring 06:00 - 06:30) og lader dem tage de nødvendige beslutninger...

Dette altså ca. 3 timer efter manden er død, så hvordan kringler man den ??? Man lader en stuepige finde manden...

Jeg var der ikke, jeg er ikke synsk, jeg kan tage grueligt fejl - men jeg tror nu selv at det er ret tæt på hvad der er passeret...


(I parantes - så kørte jeg med skytrain den anden dag - og ved nana station stod en ældre farang af, han havde HELT sikkert taget sin medicin et kvarter for tidligt, og skulle nok have valgt lidt mindre løst undertøj under de løsthængende shorts Shock )




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
rinpoche
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-03-2009 19:04
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 245
Tilmeldt: 24.02.09
 Status: Offline

:LOL:LOL
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
13 Danish passengers injured in van crash, driver killed Nord Thailand 10 12-02-2024 15:01
Little Mermaid Karon / Kata Fri debat: Phuket 2 03-11-2023 12:11
Det mest luksuriøse hotel i THAILAND Mövenpick Resort Nordøst Thailand 2 01-06-2023 08:02
Nearly 1,000 dead foetuses found at Thai temple: police Nyheder på andre sprog 3 28-09-2022 14:12
Thailand dropper krav om PCR test ved ankomst og SHA+ hotel Hele Thailand 1 22-04-2022 17:17

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.29 sekunder | 99,122,874 Unikke besøg | jQ Blog