Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Diverse
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Spørgsmål til Freja og hendes søstrer
freja
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-10-2009 21:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

sørens også, så har selv jeg ikke en chance. Håret er langt men lyst, og øjnene er grønne.skaal
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
swed
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-10-2009 22:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 155
Tilmeldt: 10.03.09
 Status: Offline

freja skrev:
sørens også, så har selv jeg ikke en chance. Håret er langt men lyst, og øjnene er grønne.skaal


Bare rolig Freja, i mørket er alle katte grå skaal
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tiger
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-10-2009 07:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 133
Tilmeldt: 05.09.09
 Status: Offline

Tror også Freja tager det temmelig roligt, har heller ikke grund til andet, hun er en meget smuk kvinde.

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-10-2009 09:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

jsh71 skrev:
Hæ hæ efter at have læst dit svar i en anden tråd Freja, fik jeg sådan en lyst til at spørge dig og dine medsøstere om hvorfor en i hulens i er så syge med at shoppe?

Altså i har 100 tasker, 100 par sko eller 100 par kjoler i må da for pokker kunne finde noget der kunne passe sammen i alt det kluns og sager i efterhånden har fået shoppet igennem tiderne.

Se os mænd ( i hvert fald de fleste) vi kan sagtens nøjes med lidt og vente med at købe til det er slidt ned, mens i kvinder absolut skal have den nyeste og dyreste genstand.


Kunne altså ikke lade være og spørge *DR*




Juhuu så okay, jeg løfter sløret for hvorfor vi kvinder elsker at shoppe alene, det må da vel siges at være et godt tilbud ik.?

multimedia.ekstrabladet.dk/eb/archive/00471/m_nd_der_hader_471626f.jpg
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-10-2009 09:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

tiger skrev:
Tror også Freja tager det temmelig roligt, har heller ikke grund til andet, hun er en meget smuk kvinde.



Nååh hvor er du sød. Hvad vil du gerne have hjælp til?:)
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-10-2009 09:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Og leder man længe nok, er der også lidt til jer mandfolk.

multimedia.ekstrabladet.dk/eb/archive/00469/dame_469156d.jpg
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#27 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-10-2009 09:57



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jamen det jo lige meget hvad man kommer med til jer så bliver i ikke tilfredse hvis ikke der er diamanter eller guld, du ville nok blive skuffet hvis din mand kom med en gave til 20 kr.*DR*
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Anonym
#28 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-10-2009 10:06

Bruger

Antal indlæg: 191
Tilmeldt: 01.08.09
 Status: Offline

freja skrev:
sørens også, så har selv jeg ikke en chance. Håret er langt men lyst, og øjnene er grønne.skaal


"Sakset" fra Wikipedia:

Freja (eller Freyja, hyldemor) er elskovsgudinde i den nordiske mytologi, ikke at forveksle med kærlighedsgudinden Lofn. Freja er det nordiske panteons svar på Afrodite. Etymologisk kommer Freja af "frue", og hun er gudinde for frugtbarhed, forår, lykke og elskov.

Hun er søster til frodighedsguden Frej og barn af Skade og Njord. Gift med Od. Hendes bolig er Folkvang i Asgård.

Freja har to katte som trækdyr for sin vogn, rider undertiden på en galt kaldet Hildesvin og bærer brystsmykket Brisingamen, som går i stykker, hvis hun bliver rigtig vred - som da Thor ville have hende gift med storjætten Trym.

Efter den store krig mellem aser og vaner blev hun, sammen med Njord og Frej, udvekslet som gidsel og kom til at bo blandt aserne. Hun lærte dem sejd.

Hun var meget populær og måske gled hendes skikkelse og dyrkelsen af hende over i Jomfru Maria i løbet af middelalderen.

1. maj var hendes og Frejs festdag.


Nu ved vi så alt (næsten) om Freja.

Mangler bare lige, højde og vægt???
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#29 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-10-2009 10:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

HEHEHE
den var ellers god
HYLDEMOR *DR*

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#30 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-10-2009 12:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

DK skrev:
freja skrev:
sørens også, så har selv jeg ikke en chance. Håret er langt men lyst, og øjnene er grønne.skaal


"Sakset" fra Wikipedia:

Freja (eller Freyja, hyldemor) er elskovsgudinde i den nordiske mytologi, ikke at forveksle med kærlighedsgudinden Lofn. Freja er det nordiske panteons svar på Afrodite. Etymologisk kommer Freja af "frue", og hun er gudinde for frugtbarhed, forår, lykke og elskov.

Hun er søster til frodighedsguden Frej og barn af Skade og Njord. Gift med Od. Hendes bolig er Folkvang i Asgård.

Freja har to katte som trækdyr for sin vogn, rider undertiden på en galt kaldet Hildesvin og bærer brystsmykket Brisingamen, som går i stykker, hvis hun bliver rigtig vred - som da Thor ville have hende gift med storjætten Trym.

Efter den store krig mellem aser og vaner blev hun, sammen med Njord og Frej, udvekslet som gidsel og kom til at bo blandt aserne. Hun lærte dem sejd.

Hun var meget populær og måske gled hendes skikkelse og dyrkelsen af hende over i Jomfru Maria i løbet af middelalderen.

1. maj var hendes og Frejs festdag.


Nu ved vi så alt (næsten) om Freja.

Mangler bare lige, højde og vægt???



Hej DK
Jamen det forklarer jo meget. Lidt krigerisk jah det kan jeg nok ikke lyve mig fra at være, elsker naturen især hyldesaft. Er som oftest lykkelig og glad for de små ting, elskov ja selvfølgelig, er vel ikke en varm kvinde for ingenting.
176-55 profilen komplet:D
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#31 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-10-2009 12:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Som jeg skrev er jeg jo natur menneske, så i får lige lov at kigge med i fotoalbummet, hvis i altså lover ikke at vise det til nogen, lidt blufærdig er man vel.:D


lh6.ggpht.com/_982_rFiqBmQ/Sj50WBrvj1I/AAAAAAAAB2M/kPY0L3FO0bM/s512/Verdens-fedeste-kvinde-4201-WEB.jpg
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#32 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-10-2009 13:19



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

værs'go tiger så er der serveret
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tiger
#33 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-10-2009 13:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 133
Tilmeldt: 05.09.09
 Status: Offline

Du godeste,nej tak tror jeg trækker mig, og Freja snakker om at sætte grimme billeder i.

Min største frygt ved at skulle kravle ombord i sådan en svulstig kvinde ville være

HVORDAN FA'EN FINDER MAN UD IGEN, og kommer man ud i live. :LOL

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#34 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-10-2009 14:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

:MU Man kan ikke se de grønne øjne ? Sad(
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#35 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-10-2009 17:45
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

http://www.bt.dk/...psen-sagde

Hun gjorde bare hvad GPS'en sagde

En midaldrende kvinde fra Nordjylland valgte,
at stole på sin GPS, da hun lørdag middag var ude med aviser. Men det skulle hun ikke have gjort. Den elektriske hjælper dirigerede hende nemlig ind af en kuperet vej, der bestemt ikke var noget for den lille Toyota Yaris.

På trods af heftige bump, og at jordvejen blev smallere og smallere valgte kvinden at fortsætte terrænkørslen - for aviserne skulle ud.

- På et tidspunkt kommer der et dybt spor, som hun forsøger at undgå ved at trække lidt til højre ind mod skrænten, hvorefter hun ender med at køre lidt op af skrænten og tipper om på siden, forklarer beredskabsmester Tommy Johannesen fra Beredskabscenter Aalborg.

Han ankom kort efter ulykken til stedet, hvor han kom den forulykkede kvinde til undsætning.

- Da vi ankom stod hun op i den væltede bil. Her kunne hun ikke løfte den tunge dør, så vi tog en stige hen til bilen, løftede døren og hjalp hende ud på bedste gentleman-manér.

Kvinden arbejder som avisbud og beskrives som midaldrende. Under selve ulykken talte hun i håndfri telefon med sin chef, som derfor modtog live-opdateringer under kvindens uheldige kørsel , forklarer beredskabsmesteren.

Kvinden forklarede, at hun er afløser på den pågældende rute. På GPSen læses grusvejen som officiel vej, men var nok tiltænkt firehjulstrækkere. Hvordan det præcis lykkedes hende at vælte om på siden, havde den temmeligt fortumlede dame svært ved at forklare.

- Det, vi tror der sker, er, at hun var bange for at undgå bulen på midten. Derfor trækker hun til højre, og da det højre hjul rammer skrænten, fortsætter hun op af den, siger Tommy Johannesen.

Kvinden kørte max 30 km. i timen. Hun var lettere omtumlet efter uheldet, men havde det efter omstændighederne godt.

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#36 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-10-2009 17:53



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja bamse den var god, gad vide om det var Freja???? :LOL

Men igen kvinder og teknik *DR*
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Anonym
#37 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-10-2009 21:03

Bruger

Antal indlæg: 191
Tilmeldt: 01.08.09
 Status: Offline

Hej DK
Jamen det forklarer jo meget. Lidt krigerisk jah det kan jeg nok ikke lyve mig fra at være, elsker naturen især hyldesaft. Er som oftest lykkelig og glad for de små ting, elskov ja selvfølgelig, er vel ikke en varm kvinde for ingenting.
176-55 profilen komplet:D[/quote]

Tak for det!

Nu begynder det at blive interessant :MU
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#38 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-10-2009 11:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Freja du er skøn
en rose til dig, del rosen med din mand og ingen andre

www.yindee.dk/foto 2/rose.gif


...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#39 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-10-2009 14:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Tak for den smukke rose.

Lige et par ord fra det personlige hjørne, dem der finder det kvalmende kan bare springe indlægget over.
Jeg elsker min mand og skylder ham så mange tak for alt, sammen med ham, føler jeg mig altid hel og komplet, han får mig til at føle mig som den heldigste kvinde på jorden.
Han ved at et knus gør mig, den lykkelige kvinde, lykkeligere og meget tryg.

Lyt til de ord mine øjne siger - det er alle de ord der aldrig bliver sagt.......se bare ømheden [img]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:FasIX612QvDzcM:http://4.bp.blogspot.com/_UYUpWPswA20/R321y8AFQcI/AAAAAAAAEOk/[/img]


Så jeg vil med glæde dele rosen med min mand.








Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#40 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-10-2009 14:19



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

gjorde lige dit indlæg aktivt

http://t0.gstatic...AAAAAAAEOk
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Hendes majestæt Dronningens nytårstale 2021 Den Royale blog 1 01-01-2021 10:51
Hendes majestæt dronningens nytårstale 2019-20 Den Royale blog 4 01-01-2020 15:22
12-årige Aphinya sendes hjem til Thailand, selvom hendes mor bor og er gift i Danmark Nyheder på dansk 22 16-09-2019 13:25
Hendes Majestæt Dronningens Nytårstale 2018 Den Royale blog 1 01-01-2019 00:18
Hendes Majestæt Dronning Margrethe Nytårstale Nyheder på dansk 2 01-01-2013 02:24

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.62 sekunder | 99,675,089 Unikke besøg | jQ Blog