Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
EVIL MAN OF KRABI 2?
AK81
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-03-2018 04:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 331
Tilmeldt: 09.11.11
 Status: Offline

19-YEAR OLD TOURIST FLEES THAILAND WITH MUM AFTER THAI RAPE ATTACK

MUM ISSUES VIDEO WARNING AFTER HER DAUGHTER IS THREATENED

READ MORE:http://www.andrew...-with.html


A local bartender at Roots Rock Reggie Bar raped my daughter when she asked him how to find the toilet...Police let him walk for free and the staff from Bar start threatening us so much that we escaped home to Norway! Warning you for stay in AoNang when the rapist is in the area, he will 100% continue with rape other tourist


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-03-2018 14:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Endnu en thailandsk primat der prøvekører sin lille afblegede lunte på en hvid kvinde.
Havde det været herhjemme var der blevet et ramaskrig, i Thailand er det blevet hverdag.

Hvorfor er thailandske mænd så helt igennem kyniske og modbydelige.
Jeg mener, det kan jo ikke være fordi de ellers ville tabe ansigt, for de har aldrig haft et, de er fuldstændig blottet for empati for andre end dem selv.

Måske er det deres opdragelse, hvor de vokser op og tror at de er guds gave til menneskeheden, og når de så opdager der også følger forpligtelser med, så stikker de halen hellem benene.
I bund og grund foragtelige, nytteløse individer der kun bidrager med en negativ indflydelse på den videre forplantning.

Jeg spurgte engang min kone hvorfor hun havde valgt at formere sig med mig (bortset fra det mest indlysendemusic) og hun svarede at hun havde læst at vi skandinaver var gode fædre, og at vi tog os godt af vores familie.
Og det gør vi måske også, set med thailandske kvinders øjne.

Bortset fra alt det der bliver det spændende at se hvad de thailandske myndigheder vil gøre med budbringerne af forbrydelsen, for i Thailand er det strafbart at offentliggøre noget der kan ødelægge thailands gode rygte.

Hvad det så kan væregodag
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Of a Thai-Western couple on a beautiful island (Koh Lanta Krabi) De fastboende 1 23-10-2023 10:52
Sunset moods in Krabi, Thailand - March 2021 Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 26-03-2021 14:03
Krabi, 2562 Film, bøger etc 1 22-03-2020 10:40
Five metre king cobra caught in Krabi restaurant Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 07-02-2019 14:12
Krabi Thailand Syd Thailand 1 15-01-2019 03:37

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.16 sekunder | 99,493,010 Unikke besøg | jQ Blog