Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Å hva så?
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-10-2017 13:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Balladen mellem Kvindelandsholdet og DBU fortsætter.

Kvinderne vil have mere i løn, og DBU påstår kassen er tom.
Jamen så luk da lortet, hvis der ikke er penge til lønninger, så er de jo insolvente og må erklære sig konkurs.

Nu ved jeg ikke hvor meget direktøren tjener, men mon ikke han klarer sig ganske godt.
En anden ting er hvem fanden der giver fem flade øre for hvem der vinder, eller taber en fodboldkamp, helt ærligt kan det ikke være bedøvende ligegyldigt, hvis man altså ikke har satset penge på fjolserne.

Hvis Danmark ikke kvalificerer til VM eller EM, så går der ingen splinter af nogen af os af den grund, vi skal nok overleve alligevel.
Og det gør vi fordi det er uden betydning, det er kun underholdning, selvom spillerne har det som arbejde.

Hvis jeg ikke fik den rigtige løn på en arbejdsplads, så fandt jeg da bare et andet sted at spise min madpakkeLove
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pareden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-10-2017 13:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 93
Tilmeldt: 20.06.14
 Status: Offline

ok
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pareden
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-10-2017 13:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 93
Tilmeldt: 20.06.14
 Status: Offline

skipper skrev:
Balladen mellem Kvindelandsholdet og DBU fortsætter.

Kvinderne vil have mere i løn, og DBU påstår kassen er tom.
Jamen så luk da lortet, hvis der ikke er penge til lønninger, så er de jo insolvente og må erklære sig konkurs.

Nu ved jeg ikke hvor meget direktøren tjener, men mon ikke han klarer sig ganske godt.
En anden ting er hvem fanden der giver fem flade øre for hvem der vinder, eller taber en fodboldkamp, helt ærligt kan det ikke være bedøvende ligegyldigt, hvis man altså ikke har satset penge på fjolserne.

Hvis Danmark ikke kvalificerer til VM eller EM, så går der ingen splinter af nogen af os af den grund, vi skal nok overleve alligevel.
Og det gør vi fordi det er uden betydning, det er kun underholdning, selvom spillerne har det som arbejde.

Hvis jeg ikke fik den rigtige løn på en arbejdsplads, så fandt jeg da bare et andet sted at spise min madpakkeLove



ok
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-10-2017 14:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Nu skrev jeg noget om at satse penge på fjolserne.
Det er jeg holdt op med, jeg sad og funderede over hvor meget jeg egentlig spillede for om året.
På min side hos Svenska Spel kunne jeg se at jeg havde spillet for 6000kr, og at saldo var 0 kr.
På nær to gevinster, en på Lotto på 650kr. for 25 år siden, og en gevinst på 1317kr. på tipset forrige år, så har jeg tabt penge på de skiderikker i 33 år.
Så fjolset må vel være mig, når det kommer til stykket.

Når man læser reklamerne for de forskellige betting-sites, så skriver de kun om hvor meget man kan vinde, men ingenting om at man kan tabe.

En anden ting, er at man beskattes af gevinsten, men til gengæld kan man ikke trække tabet fraThumb
Så jeg slutede med det fis, og sparer mindst 6000kr, og flere ærgrelserdriller
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-10-2017 16:04



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Hvem gider se kvinde fodbold? Det livet sgu for kort til.

Skipper stop det spil, nu køre jeg på 9. uge hvor jeg ikke har oddset eller spillet lotto de 3 af ugerne. Har lagt de penge til side som jeg plejede at spille for, og lige nu har jeg 3800 kr. Så stort beløb har jeg aldrig vundet, så det kun en win win situation for mig ikke at spille.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-10-2017 16:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Skipper stop det spil, nu køre jeg på 9. uge hvor jeg ikke har oddset eller spillet lotto de 3 af ugerne. Har lagt de penge til side som jeg plejede at spille for, og lige nu har jeg 3800 kr. Så stort beløb har jeg aldrig vundet, så det kun en win win situation for mig ikke at spille.


Jeg kan kun give dig ret jsh71, jeg sluttede 30/5 med spilleriet, og begynder aldrig igen.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nej
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-10-2017 13:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 302
Tilmeldt: 20.12.12
 Status: Offline

ok jeg er stor spiller

hver uge spiller jeg

1 række i eurolotto pris 15 kr.

2 rækker i lotto pris 10 kr

2 rækker vikinglotto pris 12 kr.

alt i alt fyrer jeg 37 krone af hver uge

jeg vinder aldrig Angry
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.21 sekunder | 99,135,368 Unikke besøg | jQ Blog