Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
12 sal er gal
12sal
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-09-2009 11:17

Bruger

Antal indlæg: 16
Tilmeldt: 17.09.09
 Status: Offline

Hold da helt kæft, hvor kan dette gule vand gøre en positiv, eller hvad.....

Jeg kan se ham på 15 har fået nye skønheder på balkonen. Ja jeg skal sgu snart derover og se hans harem.

Måske kan en som jeg længere ned i hierarkiet lære noget hahaha.

Da jeg startede på denne her side, tænkte jeg sgu, nu er det soft core for intelligensen, og jeg kan måske have en dejlig tid haha.

I er jo hardcore alle sammen.

Jeg elsker dette, for det giver min meget lidt gule drinks et formål.

Kære nye venner

Jeg vil sgu tage ham den umulige Manses tråd op med det virkelige liv herude, for det har jeg da fundet ud af, at denne side åbenbart mangler.

Gu vil jeg ej. Jeg vil fortælle om det virkelige liv herude, og hvis i ikke kan lide dette, bad-luck….

Jeg skrev om denne mand som skød sin kone. Han er ude af spjældet igen, fordi han nu har brugt den skudte kones penge til dette. 1. mill. baht.

Ja har du 1. mill. baht er det den enkelte frit for at skyde en, man ikke kan lide.

Hold da kæft hvor jeg græmmes. Han smiler og driver denne restaurant videre.

Ja jeg er sgu ked af det i dag, og den gule saft gør det ikke ringere, for et sådant svin skulle sgu bures inde for livstid, for hun var en virkelig dejlig kvinde.

Hvad er konklusionen……………….

Kvinder har ingen rettigheder i Thailand, men det ved i selvfølgelig…………….

Så kan ham Bent et eller andet komme med nok så mange argumenter om lighed for loven. Gu er der ej.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
aaby
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-09-2009 11:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426
Tilmeldt: 16.04.09
 Status: Offline

12sal skrev:
Hold da helt kæft, hvor kan dette gule vand gøre en positiv, eller hvad.....

Jeg kan se ham på 15 har fået nye skønheder på balkonen. Ja jeg skal sgu snart derover og se hans harem.

Måske kan en som jeg længere ned i hierarkiet lære noget hahaha.

Da jeg startede på denne her side, tænkte jeg sgu, nu er det soft core for intelligensen, og jeg kan måske have en dejlig tid haha.

I er jo hardcore alle sammen.

Jeg elsker dette, for det giver min meget lidt gule drinks et formål.

Kære nye venner

Jeg vil sgu tage ham den umulige Manses tråd op med det virkelige liv herude, for det har jeg da fundet ud af, at denne side åbenbart mangler.

Gu vil jeg ej. Jeg vil fortælle om det virkelige liv herude, og hvis i ikke kan lide dette, bad-luck….

Jeg skrev om denne mand som skød sin kone. Han er ude af spjældet igen, fordi han nu har brugt den skudte kones penge til dette. 1. mill. baht.

Ja har du 1. mill. baht er det den enkelte frit for at skyde en, man ikke kan lide.

Hold da kæft hvor jeg græmmes. Han smiler og driver denne restaurant videre.

Ja jeg er sgu ked af det i dag, og den gule saft gør det ikke ringere, for et sådant svin skulle sgu bures inde for livstid, for hun var en virkelig dejlig kvinde.

Hvad er konklusionen……………….

Kvinder har ingen rettigheder i Thailand, men det ved i selvfølgelig…………….

Så kan ham Bent et eller andet komme med nok så mange argumenter om lighed for loven. Gu er der ej.


Kvinder har mange rettigheder i Thailand. Specielt når de rejser ud og scorer kassen, og er "flinke" nok til at sende penegene hjem til familien.
Tropiske hilsner
Aaby
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Ingolf
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-09-2009 22:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 76
Tilmeldt: 01.03.09
 Status: Offline

12sal skrev:

......Så kan ham Bent et eller andet komme med nok så mange argumenter om lighed for loven. Gu er der ej.

Jeg mener da det var det precise omvendte Bent skrev,---at der var ingen lighed ind for loven i TH.

Ingolf
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.21 sekunder | 100,536,366 Unikke besøg | jQ Blog