Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Diverse
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
tizzer/michael eller vovvov???
12sal
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-09-2009 08:29

Bruger

Antal indlæg: 16
Tilmeldt: 17.09.09
 Status: Offline

Kære tizzermand eller hvad du nu hedder.

Når jeg nu sidder på 12. sal med min dansk vand med saft, så fik jeg lige lyst til at se på dine meritter ud i det skrevne.

Jeg kan jo se, at dine indlæg eller mangel på samme, kun har et formål.

At svine andre til, specielt ham fra det virkelige liv i Thailand…Manse..

Du sammenligner så min person med ham haha. Jeg tager lige en slurk mere. Tak skal du have.

Det kan da godt være du på bunden er en hyggelig fyr, men det kræver vel egentligt at du beviser dette.

Jeg mener det virkeligt. Tag dig dog sammen og komme videre, og lad os andre høste af din viden.

Ikke af dit had til andre som Bamsen, Manse og andre.

Vejret er nu dejligt her på 12. sal. Man er jo nærmere solen og lyset fra denne giver jo positive tanker haha.

Tizzer jeg skal da nok lade være med at kommentere dine intetsigende indlæg.

Måske vil jeg dog sige, for hvis du fortsætter med denne fremtoning, ja så har jeg de rettigheder.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-09-2009 10:17



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Hold da kæft 12sal hvor er det skide godt skrevet, det er nemlig lige min mening også tror nok, også jeg har skrevet lidt i starten, men fandt hurtig ud af han kun er her for at lave splid i den. Sørgeligt det skal være sådan, og hvorfor de forskellige sider ikke kan samarbejde lidt mere i stedet for at modarbejde hinanden.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Abekatten
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-09-2009 14:12

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 12.05.09
 Status: Offline

Der er da ikke 12 sal i Nakon Sawan
En mand et ord.
En kvinde, en ordbog.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
swed
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-09-2009 14:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 155
Tilmeldt: 10.03.09
 Status: Offline

Det kan man nok ikke se fra pattaya
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
2
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-09-2009 22:42

Bruger

Antal indlæg: 67
Tilmeldt: 06.04.09
 Status: Offline

abekatten skrev:
Der er da ikke 12 sal i Nakon Sawan


han har lånt lidt inspiration fra jack tror jeg. men selv ved dobbelt linjeskift er det ikke så svært at tage fejl

manse, jeg er glad for du er tilbage, du skriver indlæg vi alle kan bruge. men stå ved hvem du er istedet?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
12sal
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-09-2009 06:43

Bruger

Antal indlæg: 16
Tilmeldt: 17.09.09
 Status: Offline

ThumbNu er det sgu nok. Hvad fanden har i gang i. Jeg skal sættes i bås med ham Mansen.
Jeg skal beskyldes for at efterligne en fra en anden side.

Der er åbenbart kun plads til jer gamle hardcore folk, som for enhver pris vil kræve jeres ret i, at jeg er en anden. Fy for fanden siger jeg bare.

Jeg kan godt forstå, at i som er på alle siderne med jeres intetsigende betragtninger, jager alle resten væk.

Den tilfredsstillelse har i ikke fået her!!!!!!!

Jeg undskylder mange gange for mine indlæg her på siden, men jeg havde bare følelsen af, at der var plads til alle.

Det må jeg jo så konstatere, at det er der ikke, hvis man ikke tækkes jer gamle pensionist gutter.

Hvis i så gerne vil vide det, så hedder jeg Svend, og har haft min egen virksomhed i Randers. Haha hvorfor fortæller jeg dette, for jeg skal sgu ikke forklare mig selv.

Jeg vil stadig sidde her på 12. sal, og det er ganske vist og betragte det hele lidt fra oven.

Det uanset om jeg skal sættes i bås med andre. I skulle sgu skamme jer.ved ikkerasende
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
2
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-09-2009 08:14

Bruger

Antal indlæg: 67
Tilmeldt: 06.04.09
 Status: Offline

jaja vi skal altid skamme os, syntes jeg har hørt det før
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tizzer
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-09-2009 08:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 19.06.09
 Status: Offline

12sal Hvis man før dit indlæg var i tvivl om hvilken starut du er, så har du i al fald fjernet al tvivlen :LOL

Så welcome back til ham manse, du er efterhånden morsom :D

Derudover er det altid dumt at gå i andre fodspor, og du føler dig åbenbart ramt, af de små finter *DR*

Ingen kan være i tvivl om, at jsh råber med i dit kor ovre fra de udstødtes ø :HI
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
swed
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-09-2009 09:04
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 155
Tilmeldt: 10.03.09
 Status: Offline

Ham Manse mener at jeg skal skamme mig.............Nu har jeg skammet mig nok , din tomhjernede idiot:D


Pensionint???? der går sq 16år før jeg er det, prøv igen , det er en omer
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-09-2009 09:37



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jamen jeg takker dig mange gange tizzer du er nu en kammerat, for nu når du nævner mig vil jeg da have lov at forsvare dine åbenbart evige angreb på den her side.

For det første blev jeg ikke udelukket på grund af personlige angreb som du åbenbart ikke kan lade være med. Og for det andet så blev jeg udelukket første gang fordi jeg forsvarede som jeg og andre også syntes en underlig måde bamse han ikke skulle være adm. mere bare fordi i andre i gruppen ikke kunne lide ham åbenbart, eller der var især en der ikke kunne med ham fordi der var noget med en skovtur de blev uenige om.
Men man fik da en undskyldning af Kim og vi kom ind igen, så det var jo fint nok.

Anden gang man blev udelukket det var jo bare for at stille nogle kritiske spørgsmål om et eller andet emne jeg næsten ikke engang kan huske nu.

Læg mærke til jeg skriver ikke personlige angreb ligesom du evigt og altid gør med folk herinde, det eneste jeg kunne finde på var at lave en joke, men selvfølgelig kun med dem jeg ved der kan tåle det og aldrig med nogle jeg ikke kender.


Jeg vil bare slutte med at sige tak til dig tizzer for at jeg fik lov at forsvare mig lidt og kan du nu have en rigtig god dag, jeg ser også frem til dit første positive indlæg, for alle de indlæg man ser fra dig af er kun negative angreb og angreb.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2009 03:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Ja ham michael har travlt, han er en kæmeleon

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2009 08:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Jah det er ikke særlig konstruktive indlæg han kommer med, ham Tizzer.
Tizzer hvorfor koncentrere du dig ikke om et andet emne, end lige Manse.?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tizzer
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2009 09:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 19.06.09
 Status: Offline

hende freja burde nu springe ham tizzers indlæg over.
Så kan hende freja måske selv bidrage med noget fornuftigt?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2009 09:39

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Kære Freja og andre

Lad nu være med at være så hårde ved ham Tizzer. Han har åbenbart sit at slås med.... DTW ....og andet. Han har fået en Manse trauma, så lad ham dog have dette, så han føler sig speciel, ikke sandt michael.....

Vi fortsætter bare med den positive ånd, så forsvinder disse vel på et eller andet tidspunkt.sarcasmThumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tizzer
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2009 09:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 19.06.09
 Status: Offline

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL nu er ham manse sateme genopstået fra de døde igen igen igen.

Manse, du fremstår useriøs og utroværdig, når du gang på gang annoncerede dit farvel for få dage senere genopstår som fuglen Phønix.

Du har en seriøst problem, du skal behandles for. Jeg er desværre ikke så langt henne i min uddannelse, at jeg kan hjælpe dig, men skriv en pm til mig, hvis du ønsker en anbefaling fra mig.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2009 10:03

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

hihi

Jeg tror heller ikke du kommer detThumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2009 10:05
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Hej Tizzer.. Jeg er ikke særlig klog, jeg er en tomhjernet blondine, så du har ret, jeg har ikke noget at bidrage med, men jeg arbejder hver dag på at blive klogere.
Skal vi tage hinanden i hånden, og hjælpes ad med at skrive nogle fornuftige indlæg, til glæde og gavn for alle?nørd
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2009 11:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1752
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

Hej Tizzer. hvad har Freja gjord dig,hun har mange fornuftige indlæg

og du har faktisk ingen, det eneste du kan er at brokke dig over andre

,
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tizzer
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2009 12:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 19.06.09
 Status: Offline

freja skrev:
Hej Tizzer.. Jeg er ikke særlig klog, jeg er en tomhjernet blondine, så du har ret, jeg har ikke noget at bidrage med, men jeg arbejder hver dag på at blive klogere.
Skal vi tage hinanden i hånden, og hjælpes ad med at skrive nogle fornuftige indlæg, til glæde og gavn for alle?nørd


Søde freja nu skal du altså læse det jeg skriver og ikke det du TROR jeg skriver, så vi ser lige på, hvad jeg skriver til dig

Så kan hende freja måske selv bidrage med noget fornuftigt?

det får dig til at svare mig...så du har ret, jeg har ikke noget at bidrage med

Så hvorfor giver du mig ret i, at du ikke har noget at bidrage med, når jeg beder dig om at bidrage med noget fornuftig.

Jeg har på INTET tidspunkt postuleret, at du ikke har noget at bidrage med.

Jeg har på intet tidspunkt bedømt kvaliteten af dine indlæg.

Desuden føler jeg selv, at jeg kommer med mange fornuftige indlæg til glæde for de fleste, og til stor ærgelse for de få, her i blandt de tre-fire udstødte. Så det behøver vi nu hverken holde i hånd eller sidde i rundkreds for.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2009 12:48

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Kære webmaster
Fordi man er "deep" under water, så behøver vi andre vel ikke finde os i disse udbrud, men sådan skal siden åbenbart opbygges, så fred være med dette. Læs dog hvad "deep"/ michael mener. Han er da tabt for alt hvad der har med anstændighed at gøre.

Jeg har det faktisk dårligt med læsning af "deeps"/michaels sidste indlæg det viser jo en person med problemerved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Danmark dejligt eller ??? Nyheder på dansk 1230 01-03-2024 11:52
Hvis du opholder dig i Pattaya.Husk altid dit pas eller en fotokopi Nyheder fra Pattaya 3 23-11-2022 09:17
Løse rygter eller hvad Hele Thailand 2 14-08-2020 10:24
Tro det eller ej vi gjorde det i første forsøg' Alt det andet 1 13-04-2020 12:05
Til den eller dem der overvejer at køre på motorcykel eller lignende i Thailand. Billeder/Videoer fra livet i Thailand 3 01-03-2020 17:28

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.20 sekunder | 100,071,748 Unikke besøg | jQ Blog