Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
min piges veninde skudt
12sal
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-09-2009 08:17

Bruger

Antal indlæg: 16
Tilmeldt: 17.09.09
 Status: Offline

Selvom jeg sidder her ophøjet over alle på 12. sal, så er jeg lidt trist i dag og sidder med flasken og lidt cola, for at få lidt ondt af mig selv.

Min piges veninden blev skudt i forgårs nat af sin nye mand. Det i sig selv er jo virkelig sørgeligt.

Jeg gik forbi hendes restaurant i dag, og hvem står uden for og taler mobiltelefon. Hendes mand som har skudt hende.

Hvad er det dog for et land Thailand. Det skulle lige have været en farang der havde gjort dette, så havde verdenspressen været over ham.

Nej men en thailænder kan åbenbart gøre dette. Melde sig selv og komme ud dagen efter.

Jeg spurgte min pige, hvordan noget sådant kunne lade sig gøre.

Hun sagde, han har forbindelser og en restaurant konen (nu død) har betalt, så han har betalt kaution med hendes penge, og kan nu gå frit omkring indtil hans sag kommer for domstolen.

Min pige sagde endvidere, at mandens tidligere kone nu allerede står for denne restaurant haha. Vi skal sgu lære noget os farangs.

Nej jeg er sgu i kulkælderen lige nu, for denne veninde var et fantastisk menneske, og ham den nye mand en drukkenbolt. Dette kan måske bruges som en undskyldning for hans handlinger herude???
Han er jo ude igen efter 1. nat i fængsel.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
kiml
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-09-2009 08:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 24
Tilmeldt: 23.05.09
 Status: Offline

Ja det er et sjovt land, bliver du taget med et gram hash eller jaba kommer du i spjældet og de smider nøglen vækSad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
www.kimlundberg.dk
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Passagerfly skudt ned (MH17) Malaysia Airline Nyheder på dansk 19 14-11-2019 15:09
Utroligt: Kjole redder piges liv Nyheder på dansk 2 13-02-2019 05:49
Thaibokser skudt og dræbt Diverse 1 25-12-2009 10:57
Thailandsk protestleder skudt Hele Thailand 1 17-04-2009 08:18

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.22 sekunder | 100,513,650 Unikke besøg | jQ Blog