Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Diverse
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Ja de gule idioter i aktion igen
bamsen
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-09-2009 05:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

http://www.bangko...

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-09-2009 07:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1752
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

total tosset opførsel hvad kan man ellers kalde det



Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-09-2009 08:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

her lidt nyt fra dr http://www.dr.dk/...m?rss=true


www.yindee.dk/foto 2/g.jpg
Sammenstød mellem demonstranter og politiet i Thailand

Sammenstød ved tempel i Thailand

Snesevis af mennesker blev såret, da thailandske "gulskjorter" lørdag udkæmpede gadekampe mod politi ved et omstridt tempel nær grænsen mellem Thailand og Cambodja.

Demonstranterne brød gennem barrikader og samledes ved templet Preah Vihear fra det 11. århundrede, hvor der i det seneste år har været udkæmpet blodige kampe mellem cambodjanske og thailandske soldater.

Barrikader ved templet
Hæren sagde, at 5000 demonstranter fra de royalistiske "gulskjorter" kom i kamp med lokale politifolk og landsbyboere ved templet. Omkring 3000 landsbyboere havde før deres ankomst bygget barrikader for at holde "gulskjorterne" væk fra templet.

Men under to omgange med heftige gadekampe blev mange såret. En landsbyindbygger blev ramt af et skud i nakken, og fire andre blev bragt til nærliggende hospitaler.

Demonstranterne havde krævet, at regeringen tvinger cambodjanske styrker ud af det omstridte område omkring templet, hvor der har været mange spændinger.

Mens sammenstødene skete demonstrerede tusindvis af "rødskjorter" i Bangkok for at markere treårsdagen for et kup, hvor den daværende premierminister Thaksin Shinawatra blev fjernet fra magten. "Rødskjorterne" støtter Thaksin, som "gulskjorterne" var med til at styrte i 2006.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
12sal
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-09-2009 09:41

Bruger

Antal indlæg: 16
Tilmeldt: 17.09.09
 Status: Offline

Historien taler jo for, at mennesker kan leve i harmoni, indtil de skiller sig ud som nu her i Thailand, røde, gule og blå eller hvad farve de nu har.

Alt dette med de forskellige fraktioner, når de starter, ender altid i en form for blodbad.

Jeg sidder nu her på 12.sal med min kikkert, og ser over på det meget høje hus ikke langt herfra.

Jeg kan da ikke lade være med at tænke, at hvis ham med alle disse skønne damer på 15 sal overfor pludselig ikke kan lide whisky drikkende farangs.

Så fremkommer han med en riffel med kikkertsigte og plaffer mig ned.

Det er vel spørgsmålet om. Hvor ender dette.

Jeg personligt tror på, at tiden desværre rinder ud for harmoni og forståelse herude.

Jeg tror det ender i ragnarok (borgerkrig).

Se sydpå med muslimerne. De gule kæmper mod deres egne ved Cambodja. De røde vil have ham Taksin tilbage for fuldende fallitten.

Jeg er sgu glad for, at jeg kan sidde og se det hele lidt fra oven.

Det må ende galt…… og jeg er af den overbevisning….. at der ikke er så langt til dette ragnarok….. desværre.ved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-09-2009 09:46



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

12sal skrev:
Historien taler jo for, at mennesker kan leve i harmoni, indtil de skiller sig ud som nu her i Thailand, røde, gule og blå eller hvad farve de nu har.

Alt dette med de forskellige fraktioner, når de starter, ender altid i en form for blodbad.

Jeg sidder nu her på 12.sal med min kikkert, og ser over på det meget høje hus ikke langt herfra.

Jeg kan da ikke lade være med at tænke, at hvis ham med alle disse skønne damer på 15 sal overfor pludselig ikke kan lide whisky drikkende farangs.

Så fremkommer han med en riffel med kikkertsigte og plaffer mig ned.

Det er vel spørgsmålet om. Hvor ender dette.

Jeg personligt tror på, at tiden desværre rinder ud for harmoni og forståelse herude.

Jeg tror det ender i ragnarok (borgerkrig).

Se sydpå med muslimerne. De gule kæmper mod deres egne ved Cambodja. De røde vil have ham Taksin tilbage for fuldende fallitten.

Jeg er sgu glad for, at jeg kan sidde og se det hele lidt fra oven.

Det må ende galt…… og jeg er af den overbevisning….. at der ikke er så langt til dette ragnarok….. desværre.ved ikke


Ja jeg må desværre give dig ret, tror sgu også det ender meget galt en dag, og når kongen ikke er der mere tør jeg slet ikke tænke på hvad der så sker.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Røde og gule kort udstedt i Phuket, udlændinge deporteret Nyheder fra Phuket 1 20-03-2023 17:16
To års fængsel for kalender med gule badeænder Nyheder på dansk 1 13-03-2023 15:36
Oversvømmelser rammer Thailand igen Hele Thailand 4 17-10-2022 17:02
Så er der valg i lorteland-igen Diverse 9 10-10-2022 06:10
Test & Go karantænefri indrejse, åbner igen 1. februar Visa til Thailand 4 23-01-2022 12:35

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.16 sekunder | 100,065,147 Unikke besøg | jQ Blog