Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Jeg faldt over denne fotoserie.
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-09-2009 10:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Det er ikke meningen at forlænge debatten om pædofili, og jeg har ingen kommentarer til billederne, det er kun ment som et input om hvordan man kan komme gruelig galt afsted her i livet, fotoserien beskriver ikke ofrenes lidelser.

http://www.inform...gen/203441
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-09-2009 13:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Davser skipper

jamen jeg kan godt fortælle dig lidt om lidelserne.
Jeg blev misbrugt da jeg var 7 år,og har fået ødelagt min lukke muskel,og i rigtig mange år kunne jeg ikke tage et barn op i mine arme,eller kysse et barn godnat,
og ja nu er jeg 55 år og det gør stadig ondt,også især da min far døde,og jeg fandt ud af at han også var pædofil,


bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-09-2009 13:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Det er jeg rigtig ked af at høre bamsen.
Og jeg vil heller ikke forsvare sådan noget, bare viderebringe noget jeg har læst.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-09-2009 13:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Det er sgu iorden Skipper

det er gode billeder selv om det er en streng straf at få,
Jeg mener når de har udstået den straf de er tildelt, så burde de løslades lige som alle andre fanger.

Det var bare for at fortælle det gør ondt resten af livet,
man har det i hovedet hele tiden, de fleste vil bare ikke snakke om de har været misbrugt,fordi de føler skam,
jeg har selv haft den føelse.

bamsen

så Skipper dejligt at se der er nogen som vil lave gode indlæg
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-09-2009 14:00



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Det fandme da godt nok respekt bamse du sådan står frem der må jeg lige tage hatten af for dig.

Kan godt ikke rigtig selv forestille mig hvordan det må have været, men helt sikkert det har ødelagt ens opvækst.

Jeg må indrømme jeg har intet til overs for de personner der foregriber sig på børn så for min skyld må de gerne få den værst straf man kan få.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tiger
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-09-2009 14:05
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 133
Tilmeldt: 05.09.09
 Status: Offline

Se lige dette fra politikken, måske derfor det er en god ide.

Hver tredje pædofile får dom igen
Offentliggjort 29.05.09 kl. 04:24

Over en tredjedel af de pædofile, som allerede har modtaget en dom, begår nye overgreb mod børn, når de er blevet sat på fri fod. Det viser den første omfattende undersøgelse af, hvad der sker med de dømte sædelighedskriminelle, skriver Politiken i dag.
- Vi har stadig har en restgruppe, som vi endnu ikke har formået at få behandlet så godt, at de holder op med deres kriminalitet, siger psykolog og ph.d. Susanne Bengtson fra retspsykiatrisk ambulatorium på Risskov i Århus, der er en af forskerne bag afhandlingen.

Hun har undersøgt sexkrænkere, der blev dømt og mentalundersøgt på retspsykiatriske afdelinger i perioden 1978-92, og har fulgt dem i gennemsnit i 16 år efter deres dom.

De nye oplysninger får justitsminister Brian Mikkelsen (K) til omgående at bede kriminalforsorgen om at kontakte myndighederne i USA og Canada. Her findes der ifølge de danske forskere testmetoder, der bedre er i stand til at spotte, hvem der falder tilbage og begår nye overgreb.

- Alt, hvad vi kan gøre for at minimere risikoen for, at de her folk kommer ud og begår ny kriminalitet, skal vi bruge, siger Brian Mikkelsen til Politiken.

Ritzau
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-09-2009 15:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jamen det lyder da tilforladeligt, bortset fra USA nok ikke har mere erfaring end Danmark hvad det angår.

Måske vil Mikkel nedsætte et udvalg, så hans venner og bekendte har noget at lave de næste par år?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Se verden fra toppen af en 85 meter høj havmølle i denne 360-graders video Udenfor Thailand 3 07-11-2023 17:21
Denne tallerken skal få tykke thailændere til at tabe sig Thaimad 7 22-05-2022 13:25
Du kan få brug for nogle lommetørklæder til denne videoer Fra Pattaya 4 13-01-2022 15:04
PÅ DENNE DAG 26. oktober 1949 Flyselskaber 1 27-10-2021 17:19
Denne penis er så stor, at den kan ses på Google Maps Det sjove. 1 01-07-2019 09:25

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.77 sekunder | 100,108,248 Unikke besøg | jQ Blog