Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Hvem snyder hvem
12sal
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-09-2009 12:41

Bruger

Antal indlæg: 16
Tilmeldt: 17.09.09
 Status: Offline

http://ekstrablad...224614.ece


Når man sidder her på 12 sal og ser ned på disse hårdtarbejdende thailændere, som måske er heldige at tjene 4.000.- baht om måneden.

Ja så kan man da godt blive lidt harm over, at disse danske sportsstjerner, som vi over skatten har været med til at udvikle, bare giver en hat for deres succes.

De gider sgu ikke betale noget som helst.

De vil bare skrabe sammen til kistebunden og vende hjem, når de får problemer.

Så hyler vi op om de pensionister, der har dækadresser derhjemme, bare for at få et nogenlunde liv herude i Thailand.

De lever sgu ikke i luksus, men får til et par bajere ekstra på den konto.

Hvad fanden er der gang i.

Det må vel være den så berømte jantelov.

Kære venner

Herude og andre udenlandske steder. Omgå loven og få jeres. For det har i sgu fortjent, når jeg læser dette.

Jeg kan så sidde her på 12. sal og undres over moralen.

Jeg tror sgu jeg vil gøre det samme og få en adresse derhjemme, så vil jeg få fuld pension.

Hehe Bjarne ris med en 23 mill. Villa i Danmark i skattely.

Hende tennis tøsen. Har fået sin uddannelse betalt i Farum.

Ham bokseren, som åbenbart endnu har hjerneceller tilbage, kan finde ud af at omgå loven.

Ham golfspilleren der tjener mere end 10 mill. om året, og har brugt sit bankkort (hvor dumt) i Danmark, og åh så brødbetynget siger noget andet.

Snyd så det strinter ud af ærmerne på jer, for min sympati har i.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Bent
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-09-2009 15:04

Bruger

Antal indlæg: 347
Tilmeldt: 25.05.09
 Status: Offline

12sal skrev:
Når man sidder her på 12 sal og ser ned på disse hårdtarbejdende thailændere, som måske er heldige at tjene 4.000.- baht om måneden..


Hårdtarbejdende? Det ved jeg nu ikke rigtigt. Mange gange har de frmmede, ikke mindst illegale burmesere, til at gøre arbjdet for sig.
12sal skrev:
Ja så kan man da godt blive lidt harm over, at disse danske sportsstjerner, som vi over skatten har været med til at udvikle, bare giver en hat for deres succes...


Caroline Wozniacki blev godt nok støttet af Team Danmark i hendes træning, men mon det er hele forlaringen på hendes succes?
Mikkel Kessler lærte at bokse i Christianshavns Idrætsklub. Jeg tror ikke, det har kostet de danske skatteydere ret meget.

12sal skrev:
Så hyler vi op om de pensionister, der har dækadresser derhjemme, bare for at få et nogenlunde liv herude i Thailand.
..

Hvordan er reglerne egentlig for folkepensionister? Hvor lang tid kan de opholde sig i Thailand om året og stadig hæve folkepension fra Danmark? Og er reglerne for Thailand ikke anderlledes end dem for EU-lande?

Mvh
Bent Jensen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-09-2009 08:53
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1741
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

de skal betale deres skat lige som hr. og fru nissen



Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
12sal
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-09-2009 08:28

Bruger

Antal indlæg: 16
Tilmeldt: 17.09.09
 Status: Offline

Bent Jensen

Dine gammelmands kommentarer mener jeg du skal holde for dig selv.

Burma folk der arbejder for Thailændere. Jeg ser sgu ikke mange her hvor jeg bor.

De har sgu ikke råd til at have ansatte, men slider og slæber selv for at få til dagen og vejen.

Det røre mig faktisk dybt, at du efter så mange år ikke kender pensions reglerne.

Det undre mig også efter at jeg har læst flere af dine indlæg, at du altid kommer med modsvar for at sætte noget igang.

Er du løbet tør i den øverste region for selv at lave indlægrasende
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Hvem vinder Det Thailandske valg Hele Thailand 4 15-05-2023 08:16
Hvem er Danmark. Alt det andet 6 03-07-2022 18:39
Hvem kan !! Pete & Beulah Mae kan Det sjove. 1 16-11-2019 16:57
Havfiskeri hvem fanger hvem :) Det sjove. 1 01-08-2018 11:47
Hvem kan, Bedstefar kan Skik og brug 3 09-01-2018 13:12

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.40 sekunder | 100,490,768 Unikke besøg | jQ Blog