Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Jet ski video maker faces prosecution
bamsen
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-09-2009 03:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

http://www.bangko...rosecution


bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-09-2009 06:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1733
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

sørgeligt meget sørgeligt

Tourist Police chief Adis Ngamjitsuksri has conceded the extortion of tourists was a problem which the police alone could not stamp out.
He said the extortion gangs, including those in tourist provinces, worked under highly influential people.

her oversat til dansk

Tourist politimesteren Adis Ngamjitsuksri har erkendt, at afpresning af turister var et problem, som politiet ikke alene kunne udrydde.
Han sagde afpresning udført af bander, herunder i turist provinser, arbejdede under meget indflydelsesrige mennesker

så er bunden vist nået



Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Bent
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-09-2009 09:26

Bruger

Antal indlæg: 347
Tilmeldt: 25.05.09
 Status: Offline

Det bliver bedre og bedre. Bangkok Post-artiklen siger bl.a.:

‘’Ms Wanasiri said normal videos made by Thais do not require prior approval from the ministry's Office of Tourism Development.
But the people responsible for the Big Trouble In Thailand series, which has been a big hit on YouTube, had violated Article 34 of the motion picture law by not having the contents examined by a Tourism and Sports Ministry film committee before they were broadcast abroad.

The company's managers could face 12 months in jail and/or a fine of up to a million baht.

Seksan Nakawong, director-general of the Office of Tourism Development, said the film-makers also violated Article 23 of the same law for making a film tarnishing the reputation of Thailand.’’

Jeg forstår fra dette, at hvis man som turist i Thailand laver nogle video-optgelser, og de bliver vist på tv i Danmark, så risikerer man at skulle 12 måneder i spjældet og en bøde på en million baht, næste gang man kommer til Thailand på ferie.

Helt galt er den, hvis video-optagelsen viser noget ufordelagtigt, f.eks. rotter på markedet.

Amazing Thailand!

Men i det mindste indrømmer chefen for turistpolitiet, at hans politikorps har været ganske ligegyldigt.

Mvh
Bent Jensen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
12sal
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-09-2009 09:31

Bruger

Antal indlæg: 16
Tilmeldt: 17.09.09
 Status: Offline

hehe det værste er vel, at politiet nu vil have manden der har gjort opmærksom på problemet.

Ham vil man have i fængsel.

Jeg er glad for at jeg kan sidde på 12 sal og se ned på alt dette lort der foregår.

Det er efterhånden ved at blive for meget med disse politifolk.

Der er ikke nogen der skal genere dem, for så får de problemer, og det er desværre det der i fremtiden vil gøre Thailand til et sted, for den hårde kerne.

Skidt med den enkelte, bare man kan lave penge, og politiet er jo nok her den største aktør.....Shock
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-09-2009 13:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Davser

ja jeg overvejer sgu også at prøve ferie i et nyt land her i asien
i stedet for at lægge mine småpenge her i thailand.

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-09-2009 15:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3627
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

bamsen skrev:
Davser

ja jeg overvejer sgu også at prøve ferie i et nyt land her i asien
i stedet for at lægge mine småpenge her i thailand.

bamsen


he he banse

du kan sku ikke undvære Thai



.....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Dagens Jule Video Alt mellem himmel og jord 148 25-12-2023 09:44
Se verden fra toppen af en 85 meter høj havmølle i denne 360-graders video Udenfor Thailand 3 07-11-2023 17:21
Crazy Thai drivers FAIL at stopping for red lights. Insane video!!! videoer Fra Pattaya 1 06-11-2023 17:26
Video: A Casual Chat about Investigative Reporting, Defamation, and More in Thailand videoer Fra Pattaya 1 14-10-2023 08:11
Video om familiesammenføring - De EU-retlige regler (Danes Worldwide) Visa til Danmark 2 27-08-2023 16:09

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.62 sekunder | 100,732,520 Unikke besøg | jQ Blog