Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Må vi snart være her!
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-10-2016 22:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Der er ingen grænser for hvad den stakkels Donald Trump har udført af perversiteter gennem årene!
Han har knebet kvinder bagi, og jeg ved snart ikke hvad, og kysset dem sgu også, nu mangler vi så bare at han fortæller hvad de har gjort ved ham.
Efter sigende er det rimelig let for milliardærer at få gokket den af, både ombord på flyvemaskiner og alle muligt andre steder, bare se hvor mange danskere der henter deres koner i Pattaya.

Kvinder plejer at blive sådan lidt lirlige af en fed tegnedreng, og det er faktisk fakta, men det har I jo allerede opdaget selv, det er derfor I kommer derude i små perverserenej

Men bortset fra det så begynder det at blive lidt mistænkeligt med alle de personangreb på den stakkels Donald, som nok ikke er mere pervers end så mange af os andre har været gennem tiderne.

Nu den der med mandehørm, så har jeg da selv hørt kvinder sige noget der er ligeså slemt/godt, når de troede ingen mænd lyttede.
Men kvinder har jo altid haft det med at det kun er os andre der er liderlige, mens de selv er forfulgte jomfruer.

Nu har jeg selv været i USA et par gange i mit liv, og hvis der er nogen jeg ikke stoler på, så er det nok dem, og muslimer selvfølgelig (er du der Charliehej)
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-10-2016 08:45
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Må vi snart være her


hvem stoler på dem (USA) og muslimerne, ikke mig

Stakkels Donald Trump bliver USA næste President Thumb af den simple grund at jo mere de sviner ham til, jo flere stemmer på ham
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-10-2016 10:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

yindee skrev:
Må vi snart være her


hvem stoler på dem (USA) og muslimerne, ikke mig

Stakkels Donald Trump bliver USA næste President Thumb af den simple grund at jo mere de sviner ham til, jo flere stemmer på ham


Nej,-hvem kan man efterhånden stole på?
Jeg ved godt at man heller ikke kan stole på alt man læser, - men alligevel giver det jo stof til eftertanke.

Propaganda for milliarder: Pentagon fik lavet falske terror-videoer.
USA betalte britisk firma for at producere videoer, der skulle ligne al-Qaeda-produktioner.

Det amerikanske forsvarsministerium, Pentagon, har brugt minimum 540 millioner dollars - hvad der svarer til omkring 3,6 milliarder kroner - på blandt andet at få produceret en række falske terror-videoer.

De mange penge er gået til det britiske PR-firma Bell Pottinger, som i årene fra 2007 til 2011 blev hyret af Pentagon til i største hemmelighed at producere en lang række videoer i Irak.

http://ekstrablad...er/6341950
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Snart kan homoseksuelle blive gift i Thailand Nyheder på dansk 1 29-03-2024 11:01
Hermed ønsker jeg alle et rigtig godt nytår, og tak for året der snart rinder ud **Baren** 2 31-12-2023 20:35
Jeg ved sgu snart ikke. Alt det andet 8 13-10-2023 20:58
At være sømand Film, bøger etc 5 20-07-2023 11:56
Thi LoSu-vandfaldet i Taks Umphang Wildlife Sanctuary vil være lukket fra 1. juli til 31. august Øst Thailand 1 24-06-2023 17:24

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.14 sekunder | 97,902,819 Unikke besøg | jQ Blog