Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Hva er der galt med de kinesere.
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-07-2016 13:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Bortset fra de spiser hunde.

De vil ikke anerkende internationale love, selvom de selv har skrevet under på dem.
De stjæler med arme og ben, kopierer andres opfindelser, pisser i templerne i Thailand, og fisker i andre landes territorialfarvande.
Og opfører sig i det hele taget nøjagtigt som det vi gamle søfolk døbte dem til, for mange år siden, nemlig Østens jøder.
Ikke fordi der er noget galt med jøder, eller muslimer for den sags skyld, jeg er ikke racistnej

I baggrunden lurer USA, et fredeligt land, der forsvarer demokratiet, og enhver amerikaners ret til at bære våben, også mod dem der ikke har penge til det.
Jeg ved ikke rigtigt hvem der er værst, er det Rusland, USA, Daesh, Kina, Nordkorea eller vore egne lokale helte?

Man kan også sidde og fundere over om der findes en helt anden mulighed.
Men pas på hvad du søger på, hvis du søger.

Jeg har fået min PC lukket, fordi jeg har søgt på noget man ikke må søge på.

Og det var ikke kineserne, selv om de spiser hunde.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
elmer
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-07-2016 13:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 146
Tilmeldt: 12.10.09
 Status: Offline

Skipper skrev Jeg har fået min PC lukket, fordi jeg har søgt på noget man ikke må søge på.


hvad søgte skipper på en mejetærsker måskeved ikke
www.thai-dk.dk/images/smiley/cool.gif
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-07-2016 13:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Nej elmer.
Det drejede sig om navnet på en jødisk mand der angiveligt havde deltaget i mordet på en palæstinensisk politker på et hotel i Egypten.

I øvrigt var han snigmorder for den Israelske stat, og blev anholdt , af det polske politi, ved udrejsen fra Polen.
Han blev senere udleveret til Tyskland, hvor han senere blev frikendt, fordi alle efterkommere af holocaustofre ifølge tysk lov er straffrie.

Om han stadig lever ved jeg ikke, men det sidste jeg læste var at han boede på besat palæstinsk område.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Der er ikke noget galt med thaikoner Hele Thailand 11 29-10-2023 03:09
Tyveri gik galt, offeret tøvede ikke Billeder/Videoer fra livet i Thailand 2 24-02-2020 14:59
Slange-trick går helt galt: Pludselig angriber den publikum Nyheder på dansk 6 29-12-2019 10:42
Skaffede titusindvis af 'likes': Tre kinesere kørte 'klik-farm' i Thailand Nyheder på dansk 1 14-06-2017 04:41
Det gik fuldstændigt galt Nyheder på dansk 1 16-05-2017 17:40

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.17 sekunder | 99,112,304 Unikke besøg | jQ Blog