Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Statsborger i Thailand?
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-06-2016 15:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Tja hvorfor ikke, eller hvad.

Nu kan vi læse om hvor svært det skal være at blive dansk statsborger i Danmark, og det skal være rigtigt svært!!

Jeg må indrømme jeg aldrig har hørt om en dansker der har ansøgt om statsborgerskab i Thailand.
Lidt underligt, når de nu er så glade for at være der, men måske kan de aldrig, selv i deres vildeste fantasi finde på at blive thailændere på heltid.

Hvordan mon de skulle klare sproget, for ikke at tale om landets historie, og hvem der har indspillet hvilken film, og hvornår.

Nå pyt, mig bekendt er der aldrig nogen dansk statsborger der har ansøgt om thailandsk statsborgerskab, og det er fordi de ikke er selvforsørgende, og dermed ude af stand til at få mad på bordet uden de danske skatteborgere.

De spankulerer lidt rundt, og knævrer, men klarer sig selv er der ikke mange der kan.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-06-2016 08:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Nå pyt, mig bekendt er der aldrig nogen dansk statsborger der har ansøgt om thailandsk statsborgerskab, og det er fordi de ikke er selvforsørgende, og dermed ude af stand til at få mad på bordet uden de danske skatteborgere.


Skipper er det derfor at du stadigvæk er dansk statsborger og får lidt pension fra DK
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-06-2016 14:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Nej yindee, det er nok mest fordi jeg inderst inde er lidt sentimental hvad angår noget med det gamle fædreland.

Pensionen ville jeg få alligevel, uanset om jeg blev statsborger i Sverige, så det er ikke der skoen klemmerdril

Nu er der altid nogen der forsøger at finde fejl ved Danmark (og jeg er nok ikke altid for god selv), men hvis vi ser hvordan de har det i mange andre lande, så skal vi nok prise os lykkelige over at være født der.

Hvad angår Thailand, så er det et smukt land, men jeg tror nu nok vi skal nøje os med at besøge detsmile

Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
7 Populære områder at bo i Thailand som dansker Amazing Pattaya 1 22-04-2024 07:47
Thailand vil stramme sin cannabis-lovgivning Hele Thailand 6 21-04-2024 12:00
Førtidspension og et liv i Thailand De fastboende 16 20-04-2024 16:49
Smag på Thailand Hele Thailand 97 20-04-2024 15:16
Thailand Is No Longer Cheap.. Hele Thailand 1 09-04-2024 12:57

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.17 sekunder | 99,437,980 Unikke besøg | jQ Blog