Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Cykeltyv med rollator.
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-05-2016 13:50
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Denne her er dagsfrisk.
Jeg var henne og blev klippet hos min frisør, der kunne fortælle om en hårrejsende oplevelse, han havde været udsat for.

For én gangs skyld havde han taget cyklen til arbejdet, den stod parkeret udenfor salonen hele dagen, dog uden lås, da han mente han havde fuld opsigt over dyret.

Da han skulle hjem var dyret væk!
Og han måtte tage bussen hjem.

Nu bor vi i nærheden af rabarberkvarteret, og min frisør er fra Irak, så han har lidt føling med hvad der foregår rundt de skarpe hjørner.

Det viste sig at en ældre svensk dame havde været inde og fået studset krøllerne, og på vejen hjem, var "kommet til" at stjæle frisørens cykel, og derefter havde solgt den ovre i rabarberkvarteret.
Hvordan hun har lykkedes med det, samtidig hun skulle styre rollatoren vides ikke.

Hun har lovet at betale pengene tilbagegodag

Men min frisør vil nu hellere have sin cykel tilbage.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thai
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-05-2016 04:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3438
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

fed historie Thumb mon han får sin cykel igen Shock
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-05-2016 12:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Ja det kan man undre.

Han virker bekymret og ked af det, det er en lidt dyr cykel, og hvis han skal have erstatning fra forsikringen, så er han nødt til at politianmelde tyveriet.

Og så er han også nødt til at fortælle dem at han ved hvem der har stjålet den.

Det er flink og rar mand der helst vil leve i fred med sine naboer, så han ved ikke rigtig hvordan han skal forholde sig til det her.

Jeg ved godt hvem den gamle havgasse er, så hvis det havde været min havelåge hun havde neglet, så havde de fået hende serveret på et sølvfad.Angry
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-05-2016 18:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Da den ikke har været aflåst med godkendt lås, " dog uden lås", kan han godt skyde en hvid pil efter forsikring.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.20 sekunder | 99,548,271 Unikke besøg | jQ Blog