Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Måske værd at prøve.
AL 48
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-02-2016 09:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Hvad der er sparet er tjent.

Genius trick helps cut air-conditioning costs in this crazy heat

www.thai-dk.dk/uploads/1270aaaaa.jpg

In a Facebook post that has been shared thousands of times, Rozelle woman Sue Evison has told a story of how she found out this amazing air con trick:

I have to share this with you….We did a delivery yesterday to a special customer and her house was like a fridge. She explained she has her air conditioner set to DRY which makes the room much more comfortable whilst only using half the power. I tried it at home myself and found I only have to run my one big air conditioner to make my whole home chilly cold without the stuffy feeling an air conditioner can cause. It removes the humidity out of the air, runs the compressor at a reduced speed and makes the room SO much more comfortable! Not to mention the huge cost saving in comparison to running the normal COOL mode. AND you don’t have to set your AC to a lower temp. The DRY mode is much cooler. Did you know setting your AC lower than 24/23 makes it use 10 times more power per degree? Watched a segment on TV last week about this…..Be sure to read others feedback about how this worked for them…

HERE’S WHAT THE DRY MODE IS ABOUT From Air Conditioning Services website:
http://startsatsi...crazy-heat
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-02-2016 09:50
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Det må da være en speciel aircon de her beskriver for på mine samsung har jeg da ingen DRY & Cool funktioner på fjernbetjeningen ved ikke
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-02-2016 10:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1750
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

maichai skrev:
Det må da være en speciel aircon de her beskriver for på mine samsung har jeg da ingen DRY & Cool funktioner på fjernbetjeningen ved ikke


selvfølgelig har du det, medmindre din aircon er gammel meget gammel

på fjernbetjeningen finder du den knap der hedder "Mode" tryk på den og vælg de indstillinger du vil have


www.thai-dk.dk/uploads/air33.JPG
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-02-2016 10:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Tak IT du har ret den funktion bruger jeg aldrig men nu ved jeg så det og så må jeg jo prøve om dry er bedre end cool hej
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
up2you
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-02-2016 10:53
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 143
Tilmeldt: 19.01.16
 Status: Offline

IT skrev:
maichai skrev:
Det må da være en speciel aircon de her beskriver for på mine samsung har jeg da ingen DRY & Cool funktioner på fjernbetjeningen ved ikke


selvfølgelig har du det, medmindre din aircon er gammel meget gammel

på fjernbetjeningen finder du den knap der hedder "Mode" tryk på den og vælg de indstillinger du vil have


www.thai-dk.dk/uploads/air33.JPG


God information, tak.
Men hvad med E-saver mode, som også vises? Er det noget man skal interessere sig for, når man f.eks kører cool mode?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-02-2016 13:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

up2you skrev:

God information, tak.
Men hvad med E-saver mode, som også vises? Er det noget man skal interessere sig for, når man f.eks kører cool mode?


i følge den montør som lavede aircondition i vore leglighed kan vi spare op til 30 prosent på elregningen ved at bruge E-saver metoden og holde en temperatur på 25 grader
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
natie
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-02-2016 03:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 178
Tilmeldt: 19.02.14
 Status: Offline

IT skrev:
[quote]maichai skrev:
Det må da være en speciel aircon de her beskriver for på mine samsung har jeg da ingen DRY & Cool funktioner på fjernbetjeningen ved ikke


selvfølgelig har du det, medmindre din aircon er gammel meget gammel

på fjernbetjeningen finder du den knap der hedder "Mode" tryk på den og vælg de indstillinger du vil have


denne aircoler har kun en tænd sluk knap Thumb


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Kent
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-02-2016 03:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 424
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

hej
jeg har nu testet metoden Dry mode det virker Thumb

temperaturen er er sat til 28 på Remoten. og jeg kører Dry mode

skønt dejlig temperatur i sove værelset kat det er næsten for koldt måske hæver jeg temperaturen til 30 grader godag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-02-2016 03:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

@Kent
Er det sådan at du kører med den tændt hele natten ? For når jeg sætter min i DRY funktionen kan jeg ikke aktivere min "good sleep" og sætte den på f.eks. 3 timer hvorefter den automatisk slukker og hvis den skal kører hele natten synes jeg ikke ligefrem det er en besparelse nej sov
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Kent
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-02-2016 06:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 424
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

maichai skrev:
@Kent
Er det sådan at du kører med den tændt hele natten ? For når jeg sætter min i DRY funktionen kan jeg ikke aktivere min "good sleep" og sætte den på f.eks. 3 timer hvorefter den automatisk slukker og hvis den skal kører hele natten synes jeg ikke ligefrem det er en besparelse nej sov


det problem er løst jeg monterende et tænd sluk ur music der slukker strømmen til aircondition efter 3 timer

www.thai-dk.dk/uploads/ur55.jpg
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-02-2016 07:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

det problem er løst jeg monterende et tænd sluk urmusicder slukker strømmen til aircondition efter 3 timer

Grin Ha Ha det var selvfølgelig en mulighed Men nu er der jo automatik i airconnen i forvejen hej Men selvfølgelig en løsning på problemet

@Kent hvor har du forøvrigt fundet det indbygnings ur henne ? jeg har ledt efter noget tilsvarende men kan kun finde tænd/sluk ure man putter ind i stikkontakterne ved ikke
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Kent
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-02-2016 08:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 424
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

maichai skrev:
det problem er løst jeg monterende et tænd sluk urmusicder slukker strømmen til aircondition efter 3 timer

Grin Ha Ha det var selvfølgelig en mulighed Men nu er der jo automatik i airconnen i forvejen hej Men selvfølgelig en løsning på problemet

@Kent hvor har du forøvrigt fundet det indbygnings ur henne ? jeg har ledt efter noget tilsvarende men kan kun finde tænd/sluk ure man putter ind i stikkontakterne ved ikke


ser du de er ikke til at få fat på jeg fik min af min engelske nabo men du kan købe noget der måske er ok her http://www.lazada...setLang=en
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-02-2016 10:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

ser du de er ikke til at få fat på

Nej det er de godt nok ikke jeg har bestilt 2 hos en ven i Danmark og så må jeg jo bare afvente han kommer herud ved ikke Men nu er der lys forude han skulle komme til april
Men det var bare af ren nysgerrighed hvor du havde fået dit fra
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Den er måske ikke politiske korrekt but who gives a shit Udenfor Thailand 4 04-08-2022 18:07
Måske slut med billige rejser til amazing Thailand... Hele Thailand 8 10-07-2022 11:30
WHO: Coronavirus kommer måske fra Thailand Nyheder på dansk 3 28-02-2021 09:50
sandheden ???????? måske Nordøst Thailand 4 13-12-2017 05:04
R I P you Majestæt.. en øvelse/prøve afholdt D.15 oktober 2017 Den Royale blog 1 19-10-2017 08:53

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.30 sekunder | 99,524,868 Unikke besøg | jQ Blog