Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Harmoni????
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-08-2009 14:12

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Jeg vil starte mit indlæg her så tizzer eller andre ikke kan misbruge min ærlighed i noget sagt med hensyn til misbrug af ip adresser. Mit håb er da, at denne side, med eller uden mig kan blive harmonisk, så alle kan komme til orde, også selvom om de tænker anderledes. Så jeg har lige sat en læresætning ind, som folk måske kan nikke genkendende til, hvis ikke, ja så er det måske også ligemeget.

I renæssancen blev spekulationen om harmoni og talforhold forbundet med den nye naturvidenskab. Tal, proportion og harmoni blev sat lig med ratio eller fornuften selv. Den orden, lovmæssighed og harmoni som den nye naturvidenskab fandt i universet og naturen, blev også overført til samfund og politik. De franske oplysningsfilosoffers ideer om folkestyre baserede sig på overbevisningen om, at når de forskellige magtcentre fik virke frit, holdt de hinanden i skak og således fremkom en demokratisk harmoni.

Jeg håber webmoster, webmaster, adminstratorer eller andet godtfolk vil gå ind og helt klart tilkendegive, at ham tizzer er sgu ikke helt almindelig, men det er ham manse eller andre sgu heller ikke, for selvfølgelig skal der være plads til, at bølgerne engang imellem går lidt højt, men dette skal vel ikke bevirke, at vi skal smides ud.

Så lizzer selvom du påstår jeg ved, at du bor i Hurup Thy, så har du nu frit lejde til at svare... tror jeg da...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
kimp
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-08-2009 15:32

Bruger

Antal indlæg: 38
Tilmeldt: 12.06.09
 Status: Offline

Det har udviklet sig til en parodi uden underholdningsvaerdi!

Kim
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
swed
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-08-2009 16:50
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 155
Tilmeldt: 10.03.09
 Status: Offline

Nu må vi have HAM Tizzer på banen så vi får en fortsættelse på denne soap, HAM Stefan kan næsten ikke vente på at høre hvad HAM Manse og HAM Tizzer har at sige *DR*sarcasm
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.47 sekunder | 97,835,760 Unikke besøg | jQ Blog