Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Skik og brug
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
en komplet omlakering???
IT
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-08-2015 03:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1750
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

hej jeg har jo en gammel bil som jeg er glad for den er lidt ridset her, det er de andre bilister der kører A.H.T.

jeg smuttede en tur til storbyen Surin for nu skulle det værre
48.000 baht forlangte de for en komplet omlakering??? vi snakkede lidt frem og tilbage prisen blev 48.000 baht for som de sagde en komplet omlakering??? kræver at bilen bliver totalt skilt af, ok sagde jeg, men husk det skal være lavet ordenligt til den pris

i forgårs var det 10 dage siden de fik bilen, jeg var på besøg hos mit kæreste eje for at kigge på første del af arbejdet , jeg fik et mindre chok da de viste mig undervognen som nu var blevet renset grundet og klar til at blive malet

at de splittede bilen af i atomer var ikke lige det jeg forventede, men som værkstedet sagde du bestilte jo en komplet omlakering???


www.thai-dk.dk/uploads/2015-08-20-14.33.16.jpg
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-08-2015 04:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Min første tanke var det var da dyrt til jeg fik kigget nærmere på understellet
Min nabo har en gammel spand af en bil en Izuzu den er vel 15-20 år gammel og i sidste måned havde han nogle penge tilovers og ville have den omlakeret han fik en pris hos den lokale på 18.000 bath det synes han var for meget, så han afslog, men nu kan jeg jo bedre forstå den pris du har fået IT det lyder billigt sarcasm
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Kent
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-08-2015 07:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 424
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

hej der er stor forskel på en en omlakering contra en en komplet omlakering
jeg har selv arbejdet lidt inden for faget når folk skulle have en billig lakering fik de spartel lidt ud og pisset bilen over med lidt farve det var det

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-08-2015 09:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

IT skrev:
hej jeg har jo en gammel bil som jeg er glad for den er lidt ridset her, det er de andre bilister der kører A.H.T.

jeg smuttede en tur til storbyen Surin for nu skulle det værre
48.000 baht forlangte de for en komplet omlakering??? vi snakkede lidt frem og tilbage prisen blev 48.000 baht for som de sagde en komplet omlakering??? kræver at bilen bliver totalt skilt af, ok sagde jeg, men husk det skal være lavet ordenligt til den pris

i forgårs var det 10 dage siden de fik bilen, jeg var på besøg hos mit kæreste eje for at kigge på første del af arbejdet , jeg fik et mindre chok da de viste mig undervognen som nu var blevet renset grundet og klar til at blive malet

at de splittede bilen af i atomer var ikke lige det jeg forventede, men som værkstedet sagde du bestilte jo en komplet omlakering???


www.thai-dk.dk/uploads/2015-08-20-14.33.16.jpg


Hvis de ellers grundlakerer denne undervogn rigtigt før dæklak, så har du bil de næste 25år (ingen tæring)

Det kan man sgu da kalde komplet omlakering Thumb

Prisen tør jeg ikke udtale mig om, men i mine ører lyder det rimeligt, -med den omgang.

Er det metallic-lak på kabinen,-eller normal lak? Der er stor prisforskel, og ikke alle er lige heldige med metallic.(Efter et par år bobler den klare dæklak op).
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-08-2015 10:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1750
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

Al48 skrev
Hvis de ellers grundlakerer denne undervogn rigtigt før dæklak, så har du bil de næste 25år (ingen tæring)


kat ja tak så har jeg en bil, når jeg bliver 95Grin

Al48 skrev
Er det metallic-lak på kabinen,-eller normal lak? Der er stor prisforskel, og ikke alle er lige heldige med metallic.(Efter et par år bobler den klare dæklak op).


det er almindelig lak metallic-lak er ikke lige mig
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.23 sekunder | 99,477,422 Unikke besøg | jQ Blog