Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
skolen i Doi Law
Webmaster
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2009 14:21
Bruger avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 83
Tilmeldt: 16.02.09
 Status: Offline

hugo har i dag af omveje sat ThaiDk udenfor samarbejde, da han har fundet nye samarbejds partner som vil være mere til gavn for skolen

Thaidk trækker sig naturlig vis fra procektet da vi ikke ønsker at skade skolen

aids siden adresse vil frem over være www.aidsboern.dk

vi ønsker hugo held og lykke med hans arbejde for skolen


venlig hilsen
vebmaster
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
2
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2009 14:28

Bruger

Antal indlæg: 67
Tilmeldt: 06.04.09
 Status: Offline

Kunne i ikke være fælles om det? Jo mere opmærksomhed der kommer på projektet jo bedre?

Bare en tanke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2009 14:42



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Det er ingen hemmelighed at undertegnede er en af disse "samarbejdspartnere"...

Det viste sig at pengestrømmen stoppede i et domænenavn, hvilket er trist for skolen - da den bør være uafhængig af personlige problemer domænerne imellem... Sådan havde jeg også forstået det på Jannik i sin tid, at han var enig i...

Da det har været svært for Hugo at få gang i indbetalingerne, så er det naturligt - har vi ment - at skolen fik et dedikeret domæne, som ikke var forbundet med nogen andre - hverken her eller der...

Og jeg har fra webmaster på det nye domæne fået at vide at alne idag er trafikken til siden 4 gange hvad den normalt er, det kan alt sammen kun være til gavn for børnene i Doi Law, mener vi...

Der har allerede været reaktioner, som mest går på at vi KUNNE have gjort det anderledes - men for at være 100% ærlig, jeg troede på at der IKKE var nogen "krigs" interesse i skolen - at det derfor ikke betød noget at den fik eget domæne, og at den ikke allerede havde eget domæne, altså kun var et spørgsmålom at få den online i en fart...

Jeg indrømmer at jeg er jed af det, jeg er skuffet og jeg føler mig udsat for svig, når det jeg er blevet fortalt viser sig ikke at være rigtigt...

Men vi lærer hver dag...under alle omstændigheder håber jeg at det vil være til gavn for skolen, at den nu er udenfor politisk fnidder fnadder.



.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
2
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-08-2009 09:16

Bruger

Antal indlæg: 67
Tilmeldt: 06.04.09
 Status: Offline

jeg fatter hat af det der indlæg, men jeg er nok bare dum. Håber i får indsamlet en masse penge til børnene, det er jo det der er vigtigt
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-08-2009 09:21



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Kommer det nye link ikke op på forsiden?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-08-2009 10:19



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

ezal skrev:
jeg fatter hat af det der indlæg, men jeg er nok bare dum. Håber i får indsamlet en masse penge til børnene, det er jo det der er vigtigt


Jamen jeg prøver igen så :)

Skolen i Doi Law er Hugo og Nangs hjælpeprojekt.
Skolen havde brug for penge.
Hugo og Nang har ikke MANGE penge.
vebmaster tilbyder at oprette et subdomæne på thaidk.dk
Hugo siger "IH 1.000 tak at du vil gøre noget godt for skolen og børnene, hvor dejligt"
vebmaster spørger Claus.
Claus siger "Jo jeg sætter en side op"
Hugo siger "IH 1.000 tak at du vil gøre noget godt for skolen og børnene, hvor dejligt"
Og så spiller den lykkelige sang om alle de lykkelige børn der bliver hjulpet af alle de lykkelige givere, der nyder debatten og at der er en side om børnene, hvor Hugo og Nang kan boltre sig.

Men de mørke skyer trur i horisonten...

Hugo tænker jeg lægger sgu en historie på DTW - da ikke alle medlemmer her kommer der og ikke alle der kommer her og vi skulle jo alle kunne se det gode i at give til de gode, de uheldige, de fattige...

Men den onde onde webkim sletter indlæg... grumt er det... det er det godt nok... føj for pokker... Jungletrommerne går, og i krogene tales der om at det måske ville hjælpe skolen at den fik sit eget domæne...

Jeg er een af de, der allerede tidligt i denne sides liv, og aidsboerns liv - taler for at holde ørnene ude af krig og bøvl... og jeg forstår at det er vebmaster enig i - det mener jeg at kan huske han skriver her på siden, men i hvert fald er jeg sikker på at vi mere end een gang har talt om det, men vebmaster holdning har været at det var bare Kim der skulle rette ind, men at naturligvis skulle det ikke gå ud over børnene og Hugos store arbejde...

Det vil Kim IKKE - og der slettes indlæg på DTW - og det er skidt skidt skidt for skolen...

Direkte adspurgt henviser Kim til en § i revlementet på DTW - der siger at man ikke kan linke til eller blablabla hvad der nu står, og derfor kan han uden problem afvise indlæg der linker til thaidk.dk...

Og det har han ret i (jeg afgører ikke om dette er en sund politik eller ej, blot at det er hans ret)...

ALTSÅ... Det er til skade for skolen - så ja vi er nogen stykker der bliver enige om at det bedste for Hugo og Nangs arbejde med skolen er at den får sit eget domæne - så det fik den...

Desværre bliver det så tydeliggjort at skolen faktisk VAR en del af en krig, uenighed, noget... mellem thaidk.dk og DTW... det er ret skuffende for mig personligt der normalt nyder at møde ærlige mennesker, og også tror på de ting der bliver mig fortalt...

Jeg tror på Hugo og hans kone Nangs projekt, jeg tror efter at have besøgt Hugo (ikke skolen endnu) at Hugo har det som jeg - at for ham har det kun været skolen og børnenes trivsel der var vigtigt, Claus der har lagt og lægger timers arbejde i siden, tror jeg på gør det, fordi han tror på projektet, og på Hugo...

Det er trist at opleve at ved at give skolen frihed - så mener thaidk.dk som side altså ikke at den er værd at støtte mere, så er børnene pludseligt ikke de vigtige mere, så er det ikke længere OK... Det er trist trist trist...

Jeg er sikker på at det er til skolens bedste at den har fået frihed, og det koster så støtte ra denne side - men der er andre sider der så åbner for støtten, og der er nye mennesker der melder sig som sponsorer - så skolen, tror jeg på vil i det lange løb vinde... Der er tilsyneladende mistet en del venskaber på denne konto og det er altid trist, men igen også her opstår der jo nye...

Håber at det så bragte lidt klarhed i kaos, som råder lige nu - vi forsøger at løse problemet med at Sparekassen altså åbenbart har meddelt vebmaster, på en søndag, at de trækker støtten til børnene, også...




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-08-2009 10:22



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

jsh71 skrev:
Kommer det nye link ikke op på forsiden?


Der er noget der tyder på at der har været en skjult dagsorden med skolen, som gør at det altså er umuligt for thaidk.dk nu at støtte børnene længere, da skolen har sit eget domæne nu (eneste ændring fra i lørdags)...

Det hurtige svar må derfor være : "nej"




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-08-2009 10:32



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Hmmmmm. Det kan da ikke være rigtigt at siden ikke skulle kunne linke til skolen.

Jeg er godt nok ikke nogle ørn indenfor computer teknik, men er det ikke bare et flueben der skal fjernes eller sættes.

Det kan fandme heller ikke være rigtigt at der skal kriges omkring nogle uskyldige børn, men hvorfor ikke.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ad
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-08-2009 10:43
Bruger avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 11
Tilmeldt: 16.02.09
 Status: Offline

jsh71 skrev:
Hmmmmm. Det kan da ikke være rigtigt at siden ikke skulle kunne linke til skolen.

Jeg er godt nok ikke nogle ørn indenfor computer teknik, men er det ikke bare et flueben der skal fjernes eller sættes.

Det kan fandme heller ikke være rigtigt at der skal kriges omkring nogle uskyldige børn, men hvorfor ikke.


selvfølgelig kan der linkes til siden deri er der ingen problem
men siden støtter ikke skolen eller rettere sagt hugo da han ikke ønsker at samarbejde med Thaidk da han mener vi skader skolen

ps kig under gode link
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-08-2009 13:58



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Hej
Hr. Super Administrator.
Det må du uddybe.
Hilsen Hugo
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-08-2009 14:16

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Var det ikke på tide, at disse involverede mennesker begyndte at tale sammen, for så var vi da fri for en sådan gang gylle. Hvad har i gang i TAL dog sammen og find en løsning. Børnene vil jo stadig lide uanset jeres uoverensstemmelser. JEG GRÆMMES. Personlige uoverensstemmelser synes jeg i skal bruge telefonen eller PB til, for børnene vil i det lange løb blive taberne, hvis noget som denne tråd skal fortsætte.

Ja undskyld mig, børnene må da være det centrale, og hvis alle jer der nu her giver udtryk om det ene eller andet ikke kan finde en løsning på jeres private bryderier, ja så bliver denne side vel en stor undskyldning for, hvem der har gjort hvad og hvem der ikke har gjort. Ja det var en lang sætning uden kommaer og punktummer, men jeg mener lige det skule siges. Tænk på BØRNENE.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Webmaster
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-08-2009 14:52
Bruger avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 83
Tilmeldt: 16.02.09
 Status: Offline

Manse fik de sidste ord i denne tråd
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Mit besøg på skolen i Doi Law. Kom indenfor 1 11-09-2010 09:06
pas på i skolen Nyheder på andre sprog 1 04-10-2009 03:45
Skolen i Doi Law Diverse 4 08-07-2009 21:50

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.23 sekunder | 99,584,793 Unikke besøg | jQ Blog