Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
kronberg starter nyt firma
alene
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-04-2015 13:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 201
Tilmeldt: 06.07.10
 Status: Offline

hej
som i sikkert husker lukkede Robert kronberg sit firma i thailand link: http://www.thai-d...rowstart=0

han har nu startet op i Danmark , pas nu på derude hans forretnings politik er nok ikke blevet forbedret!!!

han søger folk til at udføre visse former for text arbejde
http://www.kronbe...hjemmefra/

han tilbyder også Oversættelse fra thailandsk til engelsk og legalisering "Kronberg TextMedia ~ dit digitale tekstbureau"
http://www.kronbe...alisering/


Robert Kronberg
Konsulent Robert Kronberg, BA/BTh

et firma som jeg ikke kan anbefale
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-04-2015 00:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

pas nu på, hvis du agter at bruge firmaet, Robert Kronberg fralægger sig alt ansvar når/hvis han laver fejl

Oplysninger til kunden om forsikringsforhold:
RKCG skal herved oplyse, at RKCG ikke er ansvarsforsikret, hvilket indebærer, at kun RKCG kan pålægges at dække de krav, der måtte opstå som følge af fejl eller mangler ved rådgivningen. Som kunde risikerer De herved, at Deres eventuelle erstatningskrav ikke kan honoreres.
RKCG’s erstatningsansvar begrænses til et beløb, som ikke kan overstige beløbet for den individuelle ydelse, der har givet anledning til, at kravet rejses.
2) RKCG skal under ingen omstændigheder være ansvarlig for indirekte tab eller følgeskader, herunder tabt avance, tab af goodwill, produktionstab, tab, som skyldes, at ydelser, der er leveret af RKCG, ikke kan anvendes som forudset, tab som følge af, at aftaler med tredjemand falder bort eller misligholdes eller tab, som skyldes, at data eller informationer forsvinder, forvanskes eller lignende, med mindre det godtgøres, at der foreligger forsæt eller grov uagtsomhed fra RKCG’s side.
3) RKCG kan aldrig drages til ansvar for indholdet af den leverede ydelse; og såfremt RKCG har bidraget til formuleringer og/eller illustrationer, påhviler det kunden at godkende dette inden offentliggørelse. Når kunden har godkendt produktet til offentliggørelse, har RKCG ikke ansvar for fejl, mangler samt eventuelle uforudsete følger af brugen af ydelsen. Ansvaret for ydelsens videre anvendelse påhviler alene kunden.
4) Såfremt et ansvarspådragende forhold kan henføres til mangelfulde ydelser fra tredjepart, kan kunden ikke opnå erstatning fra RKCG.
5) RKCG kan ikke holdes ansvarlig for lagring af kildefiler, links, installationspakker og andre ydelser, efter ydelsen er leveret, medmindre andet er specifikt aftalt.
Gældende fra den 18. marts 2015
http://www.kronbe...tingelser/


laver kunden en smutter koster det kassen op til 2000 gode danske kroner plus moms pr time når firmaet skal rette op på fejlen Shock


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
NFP
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-04-2015 07:31

Bruger

Antal indlæg: 427
Tilmeldt: 10.02.14
 Status: Offline

Meget ensidige forretningsbetingelser.

Men maaske er der bosiddende her som kunne taenke sig at blive "scribe" for RK ?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-04-2015 09:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

NFP skrev:
Meget ensidige forretningsbetingelser.

Men maaske er der bosiddende her som kunne taenke sig at blive "scribe" for RK ?


De bliver sgu nok også pålagt bøde/erstatningsafgift hvis de laver fejl eller afleverer for sent efter hans mening. -Penge skal der i kassen.Shock
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
alene
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-04-2015 13:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 201
Tilmeldt: 06.07.10
 Status: Offline

NFP skrev:
Meget ensidige forretningsbetingelser.

Men maaske er der bosiddende her som kunne taenke sig at blive "scribe" for RK ?


måske hvorfor ikke music

mine #Forretningsbetingelser# skal selvfølgelig accepteres og overholdes af Robert Kronborg

1. Arbejdet udføres/påbegyndes først når pengene er inde på min konto. Det indbetalte beløb kan ikke refunderes, hvis Robert Kronborg vælger at stoppe eller udsætte forløbet.

2. Såfremt Robert Kronborg ønsker at afbryde samarbejdet, skal dette meddeles skriftligt til mig(alene), som efterfølgende er berettiget til at fremsende faktura for alt udført arbejde, hvilket vil blive afregnet med op til 2.000 kroner + moms per time.

3. #VIGTIG# jeg fralægger mig ethvert ansvar for det udførte arbejde, forbeholder mig retten til at kræve betalig uanset hvad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-04-2015 03:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

alene skrev:
NFP skrev:
Meget ensidige forretningsbetingelser.

Men maaske er der bosiddende her som kunne taenke sig at blive "scribe" for RK ?


måske hvorfor ikke music

mine #Forretningsbetingelser# skal selvfølgelig accepteres og overholdes af Robert Kronborg

1. Arbejdet udføres/påbegyndes først når pengene er inde på min konto. Det indbetalte beløb kan ikke refunderes, hvis Robert Kronborg vælger at stoppe eller udsætte forløbet.

2. Såfremt Robert Kronborg ønsker at afbryde samarbejdet, skal dette meddeles skriftligt til mig(alene), som efterfølgende er berettiget til at fremsende faktura for alt udført arbejde, hvilket vil blive afregnet med op til 2.000 kroner + moms per time.

3. #VIGTIG# jeg fralægger mig ethvert ansvar for det udførte arbejde, forbeholder mig retten til at kræve betalig uanset hvad


ThumbThumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-04-2015 02:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

Robert Kronborg lever efter devisen, går den er der penge i kassen altså hans kasse

der kan ikke advares nok i mod den slags personer,
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Det starter ikke altid med kærlighed Skik og brug 5 11-05-2022 19:27
Forlader rotterne den synkende skude? Robert Kronberg puts Piro Consulting on hold. Nyheder på andre sprog 98 18-12-2014 13:15
CS-WEB et forholdsvist nystartet firma Internet 5 09-03-2009 01:44

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.20 sekunder | 99,615,025 Unikke besøg | jQ Blog