Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Danske mænd foretrækker filippinere og thai-kvinder
freja
#41 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-03-2015 09:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

maichai skrev:
Freja skrev
Man kunne da ellers efter diverse debatter om skandinaviske kvinder, fristes til at tro danske mænd kun har stiftet bekendtskab med en frodig kvindelig langturs chauffør.

men måske er en af grundene til overskriften her Danske mænd foretrækker filippinere og thai-kvinder
Ny trend: Kvinder lader kropshårene gro Danske kvinder lader i stigende grad behåringen under armene og i skridtet gro, viser en ny undersøgelse foretaget af Voxmeter for forbrugermagasinet "Samvirke" ifølge Go' Morgen Danmark.

Læs selv videre her der er nok gang i garderhuerne Sad sikke en duft at møde godt våd og sliprig Ikke SE
http://go.tv2.dk/...aarene-gro




Som William Blake ville have sagt.

"At generalisere er at være idiot."
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#42 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-03-2015 10:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Freja nu er det vel ligemeget hvad race en kvinde har,de er jo trods alt en slags mennesker..
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#43 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-03-2015 10:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

lindyras skrev:
Freja nu er det vel ligemeget hvad race en kvinde har,de er jo trods alt en slags mennesker..


Præcis har jeg også skrevet i mit indlæg på side 2
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
NFP
#44 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-03-2015 13:34

Bruger

Antal indlæg: 427
Tilmeldt: 10.02.14
 Status: Offline

Suk99 skrev:
Nu skal jeg uddybe hvad jeg mener......spaend selen...........

Jeg besoegte Thailand for foerste gang for 17. aar siden, var en en lille gris de foerste 7. aar...........Saa slog lynet i mit i bloede hjerte og jeg moedte Ning,p det er saa lidt over 10. aar siden nu, aldrig har jeg vaeret mere lykkelig.

Det optimale i en luder kan jeg ikke faa oeje paa, men det er der saa mange andre farang som kan...fred vaere me det.

Luder VS Uddannet pige, den er stor.



Luder VS Uddannet pige, den er stor

Sikke noget sludder at fyre af. Suk99 de er alle mennesker og hvad er din baggrund for at sammenligne ? Har du den helt store eksamen i et eller andet ?

Skam dig, helt aerligt.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Suk99
#45 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-03-2015 14:11

Bruger

Antal indlæg: 286
Tilmeldt: 10.09.14
 Status: Offline

Jeg er saadan set godt uddannet.............alle er mennesker, ja det har du ret i, men der er forskel paa mennesker.........Narkoluderen i istedgade kontra den uddannede smukke kvinde, er ikke det samme......

Mange barpiger her i landet drikker som et hul i jorden, samt tager lidt af hvert...Nu maa du sq vaagne lidt op.

Utroligt at jeg kan blive saa upopulaer ved at sige tingene som de er...........

Min baggrund er at jeg har boet her en del aar, set og hoert meget............Jeg er kommet baade her og der.

Jeg aabner mine oejne naar jeg er i byen, jeg tager de lyseroede briller af og bruger mit blik, og mit blik fanger mange ting.

At du mener at jeg burde skamme mig over at skrive hvad jerg oplever, det siger vist lidt om din uddannelse.........hvis du altaa har en....Du lagde selv bolden op.

Hvis jeg fyldte folk med loegn, saa var der grund til at skamme sig
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
NFP
#46 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-03-2015 15:16

Bruger

Antal indlæg: 427
Tilmeldt: 10.02.14
 Status: Offline

Suk99 skrev:
Jeg er saadan set godt uddannet.............alle er mennesker, ja det har du ret i, men der er forskel paa mennesker.........Narkoluderen i istedgade kontra den uddannede smukke kvinde, er ikke det samme......

Mange barpiger her i landet drikker som et hul i jorden, samt tager lidt af hvert...Nu maa du sq vaagne lidt op.

Utroligt at jeg kan blive saa upopulaer ved at sige tingene som de er...........

Min baggrund er at jeg har boet her en del aar, set og hoert meget............Jeg er kommet baade her og der.

Jeg aabner mine oejne naar jeg er i byen, jeg tager de lyseroede briller af og bruger mit blik, og mit blik fanger mange ting.

At du mener at jeg burde skamme mig over at skrive hvad jerg oplever, det siger vist lidt om din uddannelse.........hvis du altaa har en....Du lagde selv bolden op.

Hvis jeg fyldte folk med loegn, saa var der grund til at skamme sig


Nu mener jeg ikke vi skal komme ind paa emnet uddannelse og faktisk skulle Suk99 skamme sig over det han fyrer af, men det er hans problem. Nu kender jeg trods alt en del til Thailand men har maaske ikke den helt store erfaring som Suk99, men jeg landede ogsaa foerste gang i aaret 1966.

Om nogle barpiger drikker som et hul i jorden ? beklager de steder faerdes jeg ikke saa jeg kan ikke udtale mig om det og hvis de goer saa er det deres problem og det er nok ikke den type som en farang falder for naar det kommer til stykket.

Foer jeg selv eller Suk99 kom til Thailand har der altid vaeret steder (bordeller/vaskehuse) hvor Thai maend kom. Dette faenomen fortsatte med forstaerket kraft under Vietnam krigen hvor en hel gade Petchburi Dad Mai eller New Petchburi Road kun bestod af barer, hoteller, vaskehuse og hvem var kunderne ? Det var US soldater paa 5 dages R&R.

Der er mange damer som har tjent en formue der og hvad saa ?

Det er nu udgangen af marts, Suk99 hvor mange "paene" kontorpiger traekker lige nu paa Sukhumvit for at betale huslejen ? Jeg ved det ikke men Suk99 ved alt.

Suk99 lad vaere med at nedgoere andre mennesker. Tak.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#47 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-03-2015 17:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Er det kun mig, der synes det er lidt suspekt, at Suk99 hele tiden prøver at dreje debatten hen mod, enten prostituerede i Thailand, eller sin sambo.

Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Suk99
#48 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-03-2015 18:06

Bruger

Antal indlæg: 286
Tilmeldt: 10.09.14
 Status: Offline

Skipper.

Nu ved jeg ikke hvad du mener med sambo, jeg har vaeret gift i knap 9 aar..


Nfp.

Eftersom du ikke er kommet de steder saa aner du intet, saa luk kaje

Og nej der er da ingen ludere i Thailand, jeg ser syner og er blevet psykotisk...........Vaagn op for helvede...............
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#49 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-03-2015 19:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Nu ved jeg ikke hvad du mener med sambo, jeg har vaeret gift i knap 9 aar..


Har du nu snablet lakridsvand... igen. nej
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
NFP
#50 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-03-2015 02:27

Bruger

Antal indlæg: 427
Tilmeldt: 10.02.14
 Status: Offline

Suk99 skrev:
Skipper.

Nu ved jeg ikke hvad du mener med sambo, jeg har vaeret gift i knap 9 aar..


Nfp.

Eftersom du ikke er kommet de steder saa aner du intet, saa luk kaje

Og nej der er da ingen ludere i Thailand, jeg ser syner og er blevet psykotisk...........Vaagn op for helvede...............


Hvilke steder taler vi om ?

Suk99 - hvad er egentlig dit problem mht prostituerede ? Det lader til at vaere et kaempeproblem.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Suk99
#51 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-03-2015 04:56

Bruger

Antal indlæg: 286
Tilmeldt: 10.09.14
 Status: Offline

Jeg har intet problem med ludere da jeg sjaeldent omgaaes dem, men paa de fleste bar er der piger til salg, ergo det er en del af Thailand............

Har du et problem ang. min uddannelse ? Det har da intet med Thailand at goere......

Ha' en dejlig dag..........

Skattefar har vaeret rar idag, 20.000 krone tilbage, maaske man slulle ta' paa luderbar i aften. 55555hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
NFP
#52 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-03-2015 07:08

Bruger

Antal indlæg: 427
Tilmeldt: 10.02.14
 Status: Offline

Suk99 skrev:
Jeg har intet problem med ludere da jeg sjaeldent omgaaes dem, men paa de fleste bar er der piger til salg, ergo det er en del af Thailand............

Har du et problem ang. min uddannelse ? Det har da intet med Thailand at goere......

Ha' en dejlig dag..........

Skattefar har vaeret rar idag, 20.000 krone tilbage, maaske man slulle ta' paa luderbar i aften. 55555hej


Hvis du intet problem har med prostituerede saa lad vaere med at bringe emnet op og nedgoere disse piger/damer og det har vaeret en del af Thailand i stort set al evighed, saa der er intet nyt i det. Saadan er livet.

Nu var det ikke mig som kastede sig ud i uddannelse men med hensyn til Thailand saa fjern ud og saa har vi dannelse som er utrolig vigtigt.

Det er ikke et spoergsmaal om skattefar er rar eller ej. Man kan jo ramme rigtigt med sin forskudsopgoerelse.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Suk99
#53 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-03-2015 07:28

Bruger

Antal indlæg: 286
Tilmeldt: 10.09.14
 Status: Offline

Dannelse er vel en selvfoelge, det burde en del laere.

Mht. til skattefar, jeg har ikke NemId osv. saa det koere automatisk, men det var da en positiv oplevelse...........
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
NFP
#54 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-03-2015 08:52

Bruger

Antal indlæg: 427
Tilmeldt: 10.02.14
 Status: Offline

Suk99 skrev:
Dannelse er vel en selvfoelge, det burde en del laere.

Mht. til skattefar, jeg har ikke NemId osv. saa det koere automatisk, men det var da en positiv oplevelse...........


Du behoever ikke NemID for at foelge med hos skattefar.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Suk99
#55 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-03-2015 11:50

Bruger

Antal indlæg: 286
Tilmeldt: 10.09.14
 Status: Offline

Hva' goer jeg saa, har du en brugsanvisning paa hvordan og hvorledes......

Jeg har jo faktisk ingen kontakt til Danmark mere..........
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
NFP
#56 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-03-2015 13:13

Bruger

Antal indlæg: 427
Tilmeldt: 10.02.14
 Status: Offline

Suk99 skrev:
Hva' goer jeg saa, har du en brugsanvisning paa hvordan og hvorledes......

Jeg har jo faktisk ingen kontakt til Danmark mere..........


Du faar vel din pension eller hvad det nu er fra Danmark ? Noget kontakt er der vel.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#57 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-03-2015 14:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Han har nok frasagt sig pensionen når nu fruen tjener så meget
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
NFP
#58 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-03-2015 15:56

Bruger

Antal indlæg: 427
Tilmeldt: 10.02.14
 Status: Offline

lindyras skrev:
Han har nok frasagt sig pensionen når nu fruen tjener så meget


Og saa faar han ovenikoebet 20,000 tilbage fra skattefar. Ikke daarligt.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
NFP
#59 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-03-2015 15:58

Bruger

Antal indlæg: 427
Tilmeldt: 10.02.14
 Status: Offline

https://www.nemid...

Saadan faar man nemID
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#60 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-03-2015 16:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Hva' goer jeg saa, har du en brugsanvisning paa hvordan og hvorledes......

Jeg har jo faktisk ingen kontakt til Danmark mere..........

https://www.nemid...

Saadan faar man nemID

Suk har bragt det på banen før men er ikke kommet videreved ikke
http://www.thaidk...ad_id=5798
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thai Police Search House of Deputy National Police Chief Alt det andet 6 25-04-2024 13:17
Turisme: når kvinder leder efter kærlighed Film, bøger etc 4 21-04-2024 12:09
Fighting flares at Myanmar-Thai border Nyheder på andre sprog 1 21-04-2024 11:49
THAI AIR ændre flyrute som følge af Iran Israel krisen. Flyselskaber 1 16-04-2024 15:10
Inside a Thai prison... and more stories Discover Thainess 9 28-03-2024 09:47

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.31 sekunder | 99,552,581 Unikke besøg | jQ Blog