Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Terrorangreb
Thaihans
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-02-2015 22:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 453
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

politikerne er rystede, jeg og mange andre siger, havde i forventet andet Gistrup fik ret endnu engang

læs dagens aviser

OVERBLIK Det ved vi om attentatforsøget i København
En mand er død og tre betjente er såret efter lørdagens skudangreb under et debatmøde i København. Her er hvad vi ved.

http://www.dr.dk/...183225.htm
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bebe
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-02-2015 08:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 103
Tilmeldt: 11.01.12
 Status: Offline

der sker lidt i Danmark

Nyt skyderi: Person dræbt foran synagoge
Endnu en person er afgået ved døden efter skyderi i København, oplyste Københavns Politi på et pressemøde kl 04 søndag morgen foran Politigården
http://ekstrablad...ge/5443273


Øjenvidner: Vi blev vækket af fire PET-fyre med maskinpistoler
Politiet har dræbt en mand på Nørrebro. Nu undersøger politiet, om han har forbindelse til lørdagens terrorangreb
http://ekstrablad...er/5443353

Ny skudepisode: Politiet dræber mand på Nørrebro
En tredje skudepisode har fundet sted tidligt søndag morgen. En mand er død efter en skudveksling med politiet
http://ekstrablad...ro/5443317
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Kent
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-02-2015 03:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 424
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-02-2015 13:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Man burde smide benzin på deres blomster og brænde lortet afAngry
Her lægger de blomster, hvor formodet gerningsmand blev skudt
http://nyhederne....blev-skudt
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-02-2015 00:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

maichai skrev:
Man burde smide benzin på deres blomster og brænde lortet afAngry
Her lægger de blomster, hvor formodet gerningsmand blev skudt
http://nyhederne....blev-skudt


blomsterne er fjernet for som de unge siger

det ikke er en tradition blandt muslimer at lægge blomster ved afdøde, og derfor blev de fjernet af respekt for den døde.

I stedet satte de unge hætteklædte mænd et skilt op, hvor der stod 'Hvil i fred. Må Allah være dig nådig'

Politiet var også massivt til stedet på stedet, inden den unge gruppe mennesker forlod stedet, mens de råbte 'Allah er stor' på arabisk

http://ekstrablad...et/5445518



når jeg læser og se videoen græmmer og væmmes jeg, imens jeg håber på at nu, må de gå op for politikerne at muslimres ret til at skabe sig og svine det danske samfund til, må og skal stoppes


se mere her om de ***** ja døm selv

Ven af Omar: De er selv ude om det - det var selvforskyldt
Abdullah var venner med den formodede gerningsmand bag terrorangrebet i København. Abdullah mener, at de dræbte selv var ude om det

http://ekstrablad...dt/5445654
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-02-2015 00:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

En ældre mand stoppede op foran blomsterne for at bede for den dræbte, men efter bønnen spurgte han, hvem der var død. Her svarede de fremmødte på stedet, at der var tale om den terrormistænkte, og det fik hurtigt manden til at fortryde.

- Det er ikke godt. Det har havde han ikke fortjent, sagde manden, mens han hastede væk fra stedet.

http://ekstrablad...et/5445518
Viser hvor uintegreret , uintelligente & uvidende de er om hvad der sker omkring dem er selvom de har levet langtid i et vestligt landSad
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-02-2015 00:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Viser hvor uintegreret , uintelligente & uvidende de er om hvad der sker omkring dem er selvom de har levet langtid i et vestligt land


integreret er de ikke det bliver de aldrig, de hører ikke til i et vestlig land

- Hvis man tegner profeten med en bombe, fortjener man at dø

http://nyhederne....man-at-doe

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-02-2015 00:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

- Hvis man tegner profeten med en bombe, fortjener man at dø
Nej Men hvis man udtaler sig sådan fortjener man at dø eller blive smidt ud af det land man åbenbart hader så meget så kan man komme hjem og passe kameler og bede til sin profet 6 gange om dagenSad
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-02-2015 14:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Kruttønden er alt for lille til sådanne store arrangementer, kan de ikke afholde det i Herning-hallerne næste gang.godag
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-02-2015 05:04
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hadet ulmer!!! de kære muslimer stopper ikke deres jagt på alle ikke muslimer, hvor når vågner Holger Danske op


Nørrebro imam opfordrede til krig mod jøder dagen før terrorangreb
Imam Hajj Saaed opfordrede i Nørrebro mosken Masjid Al-Faruq til krig mod jøder dagen før terrorangrebet i København

http://ekstrablad...eb/5450479


Indsatte med muslimsk baggrund jubler over drab i tv
Betjente må jævnligt fjerne hyldestsymboler for Islamisk Stat i de danske fængselsceller

http://ekstrablad...tv/5450539
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-02-2015 07:50
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Muslimkrigere-----Lad dem rejse til Irak og Syrien og hvis de kommer tilbage til DK så tag alle rettigheder fra dem og send dem på den lukkede..Alternativt udvises til Sverrige..
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-02-2015 11:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

her kommer sandheden i from af et læser brev skrevet til Ekstra bladet, fra en muslim der kom til danmark i 1968


Cherifs læserbrev


Noget mørkt, som er i gang med at vokse sig stærkere, er imod vore demokratiske principper, vores værdier samt vores eksistens, og vi må kæmpe mod dette mørke med nye og stærkere midler, end vi tidligere har gjort.

I dag leder alle vestlige regeringer efter en snedig måde til at undgå at finde kilden til radikalisering af herboende unge muslimer. I over 20 år nægtede politikerne at lytte til dem, som kendte til islam og dens subkultur. Nu skal prisen betales - i blod! Men vores regeringer lukkede ørene, holdt den ene hånd for munden og den anden for øjnene.

Hør nu godt efter: Vi er i krig.
Åben og regulær krig. Det vi har oplevet indtil nu, er kun begyndelsen af langt værre grusomheder i Danmark. Vi kan ikke forsvare os selv. Vi er totalt blottet, fordi politikerne har lammet vort demokrati. Når vores soldater sendes i kamp i udlandet, hindrer irrationelle restriktioner dem i deres indsats mod ritualmordere. Det samme problem bremser politiets - herunder også PET’s - arbejde på den indenlandske front. De kan ikke gå i krig med en arm bundet bag ryggen.

I stedet for den nuværende slaphed skal der erklæres krigstilstand i jagten på terrorister. Ja, det er en ekstraordinær og ubehagelig forholdsregel, som kan true demokratiske principper, men vi må først og fremmest bekæmpe fjenden. Vi er usikre på vores gader. Vores bevægelsesfrihed er alvorligt begrænset. Vi er bange for at sende vores børn ud i byen. Vi holder os tilbage fra at benytte vores ytringsfrihed. En håndfuldt rabiate indvandrere holder os som gidsler i vores eget land.

Radikalisering kan ikke helbredes. Radikalisering skal udryddes. Mens vi kæmper fysisk mod terrorister, som er født i Danmark og ubemærket færdes frit blandt os og kan myrde tilfældige, skal vi samtidig fjerne terrorens årsag. Den er imamer, som opfordrer unge letpåvirkelige muslimer til at bruge vold - inklusive skydevåben - mod tilfældige danskere. De baserer deres ”hjernevasknings” retorik på hvad der står i Koranen og Hadith. Når man ser, at tusinder af muslimer i fængsler og i deres ghettoer i Danmark, jubler hver gang de ser ISIS slagte en vesterlændinge, må vi erkende, at vi er i krig mod en talstærk hær, der er udrustet med had og i mange tilfælde også våben mod os.

At prøve med at dialoger med radikaliseret muslimer, deres forældre eller imamer - hvilket mange dansker tror er muligt - er simpelthen utopi. Jeg bliver rød i hoved hver gang jeg ser på fjernsynet en debat mellem kendte politikere som Claus Hjort Frederiksen og Henrik Sass Larsen under onsdagens debat på TV2 News, hvor de forventer at muslimske ekstremister er almindelig folk der tænker som os og kunne komme til forståelse. De tror at vi kan tale terroristerne til fornuft ved at fortælle dem, at deres metoder ikke er accepteret i Danmark og vi må insistere på, at de skal indrette sig efter vores kultur og leve regler. Disse politikere, Biskopper og en million lige tænkende danskere, lever i Shangri-La.

Fornuft, logik, medborgerskab, national loyalitet, taknemlighed og kærlighed for livet bliver totalt fjernet med et slag af radikaliseret muslimer, når det kommer til at vælge mellem disse vestlige værdier og, hvad de har hørt fra deres imamer om islams hellig urørlighed. Disse imamer er vores hovedfjender. Derfor kan vi ikke kæmpe mod disse med fornuft. Der skal introduceres nye love og regler med klar og utvetydig straf udmåling, der er lige så radikal som de radikale kræfter vi stå imod. Blandt disse, skal det være muligt at fratage statsborgerskab fra de religiøse baseret kriminelle og udvise dem for evigt.

Udover det, skal det årlig budget for PET og politiet tredobles, ja, tredobles. De næsten 800 millioner - et enegangs beløb - regering vil giv PET og politiet, er en dråbe i havet. Danskerne har intet imod at betale den rigtig pris for at genskabe den fredelige orden og velstand, de har bygget op i gennem mange generationer, og som nu trues med undergang.

Jeg spørger alle vores politikere: Hvad skal der til for at I vågner op og erkender, at vi er i krig her i Danmark? Hvornår vil I begynde at håndtere situationen alvorligt? Skal Folketinget sprænges i luften?

Det er jeres ansvar at sikre vores eksistens og give os tryghed på gaden tilbage. I skal begynde med at udvise de imamer, der udspreder had og opfordrer til krig mod danskerne!

Je suis Danmark.

kilde http://ekstrablad...en/5450777
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Suk99
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-02-2015 13:08

Bruger

Antal indlæg: 286
Tilmeldt: 10.09.14
 Status: Offline

Danmark slikker disse terrorister langt op i roeven, det er sq da til at braekke sig over........

Og visse Danskere elsker at svine andres religion til, det er sq ogsaa til at braekke sig over.

Saa fuck Danmark !
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tofte
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-02-2015 19:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 49
Tilmeldt: 25.02.13
 Status: Offline

Suk99 skrev:
Danmark slikker disse terrorister langt op i roeven, det er sq da til at braekke sig over........

Og visse Danskere elsker at svine andres religion til, det er sq ogsaa til at braekke sig over.

Saa fuck Danmark !



Så husk lige at kontakte kommunen, og afmeld din førtidspension. !
One flew east, One flew west, One flew over the cuckoo's nest....driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Suk99
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-02-2015 05:15

Bruger

Antal indlæg: 286
Tilmeldt: 10.09.14
 Status: Offline

Det har intet med min pension at goere, jeg eg er blot ved at braekke mig over DK.

Det meste af verden griner af DK. og med god grund !

Den danske regering pisser paa danskerne..................
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-02-2015 07:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1907
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

en gammel sag fra 11. maj 2011 - Klumme af Cherif el-Ayouty

Forsvar danskheden



Muslimske, egyptisk-fødte Cherif el-Ayouty opfordrer til et forsvar for danskheden.

Jeg blev dansk


Jeg tager det en gang til, så der ikke er nogen tvivl: Jeg er muslim, jeg stammer fra Egypten, jeg har levet blandt folk fra alle religioner på jorden, jeg blev gift med en kristen i en kirke, min søn er kristen, jeg har været gift med en jøde og en muslim - dog ikke samtidigt -men først og fremmest er jeg dansker.

Mit land er Danmark, som jeg vil forsvare med mit liv, hvis nødvendigt. Jeg har levet hele mit voksne liv i Danmark og føler at det er her, jeg hører til.

Derfor har jeg brugt de sidste fem år til at bekæmpe islamisterne over hele verden, da jeg ved, hvor skadelige deres tankegang, deres planer og fremtidsvisioner er for den verden, jeg har opholdt mig 43 år i.

Det samme har jeg gjort med de indvandrere, som jeg betragter som u-integrerbare i vores samfund, og som derved skaber et væld af problemer for os.

Læg jer ikke flads på ryggen

Vi danskere skal på den baggrund se at komme et skridt videre, når det gælder vores syn på og relation til indvandrere og integration i Danmark.

Vi skal begynde med at glemme alt om, hvorfor og hvordan indvandrerne kom ind i landet. Faktum er, at de er her, og der er ikke ret meget, vi kan gøre for at få de u-integrerbare af slagsen til at forlade landet.

Men vi skal ikke lægge os fladt på ryggen og lade dem danse på vores maver af den grund.

Vi skal derimod lave om på vores ”danskhed”. De fleste danskere er vokset op præget af kristne værdier.

Vi er høflige, eftergivende, tålmodige, venlige, gæstfrie, hjælpsomme, modtagelige for alt fremmed og har ikke lyst til at vise vores ubehag eller kritisere offentligt.

Disse værdier er grundlaget for at danskerne kunne bygge et af de bedste - hvis ikke det bedste - samfund i verden og derfor skal vi ikke opgive en eneste af disse værdier, da de udgør fundamentet for fortsat udvikling.

En helt ny situation

Det danske samfund har aldrig før i historien været udsat for en situation, hvor selve samfundets struktur krakelerede.

Ikke engang når nationen tidligere oplevede angreb fra fremmede magter, eller da vi var besat i fem år ændredes det underliggende fundament. Tværtimod blev det stærkere.

I dag er det noget andet. Fundamentet er nu udsat for anslag, der har påvirket samfundets inderste kerne – desværre med vores egen tilladelse. Det er som en virus, man først opdager, når man pludselig bliver rigtigt syg.

En virus bruger kroppens egne biologiske mekanismer til at narre immunforsvaret til ikke at reagere på angrebet. U-integrerbare indvandrere anvender de samme metoder som en virus.

Metoden er uafbrudt at minde os om, hvad vores danskhed forlanger af os:

Hvis jeg slår dig på den ene kind, så må du (ifølge din danskhed) vende den anden kind, så jeg kan slå dig en gang til. Du skal acceptere mig som jeg er. Du skal indrette dig efter mine ønsker og min måde at leve på.

Du skal hjælpe mig med alt, hvad jeg har brug for. Hvis jeg kommer på tværs af dine love, så er det dig, der fik mig til det. (Look what you made me do). Dine værdier tvinger dig til at lade mig leve på de præmisser jeg voksede op i – og endda hjælpe mig med det.

Dine danske værdier tvinger dig til at lade mig leve, som jeg vil efter mine regler og mine sociale love, som min oprindelige kultur og religion har lært mig. Jeg har altid ret, selvom du beviser det modsatte.

Hvor længe endnu?

Hvor længe tror vi, at vores samfund holder under disse betingelser?

Bliver vi glade, når vores piger bliver massevoldtaget på åben gade? Bliver vi glade, når vores drenge bliver skudt eller stukket ned på åben gade? Bliver vi glade for at vores nationalretter som rullepølse, frikadeller, leverpostej, svinekoteletter og flæskesteg bliver fjernet fra ethvert cafeteria på fabrikker, kontorer, skoler og arbejdspladser?

Bliver vi glade, når vi ser en flok piger med påklædninger, som er så u-dansk som muligt, samlet fjernt fra resten af de tilstedeværende, på skoler, universiteter, forlystelsessteder og på arbejdspladserne? Bliver vi glade, når vi ved, at disse pigers basale menneskerettigheder undertrykkes af deres egne mænd, af mændene i familien og omgangskredsen?

Hver gang vi er eftergivende og indfører særbehandling af u-integrerbare muslimer bliver betragtet som en sejr for dem og som et nederlag for os.

Hvor længe skal vi blive ved med at leve i påtaget uvidenhed om, hvad det er u-integrerbare muslimer i hele verden betragter som en sejr for deres ideologi?

De u-integrerbares mange sejre

U-integrerbare muslimer sejrer hele tiden i deres kamp mod os, de vantro, de faldne, de kristne, de vestlige, mens vi ikke bekymrer os om deres indtog og fremgang i hvert eneste lag i vores samfund.

Hver gang muslimer jubler, er det fordi, de har ”vundet” et slag i deres kamp mod os. Problemet er, at vi ikke kan eller ikke vil se deres sejr og vores nederlag, når det sker.

Vores ”immunsystem” registrerer ikke deres tankesæt som en fare!

Lad mig her beskrive hvad u-integrerbare muslimer betragter som en sejr for dem og som endnu et nederlag for os.

Når et minaret bliver opført i et kristent land, bliver nyheden spredt i den muslimske verden, hvor det bliver festet og jublet.

Muslimer beder til Allah om at gøre det muligt, at den tusinde minaret bliver opført i Europa, og når dette er sket, vil de fortsætte med at bede om Allahs hjælp for minaret nr. 10.000.

Når en kvinde med muslimsk tørklæde bliver indsat i en ledende stilling i Vesten, bliver tildelt en plads som lærerinde eller bliver valgt til en lovgivende plads i et vestligt parlament, bliver der festet hos muslimer.

Når u-integrerbare muslimer under en vielse kører i en kortege af biler med hånden på hornet og laver et gevaldigt spektakel på vore mest idylliske steder i København (hvor jeg oplever dette gentagne gange) såsom ved Langelinie, Havfruen, Amalienborg, Rådhuspladsen bl.a., er det for at de kan slå sig for brystet i stolthed over, at de gnider vores næser i asfalten og viser os, at de kan gøre, hvad de har lyst til, selvom de ved at det generer os.

Hver gang u-integrerbare muslimske indvandrere gennemtrumfer deres ønsker om separate bade tider for deres kvinder, tørklæder for deres børn i børnehaver, fjernelse af svinekød fra cafeteriaer, retten til at bede midt i arbejdstiden, oprettelsen af en koranskole, retten til at holde fri under deres religiøse ceremonier, fjernelse af alle tegn på kristendom fra de steder, de befinder sig, betragter de alle disse ting som sejre over os.

Hver gang en dansk eller vestlig soldat dør i Afghanistan, bliver der jublet i de u-integrerbares huse!

Drop eftergivenheden

Hvor længe skal vi blive ved med at give den ene del efter den anden af vores danskhed væk? Hvor længe skal vi blive ved med at give køb på vore værdier?

Til dem, der siger, det er for sent at gøre noget, vil jeg gerne sige: ”Alle kan gøre noget, nu og her!

Hold op med at være eftergivende over for muslimske ønsker om særbehandling. Forlang Integrationsministeriet nedlagt sammen med alle socialkontorer, der arbejder med indvandrernes sager.

Disse institutioner er blevet omdannet til en industri med tusindvis af ansatte, som retfærdiggør deres arbejdspladser ved hjælp af u-integrerbare muslimer og deres håndlangere, der kræver utallige former for særbehandling.

Vi skal ændre på vores danskhed og tillade os selv at vise vores ubehag ved synet eller oplevelse af det, vi ikke kan lide.

Indvandrere skal klare sig selv. De skal have skaffet sig arbejde før de kommer og skal ikke regne med særbehandling eller gives retten at leve på socialhjælp til de dør.

Sådan har jeg og ti tusinde andre muslimske indvandrere gjort!

http://www.trykke...kheden.htm
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-02-2015 03:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Manden har jo ret, det har vi andre forstået. Men det har de politisk korrekte taburet klistre inde på tinge ikke, og opfatter det nok ikke før det er for sent desværre for Danmarkved ikke Så længe man bliver ved med at lukke dem man kalder flygtninge ind i Danmark. Jeg kalder dem ikke flygtninge jeg kalder dem ved deres rette navn Allas udsendte klap
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.30 sekunder | 100,000,661 Unikke besøg | jQ Blog