Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
SAS-direktør: Det bliver gratis at flyve med SAS i 2018
nick
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-12-2014 13:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 288
Tilmeldt: 01.12.09
 Status: Offline

I fremtiden skal SAS ikke tjene penge på flyrejser. Priskrigen mod Norwegian er allerede tabt, siger norsk SAS-direktør.

Det skal være slut med at konkurrere med Norwegian på pris, lyder det fra SAS' norske salgs- og marketingchef, Eivind Roald. Allerede i 2018 kan det nemlig være gratis at flyve med SAS. Kunderne skal kun betale skatter og afgifter, resten skal finansieres af reklamer og mersalg.

"I dag accepterer man reklamer på Spotify mod gratis musik. På samme måde vil du kunne få en gratis flyvetur mod at du skal modtage en del reklamer," siger han til det norske erhvervsmedie e24.no.

læs her http://www.busine...sas-i-2018
kat
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
LungW
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-12-2014 07:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 347
Tilmeldt: 28.09.14
 Status: Offline

Det er nok bedst at de bare lukker og slukker, deres tid er ovre, trist...

Lad os mindes hvad SAS var engang:

http://politiken....til-i-dag/
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
mp
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-12-2014 07:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 15.11.14
 Status: Offline

LungW skrev:
Det er nok bedst at de bare lukker og slukker, deres tid er ovre, trist...

Lad os mindes hvad SAS var engang:

http://politiken....til-i-dag/


Ja, for mig er SAS allerede historie, men trist er det da.

De mest udskældte personalegrupper i SAS er vel kabinepersonalet og piloterne, men for mig har de to grupper altid været fornemme repræsentanter for SAS, derimod har ledelsen i mange år bestået af røven af fjerde division, og resultatet, ja det kender vi jo.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
LungW
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-12-2014 07:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 347
Tilmeldt: 28.09.14
 Status: Offline

Helt enig, det personale er 1. kl., her en artikel om en af dem:

http://politiken....enskopper/

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
NFP
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-12-2014 10:39

Bruger

Antal indlæg: 427
Tilmeldt: 10.02.14
 Status: Offline

LungW skrev:
Helt enig, det personale er 1. kl., her en artikel om en af dem:

http://politiken....enskopper/



Har stort set aldrig kunnet klage over service paa SAS. Jeg plejer at joke med at da jeg startede med at flyve med SAS var stewardesserne paa alder med mig og det er de stadigvaek. Den joke holder nok ikke mere da jeg er gaaet paa pension.

Tidligere var det dyrt at flyve og engang fra KBH til BKK var vi 16 passagerer paa en DC-8. Jeg har aldrig haft saa meget plads.

SAS hjalp jo ogsaa THAI bl.a. ved at eje 30% af THAI samt leverede diverse service ydelser saa som skandinaviske piloter, danske kokke i Bangkok koekkenet osv. Chefen for THAI var en dansker ved navn Niels Lumholdt.

Een af THAI's internationale ruter til at starte med var Australien. Det foregik faktisk med et SAS DC-8 fly. Naar flyet var landet i Bangkok kom der lige en kaempe magnet stribe paa flyet saa det blev forvandlet til THAI.

Ren nostalgi.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-12-2014 10:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Det skal være slut med at konkurrere med Norwegian på pris,


Norwegian skal man ikke være bange for, nej fjenden er og bliver QatarAirways.com de har penge nok og kan vente på at de andre går fallit
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-12-2014 18:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Nå hvad fanden yindee, så flyv da med muslimerne, og spar et par skillinger, det er der mange danskere der gørhej
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-12-2014 01:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

skipper skrev:
Nå hvad fanden yindee, så flyv da med muslimerne, og spar et par skillinger, det er der mange danskere der gørhej


Tak Skipper jeg flyver nu med KLM når det er muligt , begge flyselskaber bruger tysk personale så det må vi leve med
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
IKC – Internationalt Kristent Center (Gratis dansk-undervisning i København) Alt det andet 1 07-01-2024 18:13
Flere hundrede thailændere bliver evakueret fra kampe i Myanmar Nyheder på dansk 1 20-11-2023 12:27
Toke giver russere gratis husly på sine hoteller Hele Thailand 6 08-04-2022 11:51
Det er ikke altid man bliver snydt Hele Thailand 5 20-03-2022 12:18
20 millioner liter øl bliver hældt ned under verdens største gadefest **Baren** 3 27-05-2021 19:19

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.28 sekunder | 97,890,356 Unikke besøg | jQ Blog