Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Skik og brug
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Benjamin Holst, the notorious traveller with one swollen leg
M55
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2014 03:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

ok venner og veninder Grin her får i en halvgammel nyhed og en ny, vi starter med den gamle

Tourist police, charity rescue German beggar

www.thai-dk.dk/uploads/,,,,jhgtfrde.jpg


The tourism police and a German charity have come to the aid of a German man with excessively swollen legs, found begging near Khao San Road in Bangkok, after his photos were distributed and shared on social media.

Chumphol Thiangtham, chairman of the Deutscher Hilfsverein Thailand eV, said yesterday that Benjamin Holse had been put up at a guesthouse following coordination between his organisation and officials from the German Embassy. The man will be taken to the embassy on Monday to be given a new passport after further verification of his identity.

Chumphol said the German organisation officials had earlier approached Holse and offered help but he had turned it down. Tourism police, after learning about Holse from social media, stepped in and contacted Chumphol again for help, he added.

He said Holse had arrived in Thailand on September 2 by a Chinese Eastern Airlines flight on a one-way ticket. A tourism policeman, Pol Lieutenant Piyaphong Bukhunthos, said police first contacted Holse on Wednesday and the German had said his passport, wallet and other documents had been stolen.

A police Facebook page later quoted Holse as saying that the excessive swelling on his legs was a congenital symptom and his condition was neither elephantiasis nor painful.

http://www.nation...43746.html


se det er/var en lidt sørgelig historie, stakles mand tænke mange, de samlede penge ind, så han kunne købe en flybillet, få sig et nyt pas, lidt godt at spise og et sted at bo, mens han venter på fly og pas selv lommepenge er der blevet til

vi/jeg kan konstaterer at næste kærligheder florerer i smiles land hip hip hurra for det

Her kommer den nyeste nyhed

Manden den stakles tysker kørte i fin taxi til Pattaya hvor han nu opholder sig på gaden og tigger
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2014 04:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hej

i følge thai tv har tyskeren fået ca 50.000 baht af Thaier der syntes det var synd for manden , han er arresteret af politiet i badebyen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
per1234
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2014 05:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 883
Tilmeldt: 19.12.11
 Status: Offline

nogle faranger er bare Sad formeget
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dutling68
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2014 09:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 101
Tilmeldt: 09.06.09
 Status: Offline

ja han hygger sig rigtig....https://www.faceb...=1&theater
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
hassel
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2014 10:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 278
Tilmeldt: 04.08.09
 Status: Offline

dutling68 skrev:
ja han hygger sig rigtig....https://www.faceb...=1&theater


www.thai-dk.dk/uploads/werewerewgf56.jpg
husk at leve livet mens du kan, om lidt er kaffen klar Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
hassel
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2014 10:59
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 278
Tilmeldt: 04.08.09
 Status: Offline

German beggar spends donated cash drinkin' and partyin' in Pattaya

The public will be relieved to know the destitute farang beggar with the swollen foot last seen rescued from the streets of Bangkok for repatriation to his homeland is doing just fine – waaay fine.

Days after Benjamin Holse was found sleeping on Khaosan Road and given a hotel room while his embassy arranged for a new passport and ticket home, the 29-year-old German reportedly skipped out and is currently having an awesome time in Pattaya, sex tourism capital of the world.

It was only Friday when photos shared online led tourist police Friday to find Holse. Deutscher Hilfsverein Thailand, an organization that aids German citizens, paid for him to stay in a hotel until they could take him to the embassy, according to a report on Thailand Police Story.

For "duping the entire nation," the national police account said Holse was detained yesterday for questioning by Pattaya police.

They ultimately released him because there was nothing to charge him with, as being a dick is not a crime – especially in Pattaya.

Since then Benjamin has been seen spending the donated THB50,000 cash in a bar, drinking and partying.

du kan læse mere og se flere foto af tumpen her

http://bangkok.co...in-pattaya
husk at leve livet mens du kan, om lidt er kaffen klar Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Suk99
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2014 14:37

Bruger

Antal indlæg: 286
Tilmeldt: 10.09.14
 Status: Offline

Han er en skaendsel for os andre SOM kan opfoere os ordentligt, han skulle ha' en stor lussing......
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2014 15:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

her snupper de svinet han bliver måske udvist

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-09-2014 04:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

German 'victim' caught having fun in Pattaya


www.thai-dk.dk/uploads/,,,,30244151-03_big.JPG

Man with swollen leg detained, may be deported; social media fumes over abuse of Thai generosity

AFTER ATTRACTING sympathy and donations from Thais in Bangkok, a German with an excessively swollen leg was seen enjoying drinks and the nightlife in Pattaya on Wednesday night. Tourist police have detained Benjamin Holse, 29.

Lt-Colonel Arun Promphan of the Tourist Police Division said yesterday the German Embassy would be informed of the latest development and Holse would be deported.

Holse sneaked away from a Bangkok hotel that a German foundation had arranged for him to stay in while waiting for the issuance of a passport earlier this week. The German initially claimed his passport was stolen.

Taxi motorcyclists in South Pattaya said yesterday they recognised Holse from his pictures in the news when he showed up on Tuesday night.

Holse was described on social media as a poor man whose money and passport had stolen in Thailand and who ended up begging for money on Bangkok streets.

Chumphol Thiangtham, chairman of Deutscher Hilfsverein Thailand eV, said on Sunday the German organisation had approached Holse and offered him help before his case went viral on the Internet, but he turned it down.

Tourist police, after learning about Holse, then contacted Chumphol and asked him to help the German, he said.

The taxi motorcyclists in Pattaya claimed that Holse showed off more than Bt40,000 when they recognised him. "He also gave us money, telling us to get him some beer and some girls for him to sleep with," one of the taxi motorcyclists said on condition of anonymity.

He claimed Holse did not like the girl they brought for him and decided to check out Pattaya Walking Street himself.

During his trip to Pattaya, many pictures of Holse were taken and uploaded onto social media.

Once again pictures of him created a stir, but there was no sympathy this time.

Thais are angry because it seems he preyed on their generosity.

A hotel employee in Pattaya claimed a drunk Holse called Thais stupid for giving him money.

Tourist police who accompanied Holse to a hotel in Pattaya on Wednesday night said the German had just Bt7,000 left.

According to the tourist police, Holse claimed he came to Pattaya to meet a friend but his friend did not show up.
http://www.nation...44151.html
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-09-2014 10:53
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hej
det ser ud til at han bliver udvist af thailand, han kommer igen vent og se

Deportation request for dishonest German Beggar from Pattaya Tourist Police

http://www.pattay...st-police/
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
per1234
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-09-2014 04:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 883
Tilmeldt: 19.12.11
 Status: Offline

Sidste nyt i sagen

Pattaya Immigration Cancel Visa and Deport Dishonest German Beggar

It was confirmed on Friday that Immigration Senior Officers cancelled the current visa for the dishonest German Beggar, who was believed to be begging for money during the day and using the money to buy drinks and female companionship at night. -

Under the Immigration Act of 1979, Chapter 2 Section 12, Mr. Holst has now been ordered to leave Thailand and on Friday was transferred to the Immigration Detention Center in Bangkok where he awaits deportation.

http://www.pattay...an-beggar/


han kommer til at opholde sig her den næste stykke tid, et meget hyggeligt sted Grin


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-09-2014 12:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

har været på gæste visit på stedet et par gange "the Immigration Detention Center in Bangkok" er det alle værste sted at komme til, alt for mange i hver celle maden eller mangel på samme er ikke det bedste du kan få
folk der kommer ud derfra efter bare en uges ophold ønsker aldrig at komme der igen

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi8
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-09-2014 07:11

Bruger

Antal indlæg: 375
Tilmeldt: 20.11.13
 Status: Offline

Jeg tror nu ikke han kommer ind i landet igen. Immigration politiet har altså rigtig godt styr på det. Jeg blev stoppet af tre cevilklædte mænd fra immigrations politiet på gaden i Bangkok for et par uger siden. De går rundt og checker op på om os "Faranger" har visaet i orden så de viste deres legitimation, på min opfordring, og spurgte efter mit pas. Det havde jeg ikke med men viste dem i første omgang mit Thai kørekort. De ringede et eller andet sted hen og efter lidt venten gav de mig mit kørekort tilbage og sagde alt var i orden. Jeg stod derefter og talte lidt med den ene af dem mens de to andre undersøgte en person fra Australien som jeg havde stået og snakket med forinden. Efter lidt tid viste ham som man fornemmede var chefen mig et foto på sin mobiltelefon. Billedet var det som var taget af mig i Suvarnabhumi da jeg sidste gang kom ind i Thailand efter et besøg i Danmark. Han fortalte mig igen at alt var ok. Han sagde han kunne at jeg havde Retirement visa gyldigt indtil 5. marts 2015 og at jeg var kommet ind sidst 13. maj i år. Ham den anden de undersøgte som iøvrigt var en flygtig bekendt af mig og fra Australien tog de med sig og jeg har ikke set ham siden, selvom jeg har ledt efter ham i området hvor jeg ved han bor/boede. Må nok sige at jeg var noget forbløffet over denne styr på tingene. Jeg har ofte tænkt på når jeg er rejst ud eller ind hvad der mon bliver af alle de fotos og immigrations papirer i lufthavnen men de har altså en mission.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi8
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-09-2014 09:44

Bruger

Antal indlæg: 375
Tilmeldt: 20.11.13
 Status: Offline

Det skal måske lige nævnes at ham Australieren stod og solgte nogle brugte ure fra et bord han havde slået op på fortovet. Det havde han gjort gennem et par uger og det var derved jeg kom i kontakt med ham. Jeg stoppede op hver dag og snakkede lidt med ham da det var tæt på min bolig.
Dette ursalg var, i første omgang, grunden til at immigrations politiet tog ham med. De bad ham simpelthen om at få skidtet pakket sammen og følge med dem. Jeg prøvde at hjælpe ham lidt ved at sige til dem at det faktisk var hans kærestes lille gesjæft men kunne godt mærke at det skulle jeg absolut ikke blande mig i, så jeg klappede selvfølgelig i. Faranger skal nok nærmest have arbejdstilladelse for at drive den slags virksomhed selvom man synes at det hører bagatellerne til. Hvorvidt han visa forhold iøvrigt var i orden ved jeg ikke. I hvertfald er han forsvundet fra området så om han er blevet sat fast eller sendt hjem ved jeg ikke.
Det er vigtigt at man har tingene på det rene!
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-09-2014 12:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Soi 8 Skrev
Jeg tror nu ikke han kommer ind i landet igen. Immigration politiet har altså rigtig godt styr på det.


det er ikke svært at komme ind i thailand igen selv om du er udvist

1. du skifter navn

2 du får et nyt pas

3 laver om på frisuren bliver klippet skallet eller får langt hår

det var opskriften hvis du får brug for det en skønne dag griner

soi8 skrev
Det skal måske lige nævnes at ham Australieren stod og solgte nogle brugte ure fra et bord han havde slået op på fortovet.


ja og det er fordumt, om det er hans eller hans pigens bod, er underordnet han skal have en arbejdstilladelse som han slet ikke kan få, faranger må ikke udføre den slags arbejde
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
per1234
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-11-2014 01:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 883
Tilmeldt: 19.12.11
 Status: Offline

I følge denne internet side https://www.faceb...nn?fref=ts

www.thai-dk.dk/uploads/10422168.jpg

har vores ven ven Benjamin Holse nu taget ophold i Københavns gader


www.thai-dk.dk/uploads/.Benjamin Holse-1.jpg www.thai-dk.dk/uploads/.Benjamin Holse-2.jpg
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-11-2014 09:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Ja, han har "plattet" sig gennem flere lande her den senere tid. Startede åbenbart i Japan / Kina.
https://www.faceb...in.holst.7
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-11-2014 14:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

yindee skrev:
hej

i følge thai tv har tyskeren fået ca 50.000 baht af Thaier der syntes det var synd for manden , han er arresteret af politiet i badebyen




Med al respekt , så tror jeg ikke der er én thailænder der har givet ham noget som helstkat
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
farang
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-11-2014 15:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 457
Tilmeldt: 28.05.11
 Status: Offline

den unge mand kommer rundt i verden han har også været i Japan


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-11-2014 15:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Hvis det er ham, så har han da nået længere i livet end digGrin
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Notorious monk caught in Pattaya Nyheder fra Pattaya 1 26-06-2015 08:13

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.73 sekunder | 97,859,953 Unikke besøg | jQ Blog