Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Lady Drinks.
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-09-2014 13:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Ak ja, det var noget af det første man lærte at ikke købe som sømand.
For det første var det ikke en drink, og for det andet var det ikke en lady der skulle drikke den.
Men jeg er da faldet i vandet et par gange alligevel må jeg indrømme.

Jeg husker specielt engang i Buenos Aires hvor jeg var gået alene i land og landede på en luder bar der lå nede i en kælder.
En kold øl kom lynhurtigt, og det gjorde en skidesød pige også, hun spurgte selvfølgelig straks efter en drink, mistænksom som jeg var, spurgte jeg hvad den kostede, og bartenderen sagde den kostede det samme som min øl, nå det lød jo tilforladeligt da øllet var billigt.

Det viste sig hun hældte sin øl op i bittesmå glas, ikke meget større end et svensk snapseglas, og hver gang hun lavede en Bottom-up, så kostede det en ny drink.

Hold da kæft en regning jeg fik, og omgivet af ca.5 truende pimps måtte jeg til lommerne.

Senere vendte jeg tilbage, i selskab med donkeymanden og 3 matroser, men da havde de lukket butikken, dagens fortjeneste var hjemmesmile
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-09-2014 14:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Hold da kæft en regning jeg fik, og omgivet af ca.5 truende pimps måtte jeg til lommerne.

Hvar det dengang du var meget ung ???
i dag havde du vel stoppet piben med spinat eller som du kalder den grøndsag hembrandt og så var de ca.5 truende pimps da fløjet af gårde og af baren det er vel ikke noget problem for en dansk sailor (skipper)Grin

Senere vendte jeg tilbage, i selskab med donkeymanden og 3 matroser

I et tidligere indlæg mente du jeg gemte mig bag konen Men nu kan jeg se hvad du altid har gemt dig bagved der kom det sande ansigt frem 4 mand med dig sikke en forskrækkelse hvad tøsse skipperen måtte ind under dunkeymandens og 3 matrosers skørter UHA stor mand kom tilbagegrinergrinergriner Ja jeg griner sku endnudriller
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Suk99
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-09-2014 06:20

Bruger

Antal indlæg: 286
Tilmeldt: 10.09.14
 Status: Offline

At stikke en pige lidt moent, jamen det er da okay, men proever de bevidst at tage roeven paa mig er der lukket for det varme vand, jeg er jo ikke helt idiot.

Er pigen soed og rar, jamen sa gi'r jeg da ogsaa altid lidt moent til hende........men man bestemmer trods alt selv over sine penge.

Nu er jeg jo i Isaan nu, og her er da altsaa lidt langt imellem snapsene.

Kan i alle have en god dag....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-09-2014 06:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

Yindee skrev i replikboksen
Stik pigen en hund og hun er glad og tilfreds music husk hun er der for at tjene penge ikke forde du er en @handsome man


ok går du på luder bar og snakker med en af pigerne uden at tage hende med hjem Grineller giver en drink eller to er det vel ok at stikke hende en hund som yindee skriver piger er på arbejde
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-09-2014 07:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline


ok går du på luder bar og snakker med en af pigerne uden at tage hende med hjem Grineller giver en drink eller to er det vel ok at stikke hende en hund som yindee skriver piger er på arbejde

Glæden er ikke at få glæden er at give og hvis pigen er sød at snakke med hvad fanden betyder en ekstra 100 sådans
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-09-2014 07:17



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja giv da pigen nogle penge, det med de lady drinks, det jo nærmest noget dem der ejer baren forlanger de vil have pigerne skal hive ud af en.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-09-2014 07:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

jsh71 skrev:
Ja giv da pigen nogle penge, det med de lady drinks, det jo nærmest noget dem der ejer baren forlanger de vil have pigerne skal hive ud af en.


hørt Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-09-2014 07:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Jeg kan huske på Ugly Ducky baren i Kata på Phuket når der blev ringet i klokken skulle alle pigerne og de var mange gerne 12-14 stykker have barcardi breacer for det var det dyreste og så var det dobbelt pris når det var lady drink Shock Men når så en af ejerne ringede med klokken så fik alle små grå for det var det billigste ved ikke
Når klokken var hen ad 16 var baren fyldt til bristepunktet og alle skulde hive i klokken god forretning for ejerneølkrus
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-09-2014 07:53
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

yindee skrev:
jsh71 skrev:
Ja giv da pigen nogle penge, det med de lady drinks, det jo nærmest noget dem der ejer baren forlanger de vil have pigerne skal hive ud af en.


hørt Thumb


Foregår det lidt diskret, så er der jo også chance for at hun ikke skal dele med alfonsen (barejeren).
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-09-2014 14:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline


SÅ ER DEN VIST SAT PÅ PLADSGræder
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Horisont - Lady Boys Billeder/Videoer fra livet i Thailand 5 18-07-2021 18:24
Short Time Lady Central Thailand 2 18-09-2020 08:40
Thirsty snake drinks water from hiker's palm during drought in Thailand Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 08-03-2020 14:16
Thai Lady Sexy Dance Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 11-02-2020 11:57
The little old lady from Orghanistan Udenfor Thailand 2 22-08-2017 16:36

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.59 sekunder | 99,385,801 Unikke besøg | jQ Blog