Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Diverse
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Narkosmugling af politiofficer.
AL 48
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-08-2014 08:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Ikke så mærkeligt at smuglerierne er så svære at bekæmpe. Hvor mange år har han mon draget fordel af sin "insiderviden"?? Shock

Chiang Mai Anti-Drug Police Chief Arrested For Drug Delivery
CHIANG RAI — A drug smuggler arrested with more than 800,000 tablets of methamphetamine this afternoon was discovered to be a high-ranking police officer tasked with cracking down on illegal drugs.


Pol.Lt.Col. Chamnarn Phoomphaichit was arrested at a checkpoint near the Thai-Myanmar border in Chiang Rai province after officers searched his vehicle and found large amounts of narcotics hidden in two bags.

According to a statement from police, the search of Pol.Lt.Col. Chamnarn's car turned up at least 800,000 meth tablets and one kilogram of crystal meth. The confiscated items are said to be worth more than 200 million baht.

Police say Pol.Lt.Col. Chamnarn is the deputy commander of the Chai Prakarn Police Station in Chiang Mai province. He is also known as a tough anti-drug crusader among Region 5 police officers, police say.

Pol.Col. Wirat Soomnapan, an officer with the Chiang Rai police force, said police are interrogating the suspect to find out more about the drug network he allegedly works for.
http://en.khaosod...te=06§ion=
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-08-2014 09:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

han er nok helt uskyldig, nå nej men det var den første gang hvis du spørger ham selv,

han er ikke den første politi officer der bliver taget for narko og han er ikke den sidste, politiet klager over den lille løn som de får udbetalt, alligevel kører de rundt i store fine nye biller og bor i store huse, utroligt at der er råd til det på den lille løn
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-08-2014 11:41

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

alligevel kører de rundt i store fine nye biller og bor i store huse, utroligt at der er råd til det på den lille løn


Nåe det er da alle de penge konerne tjener som penge udlånere griner
Og nå ja så har de jo deres daglige racia hvor de krasser penge ind.. Og ikke at forglemme alle de x 500,- de tjener som såkaldte vagter.
Det kan godt være lønnen ikke er så høj, men når det hele er lagt sammen tjener de ret godt.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-08-2014 13:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

her ser jeg dagligt at en politi kone sælger yappa det foregår helt åbentlyst uden for mit vindue så hun må jo være god beskyttet hun ankommer i sin bil og når hun har parkeret lige uden for fallangens vinduer kommer de unge knægte på motorbike og køber Sad i starten troede jeg det var den lokale luder men nu har min kone forklaret mig det rette sammenhæng ved ikke og jeg skal fandme ikke op og melde en politimands kone. Såeee
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Kent
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-08-2014 04:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 424
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

Som politibetjent har du fri bolig, fri lægehjælp,adgang til billige lån, og en god pension

de skulle skamme sig i forhold til den alm. arbejder har de det rigtigt godt
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-08-2014 09:05
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

Ikke så mærkeligt at smuglerierne er så svære at bekæmpe. Hvor mange år har han mon draget fordel af sin "insiderviden"??


uha uha, det har den "gode dygtige politibetjent" og hans venner gjort i meget lang tid

Police arrest wife of drug suspect cop

A safe containing 15 gold bars worth around 2.9 million baht was yesterday seized from the home of Pol Lt Col Chamnan. Chiang Rai police also arrested two more suspects — a 32-year-old Shan man identified only as Pok, from Myanmar's Taungyi province, and 30-year-old Mei Srinathreethandorn.

http://www.bangko...uspect-cop
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.21 sekunder | 99,074,236 Unikke besøg | jQ Blog