Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Diverse
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Sidste nyt fra rabarberkvarteret.
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2014 15:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Nu er det snart et stykke tid siden jeg sidst skrev om vore trængsler her i Sweden, håber vores Bornholmer læser med.

Egentlig er alt ved det gamle, bare værre, Nærpolitiet har fået smadret sine glasdøre igen igen, og supermarkedet har fået smadret et udstillingsvindue igen igen.
For et par uger siden blev fodboldbanen(kunstgræs) futtet af, en af rabarberne gik rundt og hældte noget der så ud som vand på banen, mens de spillede.
Spillerne troede det var vand, og spillede videre, med det resultat at der også gik ild i en af rabarberne da han satte ild til det!
Kommunen har afslået at lægge nyt kunstgræs på da det ikke er på budgettet for dette årThumb
Beboerne er nu begyndt at klage over fodboldspil frem til klokken 4 om morgenen, med heppekor og trommer, men ærlig talt så ligger de som de selv har redt, de kan jo bare holde opsyn med deres lorteunger.

Den sidste genistreg er at de har brændt endnu et hus af der bliver brugt til affalds sortering, så hvor skal de nu smide deres affald?
Jeg forstår simpelthen ikke at de ødelægger det de selv skal anvende i dagligdagen, det tyder på de ikke har for mange møbler på øverste etage.

Nå vil de indkalde til møde med lokal politikerne, da det åbenbart er dem der er noget galt medGrin
Og så må vi jo se om det hjælper.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi7
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2014 16:51

Bruger

Antal indlæg: 351
Tilmeldt: 10.02.11
 Status: Offline

Lyder godt nok ret "træls", er det alle jeres indvandrere igen igen der ødelægger det hele ? og i får flere og flere hele tiden, hvad skal det ende med ? ret sørgeligt at folk ikke kan leve og bo i harmoni med hinanden, min mening er at det kun bliver værre og værre...og til sidst bliver der borgerkrig, og den vil de rigtige Svenskere tabe..meen landet vælger jo blåøjet at tro på det bedste i alle folk, måske de vågner op en dag af deres tornerosesøvn ? men på det tidspunkt er det alt alt for sent...fatter ikke at man slå bremsen i overfor visse indvandrere...der er jo problemer med visse befolkningsgrupper i hele den vestlige verden- desværre.Angry
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2014 17:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jo soi7, det er blevet lidt voldsomt den sidste tid, det skyldes måske de danner ghettoer, og ingen af dem aner hvordan man opfører sig i et nyt land.

Vi har ansatte i restauranten der har to job, de ser ud som muslimer, men vi gider ikke spørge dem om de er det, så længe de passer det de skal.
Ingen har nægtet at servere svinekød, så måske er de hverken jøder eller muslimer, og små børn har vi haft, så slipper vi for at spørge om de er katolikker eller kristne eller bare lidt småperverse.
Fortsat god ferie soi7hej

Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi7
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2014 17:42

Bruger

Antal indlæg: 351
Tilmeldt: 10.02.11
 Status: Offline

Jeg har nu ikke ferie, blot et godt job med frihed til at være her lidt også , jeg arbejder altid :)

Held og lykke med integrationen med alle de forskellige folk, sært de ikke er tilfredse med at blive inviteret til et nyt land, men istedetfor brænder det af ? jeg synes det er utaknemmeligt, hvorfor rejser de ikke hjem til der hvor de hører hjemme , de skal da ikke ødelægge et land som de selv har søgt til.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Sidste skud på stammen inden for 7 eleven kæden Billeder fra Thailand 2 26-01-2024 17:12
Se dronningens sidste karet tur som regent Den Royale blog 3 15-01-2024 16:20
11 tons affald fjernet fra havet omkring Phi Phi øerne i de sidste 8 dage Syd Thailand 1 01-05-2020 08:55
Windows 10 bliver det sidste - på en måde Computer 3 12-05-2015 16:59
Sporvognenes sidste dag i Bangkok i året 2511 (1968) Video Central Thailand 2 01-10-2014 03:50

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.18 sekunder | 99,420,717 Unikke besøg | jQ Blog