Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Skik og brug
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Gu ved hvad der blev af ytringsfriheden.
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-04-2014 15:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Her har Dansk Folkeparti i mange år bildt os ind at vi kan sige hvad som helst om alting, men dog helst om muslimer.
Og alligevel har vi haft to skandaler på to dage hvor bøsser og lesbiske er faret i flint over de stadig ikke er helt accepterede af det pænere borgerskab.
Nu er det her en pæn side, så jeg skal ikke gå i detaljer om hvad der kan støde folk på manchetterne, men os der ikke er til baghylere med det samme køn, og så videre, ved besked.

Vi har vel også ret til at ytre os.

Nu den stakkels bank der får ændret deres adresse fra Rådhuspladsen til Regnbuetorvet, jamen er der noget at sige til de føler sig røvrendte?

Og så er der direktøren i Firefox der engang havde givet en skærv til en bevægelse der var mod homoseksualitet, og blev fyret af samme grund!

Nå men gudskelov har vi stadig muslimerne tilbage, efter Søren Espersen fik lukket munden på ham venstremanden der havde været på besøg i Palæstina og set overgrebene med sine egne øjne, ikke med Sørens

I Thailand holder de stadig ud, men her drejer det vist mere om at den gamle garde er ved at løbe tør for penge, og derfor pludseligt er blevet modstandere af korruption, nå det går nok hurtigt over når de får trynen ned i truget igen.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-04-2014 17:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Marie Krarup: DF vil bruge 50 procent mere på militæret

Her ser man et klart eksempel på hvorfor jeg ikke stemmer på DF nu er de sku blevet krigsliderligere ligesom socialdemokraterne SF & R. I gamle dage var den sku da den blå/højrefløj der var så danne men nu er de alle ved at skulle bruge deres magtbegær (danske skatte kroner) på at lave krig i hele verden UHAAA Danmark er er blevet en STOR krigsfarende nation.
IDIOTER IDIOTER ja der 179 af dem og de styrer Danmark suverænt
Ja bare gå til stemmeurnerne og stem så er jeg sku ikke bange for også at kalde jer IDIOTER jeg holder mig pænt udenfor jeres såkaldte demokratirasende
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-04-2014 17:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Ja bare gå til stemmeurnerne og stem så er jeg sku ikke bange for også at kalde jer IDIOTER jeg holder mig pænt udenfor jeres såkaldte demokrati


-Du har da ellers travlt nok med at blande dig.

Her ser man et klart eksempel på hvorfor jeg ikke stemmer på DF nu er de sku blevet krigsliderligere ligesom socialdemokraterne SF & R.


Hvordan er det nu? -Har du overhovedet stemmeret??
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-04-2014 02:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Gu ved hvad der blev af ytringsfriheden.


den er pist borte i dag må du ikke udtale dig om dem der er lidt anderledes de har nemlig rettigheder og skal behandles som rådne æg

Vi har vel også ret til at ytre os.


hvis du med vi, mener os! de almindelige skatteborgere glem det, vi har kun ret og pligt til at betale og holde kæft
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-04-2014 07:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

-Du har da ellers travlt nok med at blande dig.

Det var da skægt at det lige skulle komme fra dig AL48 griner

Hvordan er det nu? -Har du overhovedet stemmeret??


Jeg er da over 18 år og er dansk statsborger så jeg har da ret til at stemme til alle folketingsvalg det eneste jeg ikke har stemmeret til er kommunevalg AL48 jeg troede du ellers vidste alt Shock
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Stuepigen blev pludselig millionær Nyheder på dansk 1 04-05-2024 17:25
Boganmeldelse: Globale sexarbejdere – de ved hvad de gør Film, bøger etc 2 11-02-2024 10:50
Fuld turist blev sparket Nyheder på dansk 1 16-08-2023 08:40
Bylde-mand blev udstødt fra samfundet i 45 år Nyheder på dansk 2 27-11-2022 16:24
Hvad snakker pigerne om? De fastboende 58 16-08-2022 07:31

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.27 sekunder | 100,121,364 Unikke besøg | jQ Blog