Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Diverse
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Brugt rockertøj sendt til fattige, Sendte container med brugt tøj til Thailand
AK81
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-01-2014 15:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 331
Tilmeldt: 09.11.11
 Status: Offline

Velgørenhed er nok ikke et begreb, de fleste indregner under 'normal' rockeraktivitet.

Ikke desto mindre har rockerklubben Bandidos' europæiske afdelinger indsamlet brugt tøj, der efterfølgende er pakket ned i en 40 fods container og sendt til Thailand, hvor det skal uddeles til fattige i Chiang Mai-provinsen.

Gør I det for for at pleje jeres image eller, hvad er bagtanken?

- Jeg tænkte nok, du skulle prøve at vende det til noget negativt, lyder svaret fra Michael 'Kokken' Rosenvold, Europapræsident for Bandidos.

- Nej. Vi har ni afdelinger i Thailand, deraf to Chiang Mai. De har fattigdommen inde på livet, og det er koldt om vinteren. Så det er noget, de har sat op. Der er ingen skumle bagtanker, forklarer Rosenvold.

Og ihvertfald nogle af de fattige kommer til at gå moderigtigt klædt. Omend med et års forsinkelse.

Blandt giverne er den bogaktuelle og tidligere narko- og voldsdømte Guccirocker, Brian Sandberg.

- Jeg har givet mit og min søns vintertøj fra sidste år til indsamlingen. Det er rart at gøre noget godt for andre, lyder hans påstand.

Lidt over to tons tøj er blevet indsamlet fra både medlemmer og deres familie. I Thailand er indholdet af containeren overdraget til en lokal, velgørende organisation, der står for uddelingen af tøjet.

Den første afdeling af Bandidos i Thailand blev dannet i 2001. Og gennem årene har europæiske rockere ofte gæstet Thailand.

Politiet følger disse rejseaktiviteter nøje.

http://ekstrablad...200392.ece
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-01-2014 07:52
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

mortor Ja jeg tror nu ikke det er lædervestene med logo de sender der ud, og jeg ser da også store reklamer at nu har vi Rødekors og nu har vi folkekrkens nødhjælp sendt en Ged til Afrika, så alle reklamere for sig selv Thumb og kan det hjælpe nogen så er det vel ok.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi7
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-01-2014 09:25

Bruger

Antal indlæg: 351
Tilmeldt: 10.02.11
 Status: Offline

sank skrev:
mortor Ja jeg tror nu ikke det er lædervestene med logo de sender der ud, og jeg ser da også store reklamer at nu har vi Rødekors og nu har vi folkekrkens nødhjælp sendt en Ged til Afrika, så alle reklamere for sig selv Thumb og kan det hjælpe nogen så er det vel ok.


Jeg kan ikke se det på nogen måde skulle være ok at udstyre folk med rockerveste ! de skulle istedet brændes af, sådanne veste skræmmer jo alm. folk, og giver utrykhed.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pleasantville
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-01-2014 14:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 149
Tilmeldt: 10.06.12
 Status: Offline

Spændende og høre hvad de fylder i containeren på retur vejen stearinlys ??
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-01-2014 14:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Pleasantville skrev:
Spændende og høre hvad de fylder i containeren på retur vejen stearinlys ??


@Pleasantville, vores ven som sælger( sælger er nu så meget sagt) stearinlys tasker kjoler og meget andet er ikke medlem af foreningen Bandidos, han er sat udenfor i bad standing
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pleasantville
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-01-2014 19:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 149
Tilmeldt: 10.06.12
 Status: Offline

yindee skrev:
Pleasantville skrev:
Spændende og høre hvad de fylder i containeren på retur vejen stearinlys ??


@Pleasantville, vores ven som sælger( sælger er nu så meget sagt) stearinlys tasker kjoler og meget andet er ikke medlem af foreningen Bandidos, han er sat udenfor i bad standing


Han er ikke min ven skylder mig stadig 5000 bath for varer der aldrig kom. :-( Men uanset hvad de eventuel kunne finde på at sende dernede fra er jeg sikke på at tolder og politi vil klippe det hele i småstykker for at se hvad det skjuler.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-01-2014 00:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Pleasantville skrev:
yindee skrev:
Pleasantville skrev:
Spændende og høre hvad de fylder i containeren på retur vejen stearinlys ??


@Pleasantville, vores ven som sælger( sælger er nu så meget sagt) stearinlys tasker kjoler og meget andet er ikke medlem af foreningen Bandidos, han er sat udenfor i bad standing


Han er ikke min ven skylder mig stadig 5000 bath for varer der aldrig kom. :-( Men uanset hvad de eventuel kunne finde på at sende dernede fra er jeg sikke på at tolder og politi vil klippe det hele i småstykker for at se hvad det skjuler.


hej, da jeg skrev vores ven glemte jeg at bruge gåseøjn "ven"

personen leo siljebol som også kalder sig Top High Class Fashion har ikke nogen venner de er blevet snydt af ham hver og en

her er lidt om ham og hans gerninger: http://www.thaidk...ad_id=3444
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Smag på Thailand Hele Thailand 96 19-04-2024 10:22
Thailand vil stramme sin cannabis-lovgivning Hele Thailand 5 18-04-2024 16:03
Thailand Is No Longer Cheap.. Hele Thailand 1 09-04-2024 12:57
Snart kan homoseksuelle blive gift i Thailand Nyheder på dansk 1 29-03-2024 11:01
Interview med den danske ambassadør i Thailand De fastboende 1 18-03-2024 12:23

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.23 sekunder | 99,088,487 Unikke besøg | jQ Blog