Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Brændstof fossede ud af vingen på Dreamliner-fly
thai
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-01-2014 01:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3440
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

Endnu en gang strandede passagerer hos norske Norwegian på grund af et Dreamliner-fly, denne gang fordi det lækkede brændstof ud på startbanen i Bangkok.

285 flypassagerer fik lidt af et chok, da de søndag skulle lette fra Bangkok med retning mod Norge. Det Boeing 787 Dreamliner-fly fra Norwegian, som de sad i, begyndte pludselig at lække brændstof midt på startbanen. Det skriver norske Nordlys.no.

En af passagererne om bord var dog så hurtig at fange episoden på video, som du finder et link til under denne artikel. Brændstof-lækket betød, at flyvningen mellem Bangkok og Oslo blev forsinket 19 timer. Dog skulle evakueringen i Bangkok lufthavn være foregået uden den store dramatik, skriver Nordlys.no.

Det var en stribe passagerer i flyets højre side, som pludselig kunne lugte 'benzin' i kabinen, hvorefter personalet og dernæst piloterne blev underrettet. Men da flere af passagererne begyndt at tage billeder af brændstoffet fossende ud af vingen, bad kabinepersonalet dem om at slette billederne, beretter Nordlys.no.




læs mere her http://ing.dk/art...ign=daglig
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sam
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-01-2014 04:36

Bruger

Antal indlæg: 258
Tilmeldt: 24.05.10
 Status: Offline

Har set mange indlæg om det norske flyselskab på en anden site, og der anbefaler man ligefrem selvskabet, godt og meget billigt.

men jeg vil nu foretrække Thai airways- uanset hvad.
www.maephimproperty.com
Grand Beach 1. Mae Phim
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bebe
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-01-2014 13:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 103
Tilmeldt: 11.01.12
 Status: Offline

sam skrev:
Har set mange indlæg om det norske flyselskab på en anden site, og der anbefaler man ligefrem selvskabet, godt og meget billigt.

men jeg vil nu foretrække Thai airways- uanset hvad.


jeg køber billet der hvor det er billigt og rejse tiden er under 18 timer. Norwegian vil jeg aldrig flyve med, de er slet ikke billige der kommer en masse ekstra på regningen hele tiden
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thai Airways Dreamliner Makes Emergency Landing In Bali Flyselskaber 1 12-10-2016 04:59
Star Tour tager Dreamliner til København Flyselskaber 1 06-05-2012 07:30

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.47 sekunder | 99,587,682 Unikke besøg | jQ Blog