Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Suthep Thaugsuban.
masa
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-12-2013 07:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 250
Tilmeldt: 12.12.13
 Status: Offline

konen ser tv fra thailand, Suthep Thaugsuban. er over alt i Bangkok,s gader bliver han modtaget som en helt af folketThumb

www.thai-dk.dk/uploads/tha5413.jpg

www.thai-dk.dk/uploads/tha56.jpg

www.thai-dk.dk/uploads/i888.jpg

www.thai-dk.dk/uploads/DE1656.jpg
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-12-2013 08:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hej

i dag har jeg også set tv, det er bare fanstatisk at se på Suthep bliver virkelig hyldet som en befrier, det selv om kampen ikke er vundet endnu,

folk kommer med vand, mad, blomster, 1000 baht sedler ja selv 20 baht bliver afleveret

jeg har aldrig set noget magen til herude
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
per1234
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-12-2013 09:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 888
Tilmeldt: 19.12.11
 Status: Offline

yindee skrev:
hej

i dag har jeg også set tv, det er bare fanstatisk at se på Suthep bliver virkelig hyldet som en befrier, det selv om kampen ikke er vundet endnu,

folk kommer med vand, mad, blomster, 1000 baht sedler ja selv 20 baht bliver afleveret

jeg har aldrig set noget magen til herude


hej yindee

vi var lige midt i festen, du har ret, det er fanstatisk, glæder mig til på søndag til den store folkefestmusic
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-12-2013 14:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

per1234 skrev:
yindee skrev:
hej

i dag har jeg også set tv, det er bare fanstatisk at se på Suthep bliver virkelig hyldet som en befrier, det selv om kampen ikke er vundet endnu,

folk kommer med vand, mad, blomster, 1000 baht sedler ja selv 20 baht bliver afleveret

jeg har aldrig set noget magen til herude


hej yindee

vi var lige midt i festen, du har ret, det er fanstatisk, glæder mig til på søndag til den store folkefestmusic



hej per
vi ses til festengriner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-12-2013 14:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Bare de nu ikke bliver snydt igen.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nej
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-12-2013 14:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 306
Tilmeldt: 20.12.12
 Status: Offline

fedt foto

www.thai-dk.dk/uploads/DE1656.jpg
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tofte
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-12-2013 19:04
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 49
Tilmeldt: 25.02.13
 Status: Offline

Øhhh.... Fest ?

Har i ikke fattet, at Thailand er på en stensikker vej, til borgerkrig ? ?


"" Vrede demonstranter er gået på gaden i Bangkok fredag med krav om, at premierminister Yingluck Shinawatra udskyder eller aflyser det valg, som hun udskrev tidligere på måneden som konsekvens af en omsiggribende uro.

Protestlederen Suthep Thaugsuban slog fast, at hans tilhængere "ikke vil tillade" et parlamentsvalg 2. februar, da demonstranterne med bannere og fløjter gik ind i Bangkoks finansielle centrum for at lægge pres på regeringen.

Oppositionen frygter, at valget kun vil være til fordel for Yingluck Shinawatra som har bred støtte blandt landets fattige landbefolkning, og det ventes, at partiet trods de omfattende protester i Bangkok den seneste tid vil vinde valget i februar. ""


Her er lidt af, hvad de gule svin, havde gang i for et par år siden . . ( Advarsel stærke sager ! )


http://www.livele...1274144236


Stres
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-12-2013 19:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Tænkte jeg det ikke nok tofte, du afslørede dig selv allerede dengang da du afspillede den video med JackD,Grin
Ikke fordi det ikke er sjovt, for det er det, men må vi lige være her.
Sådan to gamle spammere som os ved hvad det drejer sig om,music
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tofte
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-12-2013 21:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 49
Tilmeldt: 25.02.13
 Status: Offline

Ajjj . . din gamle Piratskipper, dine mærkværdige spekulationer om hvem jeg er, og din åbenlyse antydning at jeg skulle være " Jack "Knald i låg" D. , kan du godt pakke sammen !

Jeg undre mig bare over, at alle danskere der kommer eller bor i Thailand pludselig er snotgule !

Er det den mere eller mindre retarderet kones hjernevask, der har haft indflydelse, eller er årsagen flere års massivt druk og dertil følgende tab af hjerneceller og en veludviklet leverbetændelse ? ølkrus

Skipper, for satan ! kan du ikke se, at en borgerkrig er på vej ?

Glædelig Hjul. slæde
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-12-2013 21:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Gu faen er der en borgerkrig på vej, men så længe tumlinge tillades at styre thailandsk politik, så må vi nok bide i det sure æble.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sol
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-12-2013 02:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 248
Tilmeldt: 09.11.09
 Status: Offline

Jeg undre mig bare over, at alle danskere der kommer eller bor i Thailand pludselig er snotgule


sjovt de fleste danskere er gift, eller bor sammen med en pige fra Isan området, som er den røde højborg, de er måske den omvente vandmelon
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tofte
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-12-2013 03:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 49
Tilmeldt: 25.02.13
 Status: Offline

skipper skrev:
Gu faen er der en borgerkrig på vej, men så længe tumlinge tillades at styre thailandsk politik, så må vi nok bide i det sure æble.



Hvad er det nu, den retarderet tumpe, som er grunden til alle Thailands problemer hedder ?... Nej, jeg tænkerpå Taksin. godag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
masa
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-12-2013 09:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 250
Tilmeldt: 12.12.13
 Status: Offline

hej
konen siger der kommer 2 til 3 milioner til protest festen på søndag
det skriver de også i Bangkok post, det bliver spændende at se tv på søndag
http://www.bangko...ple-sunday
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-12-2013 11:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

yindee skrev:
hej

i dag har jeg også set tv, det er bare fanstatisk at se på Suthep bliver virkelig hyldet som en befrier, det selv om kampen ikke er vundet endnu,

folk kommer med vand, mad, blomster, 1000 baht sedler ja selv 20 baht bliver afleveret

jeg har aldrig set noget magen til herude



Ja,-det har åbenbart "skæppet" godt i kassen Thumb

Suthep fills his kitty with cash along rally route.


The Matichon daily on Saturday estimated that the donations were about 8 million baht and Naew Na said they could reach 10 million baht. ''10-hour march, 10-million-baht donations,'' the Naew Na's headline...

Læs artiklen her: http://www.bangko...ally-route
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-12-2013 11:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

tofte skrev:
Ajjj . . din gamle Piratskipper, dine mærkværdige spekulationer om hvem jeg er, og din åbenlyse antydning at jeg skulle være " Jack "Knald i låg" D. , kan du godt pakke sammen !

Jeg undre mig bare over, at alle danskere der kommer eller bor i Thailand pludselig er snotgule !

Er det den mere eller mindre retarderet kones hjernevask, der har haft indflydelse, eller er årsagen flere års massivt druk og dertil følgende tab af hjerneceller og en veludviklet leverbetændelse ? ølkrus

Skipper, for satan ! kan du ikke se, at en borgerkrig er på vej ?

Glædelig Hjul. slæde



Ja det var da pænt skrevet.

Jeg kunne ikke have gjort det bedre selv.
Men det lader til du er lidt fatsvag, du kan ikke kende forskel på to platugler der hiver penge op af lommen på de fattige, men du er allerede tilgivet....for der er ingen forskel dit imbecile fjolsskaal
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-12-2013 12:00
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Army's old guard to join anti-govt push


A group of retired senior military and police officers will tomorrow join the mass anti-government rally which aims to oust Caretaker Prime Minister Yingluck Shinawatra.

http://www.bangko...-govt-push
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper hans
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-12-2013 14:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 127
Tilmeldt: 04.05.11
 Status: Offline

Gad vide om ikke jeg kunne faa en saadan modtagelse efter 8 aar I eksil paa Philippinerne, traenger sgu til lidt kontanter her til jul????
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-12-2013 18:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Er det nu kommet så langt at en demokratiets grundregler bliver sat ud af spil, nemlig flertalsafgørelsen, at det parti der får flest stemmer vinder valget. Det ser ud som oppositionen allerede har opgivet kampen, fordi de ikke har vælgerne med sig.
http://www.dr.dk/...154953.htm
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thai
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-12-2013 01:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3441
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

Democrats slam door on poll

The Democrat Party, previously the main opposition party, announced yesterday it would not be contesting the February 2 general elections, citing the need for political reform to restore public confidence in Thai politicians and political parties.

Democrat leader Abhisit Vejjajiva said the decision was reached by the party's executive committee following careful consideration, with "genuine participation" from party members. He said the party's branches all over the country were sounded out and they all agreed that the party should not field candidates in the upcoming election.

He apologised to the party supporters for this decision but he also added that he had a feeling the Democrats had a good chance of winning if it contested this election.

http://www.nation...22675.html
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
hassel
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-12-2013 14:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 278
Tilmeldt: 04.08.09
 Status: Offline


husk at leve livet mens du kan, om lidt er kaffen klar Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Beautiful Doi Suthep mountain on fire Billeder/Videoer fra livet i Thailand 2 09-05-2016 05:47
Former Anti-Government Protest Leader Suthep enters monkhood quietly Nyheder på andre sprog 38 26-02-2015 16:45
Thailand Protests Suthep Says He's Prepared To Die Nyheder på andre sprog 12 30-01-2014 00:07
36 protesters injured in bomb attack against Suthep's procession Nyheder på andre sprog 7 19-01-2014 10:17
Suthep: 'Uproot the Thaksin regime' Nyheder på andre sprog 2 15-11-2013 20:33

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.28 sekunder | 99,728,096 Unikke besøg | jQ Blog