Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Mørkets Lakajer.
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-10-2013 00:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline


Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Tulle
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-10-2013 13:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 180
Tilmeldt: 10.01.12
 Status: Offline

lidt uhyggeligt du, jeg er glad for jeg ikke er ung idag og skal betale for deres, læs politikernes dumheder
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-10-2013 14:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Ja tulle, det er grimt, vi har vel alle stolet lidt på dem vi har sat kryds ved gennem årene, og troet de ville det bedste for os, og at de ville gøre livet bedre for just os, det har de så sjældent gjort.

Har du tænkt på hvis vi en dag holdt op med at stemme, fordi vi havde indset at det var nytteløst, så ville demokratiet falde sammen som et korthus, fordi et demokrati betyder flertalsafgørelser, og det er i sig selv udemokratisk.

Et ægte demokrati tager hensyn til hele samfundet, alle deler byrderne efter hvor brede skuldre de har, og ikke efter hvor dygtige de er til at finde advokater der kan overføre byrderne til dem der ingenting har i forvejen.

Det har været sådan i alle de år jeg har levet, og bliver nok ved til jeg stiller træskoene.

Vi er kun kanonføde, det der gælder er at vi får et tåleligt liv mens det står på, og at vi har elsket dem der elskede os.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.25 sekunder | 99,126,740 Unikke besøg | jQ Blog