Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Diverse
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Hvad er der galt med de rumænere?
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-09-2013 16:00
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

De kommer tilrejsende som gæster i Danmark, og begynder straks at stjæle med arme og ben, indbrud, lomme/tricktyverier og jeg skal komme efter dig.
Billedet er det samme her i Sverige, vejpirater der stopper biler under forskellige påskud og mere eller mindre truer billisterne til at købe deres falske guld, hjemmetyverier hos gamle mennesker der bor lidt afsides, døvstumme tiggere der samler penge ind til en operation, hvor det senere viser sig at et mirakel er sket, og de pludselig både kan tale og høre igen på politistationen, sigøjnere der går rundt og holder skilte op frem for ansigtet på folk til de har fået en skilling, eller en fuck finger.

Jeg læste en analyse af hvorfor Dansk Folkeparti var gået så kraftigt frem, det kloge hoved mente det var på grund af regeringens økonomiske politik.
Mon det ikke ligeså meget er på grund af EU og den helt ukontrollerede indvandring af tyveknægte og løntrykkere der er ved at knække det samfund vi møjsommeligt har kæmpet os til, for de to ting hænger nøje sammen.

EU blander sig mere og mere i hvor høj vor løn og vor pension skal være, vi fik dengang vi stemte første gang det indtryk at det var de andre der skulle have hævet deres levestandard.

Nu viser det sig at de bruger dem til at trykke os ned på en øst europæisk standard hvor danske lønninger er helt nede på usle 27 kr. i timen.
De eneste der kæmper imod er fagforeningerne, på trods af det er der flere og flere der ikke er medlemmer af en rigtig fagforening, forstå det hvem der kan.

http://www.mx.dk/...y/23455683
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-09-2013 05:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1909
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

Hvad er der galt med de rumænere?

er der noget galt med dem ,nej de bruger bare den indvendige side af hovedet og tjener , læs snyder sig til en masse penge

det er de danske politiker som ikke bruger den indvendige side af hovedet, som det er galt med. De tillader at udlændinge kommer til danmark så de kan snyde og bedrager det danske samfund

Mogens Glistrup sagde det rigtige dengang. Derfor skulle han ødelægges



læs mere her http://www.180gra...s-glistrup
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Tulle
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-09-2013 09:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 182
Tilmeldt: 10.01.12
 Status: Offline

interessant emne, mange andre udlændinge udnytter det danske velfærds system

Mere end 7.000 EU-borgere fik sidste år dansk kontanthjælp, viser nye tal fra Arbejdsmarkedsstyrelsen. Beskæftigelsesministeren vil følge sagen.

EU-borgere har efter 10 ugers arbejde i Danmark ret til dansk kontanthjælp. Og det benyttede flere end 7.000 EU-borgere sig sidste år af, viser nye tal fra Arbejdsmarkedsstyrelsen ifølge Morgenavisen Jyllands-Posten.
http://www.b.dk/p...tanthjaelp

Velkommen til det store tag selv bord i danmarkShock
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-09-2013 09:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline


Fint link,-bare ikke til alle.Grin

Kære læser

Vil du læse videre?

Du har læst 10 gratis artikler på B.dk inden for de seneste 30 dage. Vi håber, du har nydt dem. - griner ØV.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-09-2013 09:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1909
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

AL 48 skrev:

Fint link,-bare ikke til alle.Grin

Kære læser

Vil du læse videre?

Du har læst 10 gratis artikler på B.dk inden for de seneste 30 dage. Vi håber, du har nydt dem. - griner ØV.


Over 7.000 EU-borgere modtager dansk kontanthjælp

Mere end 7.000 EU-borgere fik sidste år dansk kontanthjælp, viser nye tal fra Arbejdsmarkedsstyrelsen. Beskæftigelsesministeren vil følge sagen.

EU-borgere har efter 10 ugers arbejde i Danmark ret til dansk kontanthjælp. Og det benyttede flere end 7.000 EU-borgere sig sidste år af, viser nye tal fra Arbejdsmarkedsstyrelsen ifølge Morgenavisen Jyllands-Posten.

Hver syvende af dem har været i Danmark i mindre end et år.

»Det tal siger mig, at de nuværende regler er forkerte. Det er uacceptabelt, at man kan komme til Danmark og med en kortvarig arbejdsindsats gøre sig berettiget til kontanthjælp,« siger Dansk Folkepartis formand, Kristian Thulesen Dahl (DF), til avisen. Han vil have loven ændret, så udlændinge skal bo i Danmark i længere tid, før de har ret til kontanthjælp.

Ifølge juraprofessor fra Københavns Universitet Kirsten Ketscher kan Danmark ikke nægte europæere adgang til kontanthjælp, da man ikke må »diskriminere arbejdstagere fra andre EU-lande. Heller ikke i forhold til kontanthjælp«.

Venstres politiske ordfører, Ellen Trane Nørby (V), kræver, at regeringen tager sagen op i EU, men »tvivler på, at regeringen har den politiske vilje til at sætte det på dagsordenen,« siger hun og opfordrer regeringen til at komme med en redegørelse for omfanget af såkaldt velfærdsturisme.

Socialdemokraternes EU-ordfører, Mette Reissmann (S), understreger, at retten til sociale ydelser går begge veje, og at danske arbejdstagere også har adgang til sociale rettigheder, når de tager til andre lande.

»På den måde er vi ligestillede,« siger hun til Morgenavisen Jyllands-Posten.

Beskæftigelsesminister Mette Frederiksen (S) skriver i en kommentar til avisen, at »regeringen følger udviklingen tæt«:

»Det er vigtigt, at de ydelser, man kan modtage i Danmark i forbindelse med arbejdsløshed bygger på princippet om ret og pligt. Og misbrug er derfor ikke acceptabelt. Derfor skal udlændinge selvfølgelig ikke komme her med henblik på at blive forsørget, men fordi de har et regulært arbejde«.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-09-2013 10:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline


TakkerThumb

Han vil have loven ændret, så udlændinge skal bo i Danmark i længere tid, før de har ret til kontanthjælp.


-Han må da mene: Bo, arbejde og betale skat i Danmark i længere tid.
Man kan vel ikke få noget af "fælleskassen" uden at yde noget til den ?? Angry
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sam
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-09-2013 16:45

Bruger

Antal indlæg: 258
Tilmeldt: 24.05.10
 Status: Offline

Hej AL 48, der er noget du helt har misforstået, de skal jo helst ikke betale SKAT i DK.

Mange af østeuropæer, arbejder i DK, må tjene omkring 300000 kr., før de kommer til at betale skat, og samtidig udbetales børnepenge hvert kvartal.
www.maephimproperty.com
Grand Beach 1. Mae Phim
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-09-2013 18:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

sam skrev:
Hej AL 48, der er noget du helt har misforstået, de skal jo helst ikke betale SKAT i DK.

Mange af østeuropæer, arbejder i DK, må tjene omkring 300000 kr., før de kommer til at betale skat, og samtidig udbetales børnepenge hvert kvartal.


-Undskyld Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dardi
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-09-2013 21:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 256
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

@SAM
Hvor får du det fra at østeuropæere må tjene 300K .. før de skal betale skat ??? Jeg ved meget om skat .. og mig bekendt bliver kontanthjælp beskattet ved udbetaling. Der er også flere krav før du får hjælp i længere tid .. søge arbejde, påtage sig arbejde , lære dansk, ikke have formue, og være "trængende".
Giv os et svar hvor du ved det fra ....
Men omvendt .. prøv du at tage til Italien og søg om kontanthjælp .. så bliver du sendt hjem med makaroni op i Rø...
Lad mig høre fra dig - i al venskabelighed.
Det gode ved kristendommen er, den har givet os noget at sige, når vi slår foden.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sam
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-09-2013 14:31

Bruger

Antal indlæg: 258
Tilmeldt: 24.05.10
 Status: Offline

Dardi, du ved ikke nok om Skat!

Østeuropæerne har et kæmpefradrag, der hedder dobbelt husførelse samt kørselsfradrag.


I øvrigt er der mange af dem, der ikke betaler SKAT, du kan selv gætte hvorfor-ikke?
www.maephimproperty.com
Grand Beach 1. Mae Phim
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-09-2013 14:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

@sam.

Jeg tror dardi mente om du har et link der kan dokumentere at østeuropæere kan tjene 300k i Danmark inden de skal betale dansk skat, det ville da være rart hvis du kunne det.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sam
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-09-2013 15:22

Bruger

Antal indlæg: 258
Tilmeldt: 24.05.10
 Status: Offline

Hej Skipper

læs skatteloven, der står det hele.

og det med børnetilskud, må du da have hørt om også.
www.maephimproperty.com
Grand Beach 1. Mae Phim
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-09-2013 15:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Næ sam, men du ved jo det hele, så hvad med at underbygge dine påstandeved ikke

Vi venter spændt.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dardi
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-09-2013 20:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 256
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

@Sam
Jeg ved en hel del om skat. Kontanthjælp tager IKKE højde for dobbelt husførelse .. det er DIN personlige situation der underkastes en undersøgelse ... for at fastslå beløbet. Og ejer du hus i udlandet ... sår NUL kontanthjælp... forstår du nu at du er på vildspor.
Det gode ved kristendommen er, den har givet os noget at sige, når vi slår foden.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Anonym
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-09-2013 02:11

Bruger

Antal indlæg: 191
Tilmeldt: 01.08.09
 Status: Offline

AL 48 skrev:

Fint link,-bare ikke til alle.Grin

Kære læser

Vil du læse videre?

Du har læst 10 gratis artikler på B.dk inden for de seneste 30 dage. Vi håber, du har nydt dem. - griner ØV.


Et lille "fif" til næste gang du støder ind i problemet...

Åben siden, med en anden browser Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-09-2013 09:53
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

dk skrev:
AL 48 skrev:

Fint link,-bare ikke til alle.Grin

Kære læser

Vil du læse videre?

Du har læst 10 gratis artikler på B.dk inden for de seneste 30 dage. Vi håber, du har nydt dem. - griner ØV.


Et lille "fif" til næste gang du støder ind i problemet...

Åben siden, med en anden browser Grin


Takker for "fif"music
- Men er det ikke IP-adresse de registrerer?? ved ikke

PS. Prøvede lige med min gamle PC (anden browser), -og du har fuldstændig retThumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-09-2013 11:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jamen hvad er nu det for noget med jer to, her starter jeg en tråd om rumænere der laver plat og svindel, og så er I ikke bedrenej
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-09-2013 11:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

skipper skrev:
Jamen hvad er nu det for noget med jer to, her starter jeg en tråd om rumænere der laver plat og svindel, og så er I ikke bedrenej


Det er ikke plat og svindel Grin
Det er at "udvide sin kreativitet" griner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-09-2013 12:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Ja den er go med dig din West coast hustlerGrin
Selv er jeg... ærlig som jeg er, begyndt at læse alle nyheder på gratisaviserne inden jeg går over på de dyre sider og bruger mine point der.
Det med at være påholdende er noget jeg lærte ovre i Midtjylland da jeg arbejdede der, for er der nogen der sidder på "Muldvarpen" så er det demhej
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-09-2013 11:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Nu hvor der er focus på rumænere og andet godtfolk, så var det måske på tide at koncentrere os lidt mere om de virkelige tyveknægte.

http://www.ugebre...ttely.aspx
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Boganmeldelse: Globale sexarbejdere – de ved hvad de gør Film, bøger etc 2 11-02-2024 10:50
Der er ikke noget galt med thaikoner Hele Thailand 11 29-10-2023 03:09
Hvad snakker pigerne om? De fastboende 58 16-08-2022 07:31
Løse rygter eller hvad Hele Thailand 2 14-08-2020 10:24
Hun lyver lidt.... nå hvad fanden Skik og brug 1 27-04-2020 10:27

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.21 sekunder | 100,249,372 Unikke besøg | jQ Blog