Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Kærlighed ved første (pik)
M55
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-08-2013 07:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

Alt kan misforstået og bliver det Grin

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-08-2013 12:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Grin Kærlighed ved første (pik)Shock

Ak ja det danske sprog er svært: Kærlighed ved første blik bliver til : Kærlighed ved første (pik)Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-08-2013 12:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Ja, lige umiddelbart lyder det jo sjovt.
-Men når man så tænker over hvor svært det er for thaiér at udtale visse lyde på dansk, så synes jeg egentlig ikke at hun fortjener at blive lagt på "nettet", for at vi danskere kan more os over hende. Man ser jo tydeligt at hun leder efter det rigtige ord.
-Mon ikke vi "vesterlændinge" laver lige så store "brølere" i Thailand, når vi forsøger os ud i det thailandske.

-Undskyld, men jeg vil sgu nødig finde alle mine "talefejl" lagt ud på "nettet".
Herfra får denSad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-08-2013 13:04



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Kæft hvor har du ret al. Thumb for dit indlæg, men det er vel bare typisk dansk, altid at skulle gøre grin med andre.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pleasantville
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-08-2013 13:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 149
Tilmeldt: 10.06.12
 Status: Offline

AL 48 skrev:
Ja, lige umiddelbart lyder det jo sjovt.
-Men når man så tænker over hvor svært det er for thaiér at udtale visse lyde på dansk, så synes jeg egentlig ikke at hun fortjener at blive lagt på "nettet", for at vi danskere kan more os over hende. Man ser jo tydeligt at hun leder efter det rigtige ord.
-Mon ikke vi "vesterlændinge" laver lige så store "brølere" i Thailand, når vi forsøger os ud i det thailandske.

-Undskyld, men jeg vil sgu nødig finde alle mine "talefejl" lagt ud på "nettet".
Herfra får denSad


Den var jo allerede på nettet Al 48 det var jo kun en link til den, det havde nok været mere rigtigt hvis tv stationen havde taget det klip om i stedet for at sende det.Men det er selvfølgelig ikke pænt at grine af en der faktisk prøver (og gør det godt) at lære det danske sprog.
Når du nu skal ned og lære sproget kan jeg betro dig der vil også blive grinet rigtig meget af dig, håber nogen filmer det så vi kan få det lagt herind music
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-08-2013 13:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Pleasantville skrev:
AL 48 skrev:
Ja, lige umiddelbart lyder det jo sjovt.
-Men når man så tænker over hvor svært det er for thaiér at udtale visse lyde på dansk, så synes jeg egentlig ikke at hun fortjener at blive lagt på "nettet", for at vi danskere kan more os over hende. Man ser jo tydeligt at hun leder efter det rigtige ord.
-Mon ikke vi "vesterlændinge" laver lige så store "brølere" i Thailand, når vi forsøger os ud i det thailandske.

-Undskyld, men jeg vil sgu nødig finde alle mine "talefejl" lagt ud på "nettet".
Herfra får denSad


Den var jo allerede på nettet Al 48 det var jo kun en link til den, det havde nok været mere rigtigt hvis tv stationen havde taget det klip om i stedet for at sende det.Men det er selvfølgelig ikke pænt at grine af en der faktisk prøver (og gør det godt) at lære det danske sprog.
Når du nu skal ned og lære sproget kan jeg betro dig der vil også blive grinet rigtig meget af dig, håber nogen filmer det så vi kan få det lagt herind music


Nu var det heller ikke M55 jeg "skød" på, men tumpen her, som har klippet det ud af en større sammenhæng.

Mikkel Bredsgaard Randers.

billedeupload.dk/images/Cwjri.jpg
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tinner
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-08-2013 08:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 79
Tilmeldt: 04.06.11
 Status: Offline

hej
har selv dummet mig i USA for nogle år siden,
på min USA tur skulle jeg fortælle lidt om mig selv, jeg lagde fint ud med: hi all i am working as chef kok Grin

der blev fuldstændig stille i lokalet Shock i 30 sekunder , derefter grinede alle pigene højlydtGrin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-08-2013 08:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

tinner skrev:
hej
har selv dummet mig i USA for nogle år siden,
på min USA tur skulle jeg fortælle lidt om mig selv, jeg lagde fint ud med: hi all i am working as chef kok Grin

der blev fuldstændig stille i lokalet Shock i 30 sekunder , derefter grinede alle pigene højlydtGrin



Udmærket scorereplik tinnerThumb
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-08-2013 10:13

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

he he ja hun er ret go til Dansk, såe det kunne jo være hun bare var hudløs ærlig da hun svarede, men journalisten fik det rettet da det ikke lød så heldig.

For de fleste går efter princippet... først til mølle først malet.
absolut nul krav til manden ud over at han skal have penge.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-08-2013 10:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

leif skrev:
he he ja hun er ret go til Dansk, såe det kunne jo være hun bare var hudløs ærlig da hun svarede, men journalisten fik det rettet da det ikke lød så heldig.

For de fleste går efter princippet... først til mølle først malet.
absolut nul krav til manden ud over at han skal have penge.


mit svar er danske mænd bedre, næppe

Her er mændenes drømmekvinde

Den perfekte kvinde har lange ben, store bryster, et blændende smil, mørkt hår og så griner hun af selv de dårligste vittigheder.

https://go.tv2.dk...vinde.html
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Je suis Charlie
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-06-2018 08:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 917
Tilmeldt: 14.01.15
 Status: Offline

https://go.tv2.dk...vinde.html


Her er mændenes drømmekvinde


1. Hun griner af dine jokes
Kvinder med humor er tiltrækkende. Og griner hun ovenikøbet af dine vittigheder - gode som dårlige - øger det tiltrækningskraften, fastslår canadiske forskere.

2. Hun har et blændende smil
Mænd er ikke bare tiltrukket af kvinder med humor men også kvinder, der smiler. Skal mænd vælge mellem en smilende og en alvorligt udseende kvinde, falder valget ifølge en undersøgelse i tidskriftet 'Emotion' i hvert fald på førstnævnte.

3. Hun har store bryster
Det er vel næppe nogen nyhed, at mænd er glade for bryster - og ej heller, at de er glade for store bryster. En ny undersøgelse viser imidlertid, at single mænd finder et stort forparti end smule mere attraktivt end mænd i forhold.

4. Hun har lange ben
Ifølge data indsamlet ved en konference afholdtafHuman Behavior and Evolution Society, foretrækker mænd kvinder med lange ben.

5. Hun har små fødder
Ovennævnte undersøgelse viste til gengæld, at mens benene gerne må være lange, så skal fødderne helst være små - det bliver betragtet som mere feminint og tiltrækkende.

6. Hun tjener penge
Kvinder der vil forsørges, skal lede længe efter en mand, hvis det står til en undersøgelse udgivet i 'American Journal of Sociology'. Den viser nemlig, at mænd foretrækker kvinder, som tjener penge selv.

7. Hun er intelligent
Den naive, blonde sexbombe går en hård fremtid i møde. Det foreskriver i hvert fald en undersøgelse udgivet i 'The Journal of Sex Research', som viser, at mænd foretrækker uddannede og succesfulde kvinder - altså så længe deres succes ikke overgår mandens.

8. Hun går i rødt
Er du i tvivl om, hvad du skal tage på, hvis formålet er at tiltrække mænd, så er en rød kjole eller andet i den lidenskabelige farve et oplagt valg. Ifølge en undersøgelse i 'Journal of Personality and Social Psychology', er mænd således mere tilbøjelige til at vælge en kvinde i rødt over fx en kvinde i hvidt.

9. Hun er brunette
Man siger godt nok at blondiner har det sjovere, men til gengæld har brunetter en større tiltrækningskraft, viser en britisk undersøgelse. Udover at brunetter bliver fundet mere fysisk attraktive, bliver de ifølge undersøgelsen også vurderet til at være mere intelligente, kompetente og tilnærmelige.

10. Hun skal være yngre end dig
Sidst men ikke mindst betyder kvindens alder også en del. Hun skal således helst være to til fire år yngre end manden, viser data i 'Journal of Sex Research'.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Je suis Charlie
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-01-2020 10:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 917
Tilmeldt: 14.01.15
 Status: Offline

hejgodag

se hele videoen, få et anderledes indtryk af pigen der klarer sig godt i dagens Danmark


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Turisme: når kvinder leder efter kærlighed Film, bøger etc 4 23-01-2024 17:15
De første 60 år med Thai Airways Flyselskaber 1 08-06-2022 10:10
Det starter ikke altid med kærlighed Skik og brug 5 11-05-2022 19:27
Forbudt kærlighed - Historien om hvordan dansk udlændingepolitik kørte af sporet af Andreas Steenber Film, bøger etc 2 11-09-2021 17:01
48 timer - Købt fri til kærlighed Skik og brug 26 03-07-2021 10:18

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.19 sekunder | 99,104,974 Unikke besøg | jQ Blog